ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πιστός και φιλότιμος «στρατιώτης»
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πιστός και φιλότιμος «στρατιώτης»

(17/1/2012)

H περιπέτεια του Auris στον κόσμο των αυτοκινήτων δοκιμής μακράς διάρκειας του Auto Τρίτη ξεκίνησε, με το μικρομεσαίο Toyota να μην… μασάει, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την παροιμιώδη αξιοπιστία της Toyota.

autotriti team

Το Toyota Auris 1,33 εντάχθηκε τον περασμένο Νοέμβριο στο στόλο των αυτοκινήτων για δοκιμή διαρκείας του περιοδικού και μέσα σε 2 μήνες έχει ήδη καταγράψει σχεδόν 4.400 χιλιόμετρα στο οδόμετρό του (25.059 συνολικά)! Τα χιλιόμετρα αυτά μάλιστα, δε διανύθηκαν μόνο μέσα στην πόλη, εκεί όπου το Αuris σε κερδίζει με την ευκολία των χειρισμών του, αλλά και στην εθνική, με το μικρομεσαίο μοντέλο της Toyota να αποδεικνύεται ταξιδιάρα ψυχή, άνετο και σταθερό. Κάπως έτσι λοιπόν και σε συνδυασμό με τη λογική κατανάλωση του κινητήρα του, το γεροδεμένο και καλοφινιρισμένο εσωτερικό, αλλά και τους καλούς του χώρους, το Auris απέκτησε λάτρες μέσα στο περιοδικό, που δύσκολα βγάζουν το κλειδί από την τσέπη τους. Δεν είναι απίθανο να αγοράσουν και ένα καινούργιο μάλιστα, αφού η αγορά ενός Auris αυτόν τον καιρό είναι πιο δελεαστική από ποτέ. H Τοyota σε όσους το αποκτήσουν άμεσα προσφέρει δωρεάν το όφελος της απόσυρσης για όλους, δωρεάν μέχρι 395 λτ. βενζίνης και 1 χρόνο δωρεάν ασφάλιση με οδική βοήθεια!

Προσεγμένο φινίρισμα και γερή συναρμογή χαρακτηρίζουν το μοντέρνο εσωτερικό του Auris, που παραμένει «ένα κομμάτι» ακόμα και μετά από 25.059 χλμ.

Προσεγμένο φινίρισμα και γερή συναρμογή χαρακτηρίζουν το μοντέρνο εσωτερικό του Auris, που παραμένει «ένα κομμάτι» ακόμα και μετά από 25.059 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην καθημερινότητα
Το Auris είναι ιδιαίτερα ευκολοδήγητο και ευκίνητο εντός και εκτός πόλης. Ο ελαστικός 1,33 λτ. κινητήρας με διπλό μεταβλητό χρονισμό αποδίδει 99 ίππους. Σε συνδυασμό με τη φιλοσοφία Optimal Drive, το Auris είναι αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση, η πραγματική μέση τιμή της οποίας δεν ξεπερνάει εύκολα τα 7,2 λτ./100 χλμ. Είναι καλύτερο πάντως ο κινητήρας να «δουλεύει» στις χαμηλομεσαίες στροφές, που είναι πιο πολιτισμένος, αλλά και οικονομικός. Στο δρόμο, το Auris είναι άνετο και ασφαλές ακόμα και στο όριο της πρόσφυσης του. Οι κλίσεις στις στροφές γίνονται αισθητές ενίοτε, αλλά σε κάθε περίπτωση, καιροφυλακτεί το στάνταρ σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό του Auris κερδίζει τις εντυπώσεις με τη στιβαρή συναρμογή των καλής ποιότητας πλαστικών που το «ντύνουν», αλλά και το προσεγμένο φινίρισμα. Στο πέρασμα του χρόνου, δεν έχουν παρουσιαστεί τριγμοί ή αστοχίες συναρμογής, με τα πλαστικά να μένουν γερά στη θέση τους. Σε ότι αφορά την ευρυχωρία, τα σχόλια είναι ανάλογα θετικά. Οι χώροι είναι αρκετοί για 4 ενήλικες, ενώ το πορτ-μπαγκάζ των 354 λτ. είναι αρκετό για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών.
Στο πέρασμα του χρόνου
H παροιμιώδης αξιοπιστία της Toyota επιβεβαιώνεται.
Τα αμορτισέρ διατηρούν στο ακέραιο την απόσβεσή τους.
Ο κινητήρας έχει «ανοίξει» και είναι πολύ αποδοτικός.

¶νεση, ευκολία και φιλικότητα στην οδήγηση, κατανάλωση, φινίρισμα, αξιοπιστία, 6ετής εγγύηση

Οδηγική αίσθηση, θόρυβος κινητήρα ψηλά