Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/4/2010
Scoop
Peugeot 508
Με στιλ και φαντασία!
Διαβάστηκε από 10557 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/4/2010
Διαθέτοντας premium χαρακτηριστικά, εντυπωσιακή σχεδίαση και όλα τα στοιχεία που θα καλύψουν τις ανάγκες μίας οικογένειας, το νέο 508 θα έρθει για να ενισχύσει την παρουσία της Peugeot στα μεσαία.
Στο πίσω μέρος του μοντέλου η εικόνα παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον, με τη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων με τεχνολογία LED να ξεχωρίζει.
Με μια ματιά
  Με premium χαρακτηριστικά
  Με εντυπωσιακή εμφάνιση
  Και σε υβριδική εκδοχή
  Παρουσίαση το 2011
Ένα νέο μοντέλο βρίσκεται στα σκαριά από την Peugeot, το οποίο έρχεται για να εισχωρήσει στην κατηγορία των μεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων. Το 508 θα διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση, μεγάλους χώρους, αλλά και premium χαρακτηριστικά, τα οποία θα το κάνουν να μπορεί να κοιτάει στα μάτια τον ανταγωνισμό.
Το 508 θα το δούμε και σε στέισον εκδοχή, ώστε να καλύψει τις μεγάλες ανάγκες φόρτωσης μίας πολυμελούς οικογένειας.
Επιπλέον στοιχεία του μοντέλου αναμένεται να είναι η καλή ποιότητα κατασκευής, το αυξημένο μέγεθος, αλλά και μία υβριδική έκδοση με κινητήρα πετρελαίου και ηλεκτροκινητήρα με πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Εμφάνιση: Εντυπωσιακή και premium
Ένα από τα χαρακτηριστικά που θα κάνουν το 508 να ξεχωρίζει είναι η σχεδίαση του αμαξώματος. Η συνολική εικόνα του μοντέλου όπως φαίνεται στις κατασκοπευτικές εικόνες, εκπέμπει δυναμισμό, ο οποίος συνδυάζεται αρμονικά με αρκετά χαρακτηριστικά που συναντούμε σε πολυτελή μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρόσθιο τμήμα του 508 ξεχωρίζει η τραπεζοειδής μάσκα, η οποία διαθέτει λεπτομέρειες χρωμίου, λογική η οποία ακολουθείται και στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα, με τις τρεις οριζόντιες εισαγωγές αέρα. Την επιβλητική εικόνα ενισχύει το καπό, το οποίο ακολουθεί τη γραμμή του εμπρόσθιου παρμπρίζ καταλήγοντας στη μάσκα, ενώ στο κέντρο του υπάρχει ένα τονισμένο τμήμα, το οποίο εμπερικλείει και το λογότυπο της γαλλικής φίρμας. Στις άκρες, τα τριγωνικά φωτιστικά σώματα ολοκληρώνουν την επιθετική όψη του 508, ακολουθώντας τη γραμμή του αμαξώματος, ενώ κατώτερα στον προφυλακτήρα ενσωματώνονται τα φώτα ημέρας, τα οποία διαθέτουν τεχνολογία LED. Την ιδέα του "4θυρου κουπέ" αμαξώματος ακολουθεί και η Peugeot με το 508, λόγω των καμπυλόγραμμων τόξων της σχετικά χαμηλής οροφής. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED, τα οποία διαθέτουν δύο ακμές που αγκαλιάζουν τα φτερά, προσδίδοντας μία επιθετική όψη. Στην πόρτα του χώρου αποσκευών υπάρχει ένα χρωμιωμένο διακοσμητικό φιλέτο, ενώ στο κατώτερο τμήμα του προφυλακτήρα ξεχωρίζει ο διαχύτης, ο οποίος ενσωματώνει τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης στη μία πλευρά του.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Peugeot 508 αναμένεται να εμφανίζει εξίσου ενδιαφέρουσα εικόνα με το εξωτερικό του. Ποιοτικά, τα αφρώδη υλικά αναμένεται να αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των μερών στο ταμπλό αλλά και στις πόρτες, χαρακτηριστικό που διαθέτουν πλέον σχεδόν όλα τα νέα μοντέλα της γαλλικής φίρμας. Επιπλέον, στον εξοπλισμό του μοντέλου θα συμπεριλαμβάνονται όλα τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης, το στάνταρ σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP), όπως πιθανότατα και το σύστημα head-up display, που συναντάμε στο 3008 και στο 5008.
Και σε υβριδική εκδοχή 200 ίππων
Το πρωτότυπο 5by Peugeot, πάνω στο οποίο θα βασιστεί το 508, χρησιμοποιούσε ένα υβριδικό σύστημα για την κίνησή του με την ονομασία "HYbrid4", με στόχο τη χαμηλή κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων CO2. Το νούμερα που ανακοινώνει η Peugeot είναι εντυπωσιακά, μιας και η κατανάλωση καυσίμου είναι 3,8 λτ./100χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 είναι 99 γρ./χλμ. Έτσι, το HYbrid4 περιμένουμε να το δούμε και στο μοντέλο παραγωγής. Το εν λόγω σύστημα αποτελείται από ένα 2λιτρο κινητήρα πετρελαίου (2,0 HDi FAP), ο οποίος αποδίδει 163 ίππους και είναι υπεύθυνος για την κίνηση των εμπρόσθιων τροχών. Το μηχανικό σύνολο αυτό συνδυάζεται και με έναν ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 37 ίππων, ο οποίος αναλαμβάνει την κίνηση των πίσω τροχών, συμβάλλοντας παράλληλα στη δημιουργία ενός συστήματος τετρακίνησης. Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί μεμονωμένα για περιορισμένο χρονικό διάστημα, συμβάλλοντας στη γενικότερη οικονομία καυσίμου. Ακόμα ένα μηχανικό σύνολο με το οποίο αναμένουμε να εφοδιαστεί το 508 είναι ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας "πασπαρτού" με χωρητικότητα 1,6 λίτρων, από τη συνεργασία του Group PSA με την BMW, με απόδοση 156 ίππων. Τέλος, σύμφωνα με πληροφορίες, το Peugeot 508 θα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με αυτή του C5 της Citroen, ενώ στον τομέα της ανάρτησης πιθανότατα να διαθέτει γόνατα Μακφέρσον μπροστά, με πολλαπλούς συνδέσμους.
Ανταγωνισμός. Αν οι διαστάσεις που ανακοινώνει η γαλλική εταιρεία για το πρωτότυπο 5by Peugeot (Μήκος: 4.860 χλστ., Μεταξόνιο: 2.815 χλστ.) παραμείνουν και για το 508, τότε οι άμεσοι ανταγωνιστές του μοντέλου είναι το Citroen C5 (ίδια πλατφόρμα), το Ford Mondeo, το Opel Insignia και το VW Passat.