ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/6/2010
Πρώτη επαφή
Νέα Skoda Fabia RS
RS σε όλους
Διαβάστηκε από 3184 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/6/2010
Μετά την "άφαντη" από την ελληνική αγορά πετρελαιοκίνητη έκδοση RS της προηγούμενης Fabia, έρχεται η 2η γενιά -με 1,4 TSI κινητήρα 180 ίππων- να μας συστηθεί ως η κορυφαία έκδοση του μικρού μοντέλου.
Μετά την ανανέωση της Fabia 2ης γενιάς, η Skoda προχώρησε στην παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης αυτής. Η Skoda Fabia RS έρχεται να πλαισιώσει τη GT κατηγορία, με βασικό της όπλο τον ισχυρό και οικονομικό κινητήρα των 1,4 λίτρων και τη σπορ οδική συμπεριφορά. Εμφανισιακά, η Fabia RS ξεχωρίζει από τις μικρότερες εκδόσεις εκφράζοντας το σπορτίφ χαρακτήρα της σε αρκετά μέρη τόσο στη χάτσμπακ, όσο και στη στέισον έκδοση (Reflex) αμαξώματος που διατίθεται. Έτσι συναντάμε νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, ζάντες 17 ιντσών, φιμέ κρύσταλλα, κόκκινες δαγκάνες φρένων, ενώ στο πίσω μέρος ο διαχύτης και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης αρκούν να συμπληρώσουν το σπορ προφίλ του. Ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου υπάρχει διχρωμία, αφού στοιχεία όπως η οροφή, το πίσω σπόιλερ και οι ζάντες, μπορούν να διατεθούν σε τρία χρώματα (άσπρο, μαύρο, ασημί). H Fabia RS θα έρθει στη χώρα μας τον Ιούλιο, σε τιμές κάτω των 20.000 ευρώ.
Κινητήρας: Δυνατός και γραμμικός
O 1,4 λίτρων κινητήρας της Fabia RS είναι ο γνωστός TSI του ομίλου στην πιο δυνατή του εκδοχή, με τους 180 ίππους. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη DSG (όπως και στα Seat Ibiza Cupra και VW Polo GTI) και εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, σπορ χροιά και χαμηλή κατανάλωση βενζίνης και εκπομπών ρύπων. Η λειτουργία του είναι γραμμική και ικανοποιεί με το τράβηγμα σε όλο το φάσμα περιστροφής του, ενώ χαμηλά δεν παρουσιάζει "κενά" απόδοσης ή κομπιάσματα.
Εσωτερικό: Με σπορτίφ διάκοσμο 
Το εσωτερικό της RS έκδοσης της Fabia διαθέτει νέα μπάκετ καθίσματα και χειριστήρια στο τιμόνι για τον έλεγχο του κιβωτίου DSG, ενώ ανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων. Από κει και πέρα, οι χώροι, όπως και η ποιότητα, παραμένουν στα πολύ καλά επίπεδα των μικρότερων εκδόσεων.
Οδική συμπεριφορά: Ενδιαφέρουσα και ευχάριστη
Εκτός από τον κινητήρα που προάγει το σπορτίφ χαρακτήρα, η Fabia RS διαθέτει και ευχάριστο οδηγικό προφίλ. Οι αλλαγές ξεκινούν από την ανάρτηση, η οποία διαθέτει νέα αμορτισέρ/ελατήρια με πιο σφιχτή ρύθμιση και νέες αντιστρεπτικές δοκούς. Το αμάξωμα έτσι έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ., με την ανάρτηση να είναι φυσικά πιο σφιχτή από τις κανονικές εκδόσεις. Σε έντονες ανωμαλίες λοιπόν ενοχλεί με την απορροφητικότητά της, ωστόσο φροντίζει για τη σταθερότητα και τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε υψηλές ταχύτητες. Η οδική συμπεριφορά της Fabia RS είναι ενδιαφέρουσα και ευχαριστεί τον οδηγό της με τον ουδέτερο χαρακτήρα της (μέσω και του συστήματος ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού XDS), ενώ εκείνος λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης.

 
 Νέα Skoda Fabia RS
Τεχνικά χαρακτηριστικά