Oδηγούμε το Kia Rio στη Λισσαβώνα
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Oδηγούμε το Kia Rio στη Λισσαβώνα

(26/8/2011)

Όντας το καλύτερο Kia μέχρι στιγμής, μπορεί να κοιτάξει κατάματα τον ανταγωνισμό. Υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό, στιβαρό στο δρόμο.

Το 3ης γενιάς Kia Rio, εκτός από μοντέρνα σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής, διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους και είναι προσεκτικά εξελιγμένο σε όλους τους τομείς, που απασχολούν τους αγοραστές των μικρών αυτοκινήτων. Μοντέρνο και ποιοτικό εσωτερικό

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Περνώντας στην καμπίνα των επιβατών, το εσωτερικό του Kia Rio βροντοφωνάζει πως υπάρχει… ζωή και μετά την εξωτερική σχεδίαση, η οποία πραγματικά μας ενθουσίασε με τις αναλογίες και την ζωντάνια της. Καλοσχεδιασμένο ταμπλό, που κερδίζει τις εντυπώσεις με την (έξτρα) διχρωμία, την μεγάλη οθόνη στην κεντρική κονσόλα και τους διακόπτες αεροπορικού τύπου, αλλά και την ουσία με την υψηλή προσάπτουσα ποιότητα, το φινίρισμα, τη συναρμογή και την πρακτικότητα των πολλών θέσεων για μικροαντικείμενα.
Χωρίς αμφιβολία το Rio είναι σήμερα καλύτερο σε ποιότητα Kia, που όχι μπορεί να κοιτάξει στα μάτια το Fiesta και το Corsa, αλλά και να τα ξεπεράσει. O εξοπλισμός ακόμα και στη βασική έκδοση περιλαμβάνει τα πάντα, ενώ κανένα παράπονο δεν υπάρχει για την ευρυχωρία. Η αύξηση του μεταξονίου προσέδωσε τον απαραίτητο χώρο για τα γόνατα των πίσω, ενώ μπόλικος είναι και ο «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω. Ο χώρος αποσκευών στα 288 λτ. είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.

Επί του πρακτέου
Η πολύ καλή θέση οδήγησης, η ανάλογη εργονομία και το ευχάριστο κάθισμα δίνουν το πρώτο θετικό μήνυμα. Το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει όμως στο Rio είναι η ποιότητα κύλισης και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, χωρίς μάλιστα να δείχνει πλαδαρό στις στροφές. Ίσως το ηλεκτρικό τιμόνι του να μην έχει τη απόλυτη αίσθηση, σίγουρα όμως το Rio είναι το πιο ενδιαφέρον Kia που μπορεί να οδηγήσει κανείς σήμερα. Κρατάει, γέρνει ελάχιστα, διατηρεί την πορεία του μέσα στην στροφή και οι αντιδράσεις του είναι απόλυτα προοδευτικές και ελεγχόμενες. ¶λλωστε υπάρχει και το στάνταρ ESC. Σύμμαχος στο έργο του οδηγού ο καλολαδωμένος επιλογέας, αλλά και τα φρένα που ξεχωρίζουν για την αίσθηση και την αποτελεσματικότητά τους.

Στο δρόμο
Στον ανοιχτό δρόμο το Rio είναι ήσυχο και σε αυτό βοηθά η αρκετά μακριά 6η σχέση, τη στιγμή που ο 1,4 κινητήρας βενζίνης με τους 109 ίππους προσφέρει επαρκή ελαστικότητα και δύναμη. Στις υψηλές στροφές θα θέλαμε να κάνει λιγότερο αισθητή την παρουσία του. Πραγματική αποκάλυψη όμως είναι ο νέος 3κυλινδρος 1,1 κινητήρας diesel των 75 ίππων και των 170 Nm ροπής. Σαφώς πιο ευχάριστος από τον προαναφερθέντα 1,4 σε ενδιάμεσες επιταχύνσεις και σαφώς πιο οικονομικός. Όταν μάλιστα συνδυάζεται με το πακέτο ecodynamics (Idle Stop and Go, ελαστικά χαμηλής τριβής, συντελεστής αεροδυναμικής 0,32, ηλεκτρικό τιμόνι, «έξυπνο» δυναμό και κομπρέσσορ air condition), τότε η κατανάλωση είναι 3,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 85 γρ./χλμ. Ο κινητήρας αυτός θα εισαχθεί στη χώρα μας μαζί με τους 1,2 και 1,4 βενζίνης. Το πακέτο «σέξι εμφάνιση, ποιότητα και 7ετής εγγύηση» δίνει στο Rio τα εχέγγυα για μια επιτυχημένη πορεία.

Πότε έρχεται και εκδόσεις
Το νέο Kia Rio θα είναι διαθέσιμο ως πεντάθυρο στο τέλος του Σεπτέμβρη (το τρίθυρο αναμένεται να είναι στις εκθέσεις Kia στις αρχές του 2012) στις εκδόσεις Instyle, Uptown και Cosmic. To 1,2 θα είναι διαθέσιμο και με τις τρεις και η τιμή του θα ξεκινάει από 11.600 ευρώ για την Instyle και κλιμακώνεται σε 12.400 και 13.400 για τις άλλες δύο. Το 1,4 στην έκδοση Cosmic θα κοστίζει περί τις 14.300 ευρώ. Η Kia θέλει να ανταγωνιστεί τα Ford Fiesta, Opel Corsa και Τoyota Yaris και ευελπιστεί μέχρι το τέλος του χρόνου να διαθέσει 600 αυτοκίνητα στην Ελλάδα. Στο λανσάρισμα θα ισχύει προσφορά για 2 χρόνια δωρεάν service.
Mercedes
skoda