Πιο ευρύχωρο, πιο οικονομικό στην αγορά και τη χρήση, πιο γρήγορο και πιο όμορφο. Τι άλλο χρειάζεται το νέο Peugeot 508 για να χτυπήσει τους Γερμανούς στη μεσαία κατηγορία;
(1/11/2011)
Στην Ελλάδα το γερμανικό αυτοκίνητο απολαμβάνει μια περίεργη προτίμηση, ειδικά όσο μεγαλώνουν οι διαστάσεις και η κατηγορία. Γιατί συμβαίνει αυτό
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ίσως η μανία αυτή με τα γερμανικά αυτοκίνητα να έχει να κάνει με το «υπουργικό» στυλ που δείχνουν στην τηλεόραση. Να μας κάνει δηλαδή να πιστεύουμε πως ένα γερμανικό μεσαίο θα μπορέσει να μας αναδείξει και εμάς σε υπουργούς.Το πρόβλημα βέβαια είναι πως ειδικά σήμερα, δεν θες να δείχνεις υπουργός σε καμία περίπτωση. Συγχρόνως, η εικόνα του «κυριλέ» και του επίσημου υπάρχει και σε χώρες εκτός Γερμανίας, όπου χρησιμοποιούνται άλλα αυτοκίνητα. Στη Γαλλία η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει τα αυτοκίνητα που παράγει για τους επισήμους. Δεν είναι τυχαίο που η Peugeot ενοποίησε το μεσαίο της με το μεγάλο της μοντέλο σε ένα αυτοκίνητο, το νέο 508. Έχει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να γίνει το νέο όχημα των επισήμων της χώρας. ¶ρα στο θέμα «επίσημο» οι γάλλοι δεν είναι πίσω.
Στα υπόλοιπα μάλιστα είναι αρκετά μπροστά. Το γερμανικό best seller μεσαίο, το VW Passat, για παράδειγμα, όταν συγκριθεί με το νέο 508, προκείπτουν διαφορές που αξίζουν τον κόπο. Στα 160 άλογα για παράδειγμα, το 508 είναι πιο φτηνό, έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, γλιτώνει 20 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και ότι του φέρει υπέρ του η διαφορά των 200 κ.εκ. στον κυβισμό αφού είναι 1,6 και το Passat 1,8, αμφότερα με τούρμπο φυσικά.
Μεταξύ αυτών και η κατανάλωση που είναι υπέρ του Peugeot, ενώ πιο σημαντικά οι επιδόσεις, αφού «ρίχνει» στο Passat 1,5 δλ. στο 0-100. Σημαντική διαφορά, που προκύπτει από το γεγονός ότι οι γάλλοι ασχολήθηκαν να κρατήσουν το 508 100 κιλά ελαφρύτερο από το Passat, με ότι αυτό σημαίνει σε ρεπρίζ, οικονομία καυσίμου στην πράξη αλλά και δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο (αλλαγή πορείας, φρενάρισμα κλπ).
Και φυσικά είναι και το ντιζάιν. Το Passat δε μπορεί να κρύψει το γεγονός ότι πρόκειται για ένα βαρύ αλλά επιφανειακό facelift σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, τη στιγμή που το 508 φέρνει ότι νεώτερο έχει να επιδείξει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Τόσο σε τεχνολογία, ειδικά με το σούπερ μοτέρ που μοιράζεται με την BMW, αλλά και σε σχεδίαση, τομέας που οι γερμανοί παραδοσιακά χωλαίνουν.
Γιατί λοιπόν γερμανικό μεσαίο όταν υπάρχει το 508; Δεν έχουν οι γάλλοι κάτι περισσότερο από τη γερμανική «επισημότητα», αυτό που λέμε φινέτσα; Και με τα επιμέρους χαρακτηριστικά του 508 υπάρχει ακόμη λόγος να προτιμήσει κανείς τους γερμανούς, όταν συμφέρει από κάθε πλευρά ένα γαλλικό μεσαίο; Τι λέτε;
ολοι εσεις που εχετε ενα ανεξηγητο κομπλεξ με τα γαλλικα,σας νιωθω..θα πρεπει να εχετε πιει πολυ τσαγακι απο τα διαφορα 106,207 206 και μιλαω για τα βουναλακια...αν εχει βρεθει κανεις σας,οδηγοι του σαββατοκυριακου.αφηστε με λοιπον να οδηγαω και οχι να μεταφερομαι
Όλα τα αυτοκίνητα που αναφέρετε είναι πολύ καλά... Καθένα έχει τη χάρη του. Όμως νομίζω πως θα προτιμούσα να δώσω 3.000 παραπάνω και να έπαιρνα ένα Volvo S60 1.6 T3 ή Τ4... Τα κάνει όλα και συμφέρει...
ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ, ΑΦΟΥ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΟΥ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΛΠ., ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΕΥΡΩ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ Ή ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΝΑ ΔΑΠΑΝΑΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ. ΤΟ 508 ΜΕ ΤΙΜΗ ΣΤΑ 25.000 ΠΕΡΙΠΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 10.000 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΝΑ BMW ΣΕΙΡΑ 3 ΜΕ ΤΙΜΗ 35.000 ΠΕΡΙΠΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΑ 20.000 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ. ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΜΙΑ ΔΕΚΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΑΦΟΥ ΕΞΑΝΤΛΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΛΟΓΩ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΤΕ ΒΑΣΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ. ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΛΙ ΤΟ 508 ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΝ ΔΙΝΕΙ 5ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ. ΚΑΙ ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΑΦΟΥ ΠΛΕΟΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΕΡΟΤΕΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ (ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ)... ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ ΑΣ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ... ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
Το έχουμε πει πολλές φορές. Τα ιταλο-γαλλικά οχήματα, υπερέχουν σε αισθητική, φινέτσα και άνεση. Σε ποιότητα κατασκευής-αξιοπιστίας όμως, είναι ακόμα πίσω. Στο εγγύς μέλλον όμως, αυτό πρόκειται να αλλάξει. Εφόσον βέβαια, παραμείνει η συνεργασία με τους Γερμανούς, σε ότι αφορά τους κινητήρες. Το "κύρος" το γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια. Δεν παίρνω αμάξι για το κύρος, αλλά για την οδηγική απόλαυση που μου προσφέρει. Ανεξάρτητα μάρκας ή χώρας προέλευσης. Για παράδειγμα όποιος μου έλεγε παλιότερα ότι οδηγούσε Skoda, του γέλαγα κατάμουτρα. Πλέον όμως, μετά την αλματώδη εξέλιξη της φίρμας, έχω εξαναγκαστεί σε μεγαλειώδη κωλοτούμπα!
Το 508 δε μπορει επουδενι να χτυπησει το γερμανικο ανταγωνισμο διοτι δεν εχει αυτο που παντα δεν ειχε κανενα γαλλικο αμαξι εναντι των γερμανικων. Εναν απιθανο συνδυασμος κυρους-ποιοητας κατασκευης!
Γιατι μπαινουμε μεσα σε μια κλειστη εικονα για τα οχηματα,την στιγμη που σαν χωρα δεν κατασκευαζουμε τιποτα τεχνολογικο(ουτε κουτια για η/υ).Ας τα δουμε καλυτερα ολους ως 3οι αντικειμενικα χωρις οικονομικο η αλλο δολο και αλλα τετοια φαινομενα υπερβολικα στην ελληνικη ταυτοτητα.Καταρχας οι γαλλικες κατασκευες οχηματων-ολες οι εταιρειες λειπει κατι σημαντικο η ποιοτητα κατασκευης σε μεγαλο βαθμο ακομα και στα πιο απιθανα σημεια,που ειναι απαραδεκτο.Ναι,ειναι ο ελληνας ας με λενε καρολινα και ας πεθανω απο την πεινα,αλλα και οι φιλοι-συμμαχοι)ελλας-γαλλια συμμαχια)ειναι πισω οπως ειπα και πιο πριν σε ποιοτητα κατασκευης απο τους γερμανους.Μονο μπορουνε να συγκριθουνε με τις ιταλικες κατασκευες.Και ημουν και ειμαι κατοχος ολων των σχολων(γερμανικη-ιταλικη-γαλλικη-ισπανικη-πρωην γιουγκοσλαβικη-ιαπωνεζικη-κορεατικη-αμερικανικη-κινεζικη).Οπως και να το κανουμε η γερμανικη ποιοτητα κατασκευης οχι η αξιοπιστια το τονιζω ειναι παροιμιωδη σε σχεση με τα γαλλικα οχηματα.Εχοντας δει απο κοντα το νεο καμαρι της peugeot,εχει μια ιδιαιτερη αισθητικη σε αλλους θα αρεσει σε αλλους οχι.Οσον αφορα τις τιμες και την υπαρχουσα δεδομενη οικονομικη κατασταση των περισσοτερων,δεν ειδα και πιο φθηνες προτασεις να ειναι best seller σε πωλησεις.Οποτε το καλο παντα το προτιμανε ολοι οσο και αν δεν μπορουνε οικονομικα.Ας κοιταξει η γαλλικη βιομηχανια να εχει λιγο καλυτερη ποιοτητα κατασκευης,με λιγη αξιοπιστια και σχεδιαστικη ταυτοτητα οχι να γερμανοφερνει αλλα δικη της και θα μπει με αξιωσεις στη γερμανικη ποιοτητα κατασκευης.
Το Peugeot 508 αυτή τη στιγμή είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο σε όλα του κ θα το επέλεγα ευχαρίστως. Οι γερμανοί όμως είναι χρόνια καταξιωμένοι στην κατηγορία οπότε το 508 θέλει περισσότερο κύρος για να φτάσει τους γερμανούς.