Το αγωνιστικό Audi A5 DTM εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και απόδοσης 460 ίππων με 500 Nm ροπή.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το αγωνιστικό Audi A5 DTM εφοδιάζεται με έναν V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και απόδοσης 460 ίππων με 500 Nm ροπή.

Audi A5 DTM στη Φρανκφούρτη

(14/9/2011)

Το αγωνιστικό Audi A5 DTM, με την κωδική ονομασία «R17» έχει δεχτεί τις κατάλληλες τροποποιήσεις για να αγωνιστεί στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, το 2012.

Η Audi παρουσίασε στη Φρανκφούρτη το νέο της αγωνιστικό A5 DTM.Το γερμανικό αγωνιστικό θα λάβει μέρος στο Πρωτάθλημα Τουρισμού της Γερμανίας από το επόμενο έτος, με την κωδική ονομασία «R17» και θα αποτελεί τον αντικαταστάτη του Α4 DTM. Το τελευταίο κατάφερε έως τώρα να αποσπάσει 4 τίτλους πρωταθλήματος από το 2004.

Tο σασί του Audi A5 DTM έχει κατασκευαστεί από carbon monocoque, ενώ το roll cage είναι από χάλυβα.

Tο σασί του Audi A5 DTM έχει κατασκευαστεί από carbon monocoque, ενώ το roll cage είναι από χάλυβα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »



Όσον αφορά στην κινητήρια δύναμη του αγωνιστικού, εφοδιάζεται με ένα V8 4,0 λίτρων και απόδοσης 460 ίππων με 500 Nm ροπή. Αισθητικά δεν έχει αρκετές αλλαγές με το ανανεωμένο Α5, αλλά σίγουρα οι μηχανικοί της Audi έχουν δουλέψει αρκετά κάτω από το… περίβλημα. Έτσι, το σασί έχει κατασκευαστεί από carbon monocoque, ενώ το roll cage είναι από χάλυβα, που είναι σύμφωνα με τα τελευταία μέτρα ασφαλείας. Μετά από συνεννόηση, συμφωνήθηκε ότι όλα τα αγωνιστικά να διαθέτουν ίδια απόσταση μεταξονίου, αυτή των 2,75 μέτρων. Η Audi αναφέρει πως αυτή η συμφωνία τους μείωσε το κόστος δαπάνης κατά 40%.

Τέλος, το ντεμπούτο του αγωνιστικού θα γίνει το Μάρτιο 2012, ενώ οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στα μέσα του ίδιου χρόνου.
MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER