" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/3/2010
TEST
Skoda Octavia 5 1,2 TSI
Άλλη διάσταση στο downsizing
Διαβάστηκε από 45296 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/3/2010
Αν και η ακριβής έννοια του downsizing είναι ο περιορισμός των διαστάσεων, η Octavia 5 προσεγγίζει τον όρο, «κόβοντας» μόνο την κατανάλωση και τα ετήσια έξοδα, με τη χρήση του 1,2 λτ. TSI κινητήρα.
Το πιο οικονομικό μεσαίο σεντάν
O κινητήρας TSI αποτελεί το βασικό συστατικό του γκρουπ VW στην "εκστρατεία" για μείωση των εκπομπών ρύπων και περιορισμό της κατανάλωσης. Το τελευταίο μοτέρ με χρήση του συστήματος στρωματοποιημένης έκχυσης καυσίμου υψηλού ψεκασμού είναι εκείνο με χωρητικότητα 1,2 λίτρων, που γνωρίσαμε στο SUV της εταιρείας, το Skoda Yeti, στο Volkswagen Polo, και που θα δούμε και σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Στην περίπτωση της Octavia 5, αυτός ο κινητήρας αντιμετωπίζει με ευκολία τις οικογενειακές ανάγκες που γεννά το αμάξωμα μήκους 4.569 χλστ. με την απόδοσή του, ενώ παράλληλα -στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε- προσφέρει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν και ορίζει περιορισμένα ετήσια έξοδα (τέλη κυκλοφορίας 94 ευρώ). Η τιμή του σφραγίζει τον οικονομικό του συνολικό χαρακτήρα, αφού με 14.990 ευρώ (με έκπτωση 1.060 ευρώ), αποκτάτε τις παραδοσιακές αξίες του ονόματος Octavia 5 (πλούσιοι χώροι, άνεση, ποιότητα κατασκευής και καλές επιδόσεις) με εμφάνιση, που σε τίποτα δε μαρτυρά την ύπαρξη του μικρότερου κινητήρα στην γκάμα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι αυτή δεν είναι η βασική έκδοση στην γκάμα της Octavia 5, αφού παράλληλα διατίθεται και η έκδοση με τον 1,4 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα MPI των 80 ίππων με τιμή (με έκπτωση) 14.250 ευρώ.
(+): Κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, χώροι, άνεση, οδική συμπεριφορά, κόστος χρήσης
(-): Υστέρηση κινητήρα σε χαμηλές στροφές, συντηρητική εμφάνιση
1,2 ΤSI VS 1,4 TSI
• 20 δυναμομετρημένοι ίπποι λιγότεροι
• Πιο αργό κατά 0,6 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα
• Πιο αργό κατά 1,2 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η και κατά 1,7 δλ. με 5η
• Πιο αργό κατά 2,2 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα με 5η και κατά 3,8 δλ. με 6η
• 0,9 λίτρα χαμηλότερη κατανάλωση για κάθε 100 χλμ. απόστασης

 
 Skoda Octavia 5 1,2 TSI
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


Υβριδικό το επόμενο Civic Type R;

Νέο Kia Ceed Vs Volkswagen Golf

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

Η κίνηση στους δρόμους

Ράλι Σαρδηνίας: Ανέλπιστη νίκη ο Σόρντο

Διάλεξε Χαλκιδική: Βουτιές και διασκέδαση

Ομορφιές και ατελείωτες δραστηριότητες!

Το νησί που ξεχώρισαν οι Αυστραλοί

Οι πιο ωραίες Φρίκες που θα «φας»!

Ουζομπερδέματα... στην πατρίδα του ούζου

Η ομορφότερη παλιά πόλη της Κρήτης

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MERCEDES: Mercedes me Adapter: Upgrade your Mercedes

DACIA: Duster. Πιο δυνατό από ποτέ! Με νέο κινητήρα βενζίνης 1.3 με 130 & 150hp. Από 15.980€

περισσότερα »