• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σε κάθε διαδρομή, το 4κίνητο Sportage παρουσιάζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά που συνδυάζεται με αυξημένη άνεση.

Το εσωτερικό είναι ποιοτικό και ευρύχωρο, όπως επίσης και ενδιαφέρον σχεδιαστικά.

Το 2λιτρο ντίζελ μοτέρ των 136 ίππων έχει αρκετή ροπή από χαμηλά και παρουσιάζεται ελαστικό στη λειτουργία του.

Πληρότητα παντός επιπέδου

Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/1/2012

To νέο Sportage στην 4κίνητη έκδοση με το ντίζελ κινητήρα των 2,0 λτ. είναι πραγματικά πλήρες σε κάθε τομέα, καλύπτοντας με πολύ καλό τρόπο την οποιαδήποτε ανάγκη.

 
To τρίτης γενιάς Sportage παρουσιάζεται καλύτερο όσο ποτέ άλλοτε, καθώς είναι εξελιγμένο σε όλους τους τομείς, σύμφωνα με τις υψηλές απαιτήσεις των Ευρωπαίων αγοραστών. Από πλευράς εκδόσεων, διατίθεται μόνο ως 2κίνητο με τον 1,6 λτ. κινητήρα βενζίνης των 135 ίππων και τον 1,7 diesel των 115 ίππων, ενώ το 2λιτρο diesel 4κίνητο που δοκιμάσαμε, δεν προσφέρεται προς το παρόν από την ελληνική αντιπροσωπεία της Kia.

Πολύ καλό συνολικά στο δρόμο
Την ασφάλεια και θετική αίσθηση που νιώθει ο οδηγός του Sportage στο δρόμο, ενισχύουν εξ αρχής η πολύ καλή και πανοραμική θέση οδήγησης, το στιβαρό πλαίσιο και οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις, καθώς και ο πολύ καλός, ροπάτος κινητήρας. Μετά, έρχεται η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβων, για να τονίσουν πως με το Sportage μπορείς να ταξιδέψεις ουσιαστικά «ατσαλάκωτος» για πολλά χιλιόμετρα. Επίσης, στις στροφές, παρά τις αυξημένες διαδρομές των αναρτήσεων και το τονισμένο ύψος του αμαξώματος, δεν πλέει και εμφανίζει λογικές κλίσεις, ενώ οι αντιδράσεις του είναι ομαλές και ελεγχόμενες. Παράλληλα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι είναι γρήγορο, ακριβές και με ικανοποιητική αίσθηση, όπως και τα αποτελεσματικά φρένα. Όσον αφορά στην 4κίνηση, είναι γρήγορη και αποτελεσματική, ειδικά με την επιλογή «Lock Mode» που είναι καταλληλότερη για πιο απαιτητικές συνθήκες.

Ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό
Εξίσου θετικές εντυπώσεις αφήνει και το εσωτερικό, όπου διακρίνονται η χωρισμένη στα τρία τμήματα και όμορφη στη σχεδίαση κεντρική κονσόλα και η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής με χρήση μαλακού πλαστικού στο ταμπλό. Καλή κρίνεται και η εργονομία, αφού διαθέτει αρκετές θήκες στις οποίες μπορείς να ακουμπήσεις μικροαντικείμενα καθημερινής χρήσης. Από θέμα χώρων, οι μεγάλες εξωτερικές διαστάσεις και το μακρύ μεταξόνιο φαίνεται να έχουν αξιοποιηθεί κατάλληλα, και έτσι, στην καμπίνα χωρούν με άνεση πέντε ενήλικοι επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους (465 λίτρα).

Σύστημα 4κίνησης
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη 4κίνηση μεταδίδει το 100% της ροπής στους εμπρόσθιους τροχούς υπό κανονικές συνθήκες και έως 60/40 (μπρος /πίσω) σε ενδεχόμενο απώλειας πρόσφυσης. Μέσω της επιλογής «Lock Mode», με το πάτημα του διακόπτη στο ταμπλό, η ροπή μοιράζεται 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων σε ταχύτητες έως 40 χλμ./ώρα.

Πολιτισμένος και ροπάτος κινητήρας
O 2λιτρος, άμεσου ψεκασμού, υπερτροφοδοτούμενος common rail πετρελαιοκινητήρας του Sportage, είναι σε θέση να κινήσει με άνεση το 1,6 τόνων αμάξωμα, διατηρώντας την κατανάλωση σε χαμηλά αναλογικά- επίπεδα. Το εν λόγω μοτέρ έχει διαθέσιμη τη ροπή από τις χαμηλές στροφές (319 Nm στις 1.800 σ.α.λ.), είναι γραμμικό στη λειτουργία του και δεν ακούγεται παρά μόνο στο ρελαντί ή στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, το 6τάχυτο κιβώτιο έχει θετική αίσθηση, ενώ, λόγω της ροπής που διαθέτει το μοτέρ, επιταχύνει με άνεση το αυτοκίνητο ακόμα και με την 6η ταχύτητα.

Tags: KIA SPORTAGE