ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πιο ευρύχωρο, πιο οικονομικό στην αγορά και τη χρήση, πιο γρήγορο και πιο όμορφο. Τι άλλο χρειάζεται το νέο Peugeot 508 για να χτυπήσει τους Γερμανούς στη μεσαία κατηγορία;

(1/11/2011)

Στην Ελλάδα το γερμανικό αυτοκίνητο απολαμβάνει μια περίεργη προτίμηση, ειδικά όσο μεγαλώνουν οι διαστάσεις και η κατηγορία. Γιατί συμβαίνει αυτό

autotriti team

Γιατί συμβαίνει αυτό; Ειδικά όταν οι γάλλοι, με παράδοση στο ντιζάιν και την άνεση, έχουν στην αγορά αυτοκίνητα όπως το Peugeot 508 που υπερέχουν σε όλα τα σημεία; Τι λέτε λοιπόν; Πρέπει το μεσαίο να είναι σώνει και καλά γερμανικό, όταν υπάρχει στην αγορά το 508;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ίσως η μανία αυτή με τα γερμανικά αυτοκίνητα να έχει να κάνει με το «υπουργικό» στυλ που δείχνουν στην τηλεόραση. Να μας κάνει δηλαδή να πιστεύουμε πως ένα γερμανικό μεσαίο θα μπορέσει να μας αναδείξει και εμάς σε υπουργούς.

Το πρόβλημα βέβαια είναι πως ειδικά σήμερα, δεν θες να δείχνεις υπουργός σε καμία περίπτωση. Συγχρόνως, η εικόνα του «κυριλέ» και του επίσημου υπάρχει και σε χώρες εκτός Γερμανίας, όπου χρησιμοποιούνται άλλα αυτοκίνητα. Στη Γαλλία η εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία προσφέρει τα αυτοκίνητα που παράγει για τους επισήμους. Δεν είναι τυχαίο που η Peugeot ενοποίησε το μεσαίο της με το μεγάλο της μοντέλο σε ένα αυτοκίνητο, το νέο 508. Έχει ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να γίνει το νέο όχημα των επισήμων της χώρας. ¶ρα στο θέμα «επίσημο» οι γάλλοι δεν είναι πίσω.

Στα υπόλοιπα μάλιστα είναι αρκετά μπροστά. Το γερμανικό best seller μεσαίο, το VW Passat, για παράδειγμα, όταν συγκριθεί με το νέο 508, προκείπτουν διαφορές που αξίζουν τον κόπο. Στα 160 άλογα για παράδειγμα, το 508 είναι πιο φτηνό, έχει πλουσιότερο εξοπλισμό, γλιτώνει 20 ευρώ τέλη κυκλοφορίας και ότι του φέρει υπέρ του η διαφορά των 200 κ.εκ. στον κυβισμό αφού είναι 1,6 και το Passat 1,8, αμφότερα με τούρμπο φυσικά.

Μεταξύ αυτών και η κατανάλωση που είναι υπέρ του Peugeot, ενώ πιο σημαντικά οι επιδόσεις, αφού «ρίχνει» στο Passat 1,5 δλ. στο 0-100. Σημαντική διαφορά, που προκύπτει από το γεγονός ότι οι γάλλοι ασχολήθηκαν να κρατήσουν το 508 100 κιλά ελαφρύτερο από το Passat, με ότι αυτό σημαίνει σε ρεπρίζ, οικονομία καυσίμου στην πράξη αλλά και δυναμική συμπεριφορά στο δρόμο (αλλαγή πορείας, φρενάρισμα κλπ).

Και φυσικά είναι και το ντιζάιν. Το Passat δε μπορεί να κρύψει το γεγονός ότι πρόκειται για ένα βαρύ αλλά επιφανειακό facelift σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, τη στιγμή που το 508 φέρνει ότι νεώτερο έχει να επιδείξει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Τόσο σε τεχνολογία, ειδικά με το σούπερ μοτέρ που μοιράζεται με την BMW, αλλά και σε σχεδίαση, τομέας που οι γερμανοί παραδοσιακά χωλαίνουν.

Γιατί λοιπόν γερμανικό μεσαίο όταν υπάρχει το 508; Δεν έχουν οι γάλλοι κάτι περισσότερο από τη γερμανική «επισημότητα», αυτό που λέμε φινέτσα; Και με τα επιμέρους χαρακτηριστικά του 508 υπάρχει ακόμη λόγος να προτιμήσει κανείς τους γερμανούς, όταν συμφέρει από κάθε πλευρά ένα γαλλικό μεσαίο; Τι λέτε;
Hyundai
elk test