ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με άνεση είναι σε θέση να καλύψει το A5 1,8 TFSI μακρινές αποστάσεις επιδεικνύοντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ασφάλειας.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με άνεση είναι σε θέση να καλύψει το A5 1,8 TFSI μακρινές αποστάσεις επιδεικνύοντας παράλληλα υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

Δοκιμή: Audi A5 Coupe 1,8 TFSI 170PS

(9/3/2012)

Με αλλαγές στην εμφάνιση και νέο 1,8 TFSI κινητήρα ισχύος 170 ίππων εφοδιάζεται το ιδιαίτερα ελκυστικό κουπέ μοντέλο της Audi, ο οποίος εκτός από ισχυρότερος είναι πιο «καθαρός» και οικονομικός.

Το A5 κουπέ είναι αναμφίβολα ένα από τα πιο όμορφα μοντέλα της Audi, με χαρακτηριστικά σημεία του design, όπως οι καμπύλες της οροφής και το σβήσιμό τους στο «όλα τα λεφτά» πίσω μέρος, στοιχεία που δεν αλλοιώθηκαν στο ανανεωμένο Α5. Αυτό ξεχωρίζει από τους διαφορετικούς προβολείς αλλά και από τη νέα έκφανση της τραπεζοειδούς μάσκας του. Μην περιμένετε εδώ ριζικές αλλαγές. Απλά προσέξτε τις πάνω γωνίες της που είναι πλέον φαλτσαριστές, ενώ σύμφωνα με την Audi οι γρίλιες της έχουν «τρισδιάστατο look», κάτι που ισχύει και για το σήμα της μάρκας. Την εικόνα συμπληρώνουν τόσο ο νέος προφυλακτήρας όσο και το ελαφρώς πιο ανάγλυφο καπό.

Ο νέος 1,8 TFSI κινητήρας αποδίδει 170 ίππους, εκπέμπει λιγότερες ποσότητες CO2 και είναι πιο οικονομικός.

Ο νέος 1,8 TFSI κινητήρας αποδίδει 170 ίππους, εκπέμπει λιγότερες ποσότητες CO2 και είναι πιο οικονομικός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Πολυτελές και μοντέρνο εσωτερικό
Στο εσωτερικό πρέπει να έχει σπουδάσει κανείς interior design και να έχει κάνει διατριβή πάνω στο κουπέ της Audi για να εντοπίσει τις διαφορές, αλλά στην τελική αυτό παίζει πολύ μικρό ρόλο. Κι αυτό γιατί η συνολική εικόνα είναι και πάλι σύγχρονη και πολυτελής, ενώ οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις, μιας και πίσω είναι άνετο. Σχετικά εύκολη είναι και η είσοδος- έξοδος των πίσω επιβατών, ενώ το μεγάλο πορτμπαγκάζ των 455 λίτρων ενισχύει το χαρακτήρα GT του Α5.
Ιδανικός ο νέος 1,8 TFSI
Η πιο σημαντική αλλαγή πάντως κρύβεται κάτω από το καπό με το πιο έντονο πλέον ανάγλυφο που προαναφέραμε. Κι αυτό γιατί ο βασικός κινητήρας -ενδιαφέρει περισσότερο την ελληνική αγορά- είναι ουσιαστικά καινούργιος, παρότι διατηρεί το χαρακτηρισμό 1,8 TFSI. Είναι ισχυρότερος κατά 10 ίππους, με εκπομπές CO2 χαμηλότερες κατά 21 γρ./χλμ. και κατανάλωση μικρότερη κατά 1,0 λτ./100 χλμ., χάρη στις αλλαγές στο χρονισμό των βαλβίδων του, στον καλύτερο θερμικό του έλεγχο, στις τροποποιήσεις στο turbo και στο καινούργιο σύστημα τροφοδοσίας του. Το τελευταίο διαθέτει κι έναν συμπληρωματικό έμμεσο ψεκασμό (ο βασικός είναι άμεσος), που ενεργοποιείται όταν ο τετρακύλινδρος turbo λειτουργεί με μερικό φορτίο, προκειμένου να μειώνεται κι άλλο η κατανάλωση. Πράγματι ο καινούργιος αυτός 1,8 TFSI που αποδίδει 170 ίππους και 320 Nm ροπής μπορεί να γίνει πολύ αποτελεσματικός στη διαχείριση της αμόλυβδης, όταν ο οδηγός του τον διατηρεί με τη βοήθεια του κιβωτίου με το ακριβή επιλογέα εκεί στη μεσαία περιοχή στροφών. Από την άλλη αν τον πιέσει μπορεί να κινηθεί πραγματικά γρήγορα εκμεταλλευόμενος πέρα από τα προσόντα του κινητήρα και αυτά του πλαισίου και της ανάρτησης. Εδώ πάντως μην περιμένετε σκληρές ρυθμίσεις και απόλυτα χαρακτηριστικά. ¶λλωστε θα ήταν περίεργο να υπήρχαν τέτοιες επιλογές σε ένα αυτοκίνητο σαν το Α5 που όπως είπαμε έχει χαρακτήρα Gran Tourismo.
Hyundai
skoda