Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/2/2011
Συγκριτικό Test
Στενό μαρκάρισμα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Διαβάστηκε από 91763 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/2/2011
Το καινούριο C4 δέχεται ασφυκτική πίεση από μια ντουζίνα άμεσων ανταγωνιστικών μικρομεσαίων 
αυτοκινήτων, με τα οποία το φέρνουμε σε μια πρώτη εφ΄ όλης της ύλης σύγκριση και αντιπαράθεση στο πολυσέλιδο αυτό συγκριτικό - σύμβουλο αγοράς που ακολουθεί.
Με την εν λόγω ανάρτηση εφοδιάζονται τα μοντέλα Focus, i30, Cee´d, Lancer, Leon και Golf. Πρόκειται για μία πιο εξελιγμένη και σύνθετη δομή π.χ. σε σχέση με τον ημιάκαμπτο άξονα που εξασφαλίζει, θεωρητικά, την άψογη και συνεχή επαφή του ελαστικού με το δρόμο. Πλεονέκτημα, λοιπόν, αποτελεί η πιο ασφαλής οδική συμπεριφορά, αλλά μειονέκτημα είναι το αυξημένο κόστος εξέλιξης και εφαρμογής. Επίσης, αρνητικό γνώρισμα είναι και ο περισσότερος χώρος που απαιτείται και ο οποίος "καταναλώνεται" από το διαμέρισμα των επιβατών και του χώρου των αποσκευών, έναντι του μικρότερου σε όγκου και πιο απλού κατασκευαστικά ημιάκαμπτου άξονα.

 
 Το νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS απέναντι σε 12 ανταγωνιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
- Άνεση
- Τιμόνι
- Φρένα
- Με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσεων
Εσωτερικό
- Εργονομία
Κινητήρες
- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Χώροι
- Πρακτικότητα
- Θέση οδήγησης
Τεχνολογία
Παθητική ασφάλεια
Τιμές - εξοπλισμός - εκπτώσεις
- Value for money
EΡΕΥΝΑ: Τι ζητάτε από ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο;
Συμπέρασμα