mono-sto-autotriti

Κορυφογραμμή…

Στον δρόμο το Tiguan είναι υποδειγματικά άνετο με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση. Η ίδια άνεση το ακολουθεί και στα πατημένα χώματα.

Στο εσωτερικό δεσπόζει η ποιότητα, η τάξη και η ασφάλεια. Μετά την ανανέωση προστέθηκαν και κάποιες πινελιές φρεσκάδας.

Δοκιμάζουμε το νέο VW Tiguan 1,4 TSI 122 PS BMT

Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/10/2011

Καθώς η εμπορική καριέρα του VW Tiguan είναι περισσότερο συνδεδεμένη με τις αγοραστικές κορυφές, δεν βλέπουμε το λόγο η πορεία του μοντέλου, μετά την πρόσφατη ανανέωση, να μη συνεχίσει να είναι το ίδιο επιτυχημένη.

 
Η VW φυσικά και δεν πείραξε τίποτε ουσιώδες κατά την ανανέωση του Tiguan. Ένα φρεσκάρισμα στα εμπρός και πίσω φώτα, τη μάσκα, και τις ζάντες στάθηκαν αρκετά για να το κάνουν να δείχνει πιο αρρενωπό, όμοιο με τα ομόσταβλα μοντέλα. Παρομοίως και στο εσωτερικό, μόνο οι λεπτομέρειες βελτιώθηκαν. Για την ακρίβεια, στην πιο πλούσια (από τις δύο) έκδοση Sportstyle, ο χρήστης απολαμβάνει των όμορφων επενδύσεων από αλκαντάρα, της νέας, πιο χρηστικής, οθόνης πληροφοριών TFT, με έγχρωμα γραφικά, αλλά και ενός προσεγμένου επιπέδου εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας με σύστημα εντοπισμού της κούρασης του οδηγού (Fatigue detection), και αυτόματα φώτα. Παράλληλα, νέο είναι το ραδιο-cd και τα χειριστήρια για το climatronic, ενώ οι διακοσμητικές πινελιές σε ταμπλό και πόρτες, πλαισιώνουν το νέο τιμόνι και το νέο λεβιέ. Μικρές λεπτομέρειες που κάνουν ακόμα πιο απολαυστική την παραμονή στο ποιοτικό εσωτερικό. Μέσα, ο χρήστης εξακολουθεί και απολαμβάνει την εξαιρετική ηχομόνωση και την απουσία κραδασμών από τον κινητήρα και τους τροχούς.

¶νετο και BlueMotion
Πραγματικά στο Tiguan σε κερδίζει η ποιότητα κύλισης, ακόμα και όταν καταλαβαίνεις ότι εξαιτίας της έχουν θυσιαστεί οι κλίσεις στις στροφές, με τα περιθώρια πρόσφυσης να βοηθούνται από το στάνταρ ESP και τα παρελκόμενά του (XDS). ¶λλωστε ο δυναμισμός δεν το χαρακτηρίζει ούτε στην αίσθηση του τιμονιού, ούτε στην αμεσότητα του μεσαίου πεντάλ. Βέβαια κατά αυτό τον τρόπο μπορείς να κάνεις και εκτός δρόμου βόλτες, χωρίς την τετρακίνηση, αλλά με τη βοήθεια των 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Σύμμαχος, στα περισσότερα, και ο 1,4 TSI των 122 ίππων, που συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το σύνολο είναι πολιτισμένο, γραμμικό και αποτελεσματικό, με μόνη διαφορά ότι εδώ έχει να κινήσει τον 1,5 τόνο του Tiguan. Οπότε τα κατεβάσματα είναι αναπόφευκτα και το πόδι πρέπει πάντα να είναι βαθιά στο πάτωμα, χωρίς ποτέ να ακούγεται ότι το σύνολο ζορίζεται. Αυτό το καταλαβαίνεις από την τσιμπημένη κατανάλωση που βοηθιέται, ωστόσο, από το, όχι και τόσο ακριβές, Star&Stop, του πακέτου BlueMotion Technology. Επειδή, όμως, όπως είπαμε, ο δυναμισμός δεν είναι προδιαγραφή, αρκεστείτε στην απήχηση του σήματος που συνοδεύει το premium lifestyle που αναδύει η όλη κατασκευή. Και αυτό είναι προδιαγραφή…

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.390
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
122/5.000*
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
200/1.500-4.000*
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
11
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
9,8
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
16,4
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
184*
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
6,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)
152
Βάρος (κιλά)
1.466
*Εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός
ESP + ASR
Αερόσακος οδηγού/συνοδηγ.
•/•
Αερόσακοι πλευρ./κεφαλής
•/•
Αερόσακος γονάτων οδηγού
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω
•/•
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
Κλιματισμός
Ηχοσύστημα
Ζάντες αλουμινίου
Τιμή (ευρώ)
23.900
Τιμή με απόσυρση (ευρώ)
22.940
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται