Αγωνιστικό Peugeot Sport RCZ

(7/9/2011)

Το αγωνιστικό Peugeot Sport RCZ που παρουσιάστηκε πρόσφατα, έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις για να πάρει μέρος στο ενιαίο πρωτάθλημα RCZ Racing Cup το 2012.

Το αγωνιστικό Peugeot Sport RCZ ολοκληρώθηκε για να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα RCZ Racing Cup το 2012.

To Peugeot Sport RCZ φορά τον γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρου κινητήρα με απόδοση 250 ίππων.

To Peugeot Sport RCZ φορά τον γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρου κινητήρα με απόδοση 250 ίππων.

Για την ασφάλεια του Peugeot Sport RCZ, το σύστημα πέδησης διαθέτε εξαπίστονες δαγκάνες και μεγαλύτερους δίσκους.

Για την ασφάλεια του Peugeot Sport RCZ, το σύστημα πέδησης διαθέτε εξαπίστονες δαγκάνες και μεγαλύτερους δίσκους.

Το βάρος του Peugeot Sport RCZ μειώθηκε κατά 250 κιλά σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής.

Το βάρος του Peugeot Sport RCZ μειώθηκε κατά 250 κιλά σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής.

  • Το αγωνιστικό Peugeot Sport RCZ ολοκληρώθηκε για να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα RCZ Racing Cup το 2012.
  • To Peugeot Sport RCZ φορά τον γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρου κινητήρα με απόδοση 250 ίππων.
  • Για την ασφάλεια του Peugeot Sport RCZ, το σύστημα πέδησης διαθέτε εξαπίστονες δαγκάνες και μεγαλύτερους δίσκους.
  • Το βάρος του Peugeot Sport RCZ μειώθηκε κατά 250 κιλά σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής.
Πρόσφατα, η Peugeot παρουσίασε το νέο αγωνιστικό της όχημα με την ονομασία Peugeot Sport RCZ. Όπως μας προϊδεάζει το όνομά του, πρόκειται για το γνώριμο μοντέλο RCZ με αρκετές τροποποιήσεις από το βελτιωτικό τομέα της γαλλικής φίρμας, την Peugeot Sport. Το νέο αγωνιστικό Peugeot ολοκληρώθηκε για να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα RCZ Racing Cup το 2012. Οι τροποποιήσεις που έγιναν δεν είναι πολλές, αλλά ουσιαστικές. Συγκεκριμένα, επικεντρώθηκαν στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου καθώς και στον επαναπρογραμματισμό της κεντρικής μονάδας ελέγχου του αυτοκινήτου. Το δεύτερο πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της Magneti Marelli με αποτέλεσμα η συνολική απόδοση του κινητήρα να αυξηθεί κατά 50 ίππους και να φτάσει έτσι τους 250 με τη ροπή να αγγίζει τα 290 Nm. Ο κινητήρας που παραμένει ο ίδιος υπερτροφοδοτούμενος 1,6 λίτρων συνδυάζεται με ένα σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων ταχυτήτων με paddles στο τιμόνι. Όσον αφορά στο στήσιμο του γαλλικού αγωνιστικού, φυσικά έχει αλλαχτεί με μια αγωνιστική ανάρτηση η οποία μπορεί να ρυθμιστεί αναλόγως με την επιλογή των μηχανικών. Για την ασφάλεια του αυτοκινήτου αντικαταστάθηκε και το σύστημα πέδησης με εξαπίστονες δαγκάνες και μεγαλύτερους δίσκους μόνο εμπρός (355mm/28mm). Επίσης, με «δίαιτα» που έγινε στο αγωνιστικό RCZ, το βάρος του μειώθηκε κατά 250 κιλά σε σχέση με το αυτοκίνητο παραγωγής, φτάνοντας τον 1 τόνο περίπου. Το Peugeot Sport RCZ δέχτηκε και κάποιες τροποποιήσεις λόγω του αγωνιστικού του χαρακτήρα. Αυτά είναι το roll cage, καθίσματα bucket με ζώνες πολλαπλών σημείων, μικρότεροι καθρέφτες και άλλα. Τέλος, ο Frederic Bertrand, που είναι επικεφαλής του τμήματος πελατών στην Peugeot Sport δήλωσε ότι, ήθελαν να κατασκευάσουν ένα «πραγματικό» αγωνιστικό αυτοκίνητο και να προορίζεται για οδηγούς όλων των ηλικιών.

To Peugeot Sport RCZ φορά τον γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρου κινητήρα με απόδοση 250 ίππων.

To Peugeot Sport RCZ φορά τον γνώριμο υπερτροφοδοτούμενο 1,6 λίτρου κινητήρα με απόδοση 250 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER