" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/3/2010
TEST
Volvo S80 2,5 T5 231ps
Limit Up
Διαβάστηκε από 8461 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/3/2010
Το ισοζύγιο του ανανεωμένου Volvo S80 εμφανίζει κέρδη σε image και επιδόσεις, χάρη στο restyling και στους τριάντα επιπλέον ίππους του 5κύλινδρου τούρμπο κινητήρα.
Εστιασμένο στην άνεση, παρά στην οδηγική απόλαυση είναι το S80, που πάντως πήρε φτερά με το νέο κινητήρα.
Aπέναντι στο γερμανικό λόμπι των πολυτελών αυτοκινήτων, το S80, η ναυαρχίδα της Volvo, δείχνει αξιόμαχη, τόσο από πλευράς τεχνολογίας και εξοπλισμού, όσο και στην εικόνα. Η πρόσφατη ανανέωση του μοντέλου, που ακολουθεί πιστά το σύγχρονο οικογενειακό look της Volvo, το κάνει να δείχνει πιο compact και στιβαρό, χάρη στη μεγαλύτερη μάσκα, στο ανασηκωμένο προφίλ του καπό και στα χαμηλότερα τοποθετημένα και τραβηγμένα στο πλάι εμπρός φώτα. Τα χαρακτηριστικά πίσω φώτα είναι πλέον τεχνολογίας LED.
Απέναντι στο 2,5 Τ5 200ps

+31 ίπποι
+ 40 Nm ροπής
1,3″ καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα
0,8″ καλύτερο 60-100 χλμ./ώρα
1,1″ καλύτερο 80-120 χλμ./ώρα
0,4 λτ./100 χλμ. πιο λαίμαργο σε βενζίνη
Στοχευμένο
Το S80 δείχνει με το "καλημέρα" πως στοχεύει στην άνεση. Η θέση οδήγησης είναι αναπαυτική (έξτρα προσφέρονται καθίσματα με αερισμό και μασάζ) και τα επίπεδα θορύβου χαμηλά, ενώ ο εξοπλισμός υπερ-αντάξιος της κατηγορίας. Πάντως, στις εγκάρσιες ανωμαλίες, οι αναρτήσεις δεν έχουν τη θεαματική απορροφητικότητα που εμφανίζει το γερμανικό κατεστημένο. Από την άλλη, το ελαφρύ τιμόνι, οι τονισμένες κλίσεις και οι μάλλον πλαδαρές αντιδράσεις του πλαισίου κάνουν εξαρχής σαφές στον οδηγό, πως το S80 δίνει προτεραιότητα στο να τον μεταφέρει ατσαλάκωτο, παρά να τον κάνει να πλεύσει σε πελάγη οδηγικής ευτυχίας! Στις κλειστές στροφές και με το αντισπίν απενεργοποιημένο ο εσωτερικός τροχός έχει την τάση να χάνει την πρόσφυση, αν ο οδηγός βιαστεί να πατήσει το γκάζι. Ίσως με τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση Four-C (με ρυθμίσεις Comfort, Sport, Advance και κόστος 2.170 ευρώ), τα πράγματα να ήταν καλύτερα. Πάντως η οδική συμπεριφορά δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, αφού τα πάντα συμβαίνουν προοδευτικά και τα φρένα εμπνέουν εμπιστοσύνη. Αυτά που αξίζει αναφοράς βέβαια είναι η πληθώρα συστημάτων ασφαλείας, όπως το σύστημα με κάμερες για τις τυφλές γωνίες (BLIS, με 1.125 ευρώ) και το Drive Alert System (950 ευρώ), που ειδοποιεί τον οδηγό για εμπόδιο μπροστά, αν είναι αφηρημένος. Οι τιμές του S80 με το νέο κινητήρα ξεκινούν από 44.945 ευρώ για την έκδοση Kinetic, τιμή αρκετά ανταγωνιστική, αν σκεφτεί κανείς και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας.
Oι 31 επιπλέον ίπποι ωφέλησαν εμφανώς τις επιδόσεις του S80.
Κινητήρας - Επιδόσεις: Εμφανώς πιο δυνατός
Το καλύτερο νέο έχει να κάνει με τον τούρμπο, 5κύλινδρο σε σειρά, αλουμινένιο κινητήρα, που από τους 200 ίππους ανέβηκε στους 231 στις 4.800 σ.α.λ. και από τα 300 Nm στα 340 στις 1700-4800 σ.α.λ. Εύηχος και χωρίς ιδιαίτερο έλλειμμα απόκρισης χαμηλά, ο κινητήρας έχει βελτιώσει θεαματικά τις επιδόσεις. Έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται πλέον σε 7,8΄΄, τα 60-100 χλμ./ώρα σε 4,1΄΄ και τα 80-120 χλμ./ώρα σε 5,1΄΄ (οι ρεπρίζ με kick down). Ο κινητήρας αυτός είναι προδιαγραφών Euro5 και μπορεί να λειτουργήσει και με βιοκαύσιμο Ε85. Το 6άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται κοστίζει 2.500 ευρώ επιπλέον, αλλά είναι ιδιαίτερα ομαλό και σχετικά γρήγορο στην απόκριση και στις αλλαγές του.
Ποιοτικό, πλούσια εξοπλισμένο και ξεχωριστό σχεδιαστικά το ταμπλό του S80, που έχει δεχθεί πινελιές ανανέωσης.
Εσωτερικό: Μεγάλο και σίγουρο
Πέντε επιβάτες θα μετακινηθούν βολικά στο S80. Πάντως ο χώρος αποσκευών δεν εντυπωσιάζει με 480 λίτρα. Σχεδιαστικά το εσωτερικό είναι πολύ ευχάριστο. Ξεχωρίζει η λεπτή κεντρική κονσόλα και το εντυπωσιακό ηχοσύστημα, ενώ τα υλικά κατασκευής είναι πολύ υψηλής ποιότητας, όπως η συναρμολόγηση και το τελικό φινίρισμα… Υπάρχουν κάποιες πινελιές ανανέωσης με νέες επενδύσεις και βελτιωμένα χειριστήρια στην κεντρική κονσόλα. Από το βασικό εξοπλισμό δε λείπει τίποτα και το S80 είναι ικανό να χαρίσει στους επιβαίνοντές του το επίπεδο πολυτέλειας αλλά και άνεσης που επιθυμούν.

 
 Volvo S80 2,5 T5 231ps
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία


Πρώτη εικόνα του SEAT el-Born παραγωγής

VW: «Στην Τουρκία το εργοστάσιο ή καθόλου»

Κοινή πλατφόρμα για Patrol και Pajero;

Nέα «καλούδια» για S2000 & Civic Type R

Η κίνηση στους δρόμους

Το ατού του Fisker Ocean είναι στη φόρτιση

Η VinFast σκοπεύει να γίνει παγκόσμια

Πατέντα της Porsche για ρυθμιζόμενη οροφή

Νέες υβριδικές εκδόσεις σε 3 μοντέλα Suzuki

Έδειξε το F9R η Factory Five (+vid)

Εσύ ξέρεις τα 10 ομορφότερα χωριά;

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »