• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ανανεωμένο Fiat Punto 2012 έρχεται να συνεχίσει την ιστορία του πετυχημένου μικρού της ιταλικής φίρμας.

Δεν έχει ξεφύγει από το γνωστό σχεδιαστικό μοτίβο, αλλά το Punto 2012 δείχνει φρεσκαρισμένο.

Απόλυτα προοδευτικό στις αντιδράσεις του είναι το Fiat Punto 2012, ακόμα καιόταν ξεπεραστούν τα όρια της πρόσφυσης.

Γνώριμη η εικόνα στο εσωτερικό, αλλά πλέον είναι φρεσκαρισμένη με καλύτερα πλαστικά σε μερικά σημεία και νέες επενδύσεις.

Ικανοποιεί απόλυτα το πορτ μπαγκάζ η χωρητικότητα του οποίου φτάνει στα 275 λτ.

Ξεχωρίζουν οι νέες jeans επενδύσεις των καθισμάτων.

Μόλις 3,5 λτ./100 χλμ απαιτεί ο 1,3 MTJ των 85 ίππων!

Δοκιμή: Fiat Punto MultiJet II 1,3 85 PS diesel

72.955 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/3/2012

Το Fiat Punto 2012 έχει όλα τα φόντα να συνεχίσει να αποτελεί ένα από τα βαριά χαρτιά της μικρής κατηγορίας χάρη στον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα, αλλά και τον πετρελαιοκινητήρα του. (Επικαιροποίηση 20/3/2013)

 

+ Κατανάλωση κινητήρα, απαλλαγή από τέλη, ευελιξία, οδική συμπεριφορά, άνεση, εξοπλισμός-τιμή

- Πλευρική στήριξη καθισμάτων

Το ανανεωμένο Fiat Punto 2012 έρχεται να συνεχίσει την ιστορία του πετυχημένου μικρού της ιταλικής φίρμας κρατώντας μόνο το όνομα Punto και αφήνοντας πίσω τα συνοδευτικά Evo και Grande, που το ακολουθούσαν τελευταία. Ένα όμως από τα πιο σημαντικά στοιχεία του ανανεωμένου Punto είναι η τοποθέτηση του κινητήρα του πετρελαιοκινητήρα MultiJet II 1,3 85 PS.

Εμφάνιση: Ιταλικά καλόγουστο
Το νέο Fiat Punto 2012 βασίζεται στην ανανέωση των κομψών γραμμών που χαρακτηρίζουν το μοντέλο. Οι διαφορές σε σχέση με το Punto Evo εντοπίζονται βασικά στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Τα μαύρα-πλαστικά φιλέτα δεν υφίστανται, με αποτέλεσμα οι προφυλακτήρες να έχουν το χρώμα του αμαξώματος. Παράλληλα διαθέσιμες είναι νέου σχεδιασμού ζάντες αλουμινίου, ενώ μαζί με τα ήδη υπάρχοντα, το νέο Punto θα προσφέρεται με 3 νέα μεταλλικά χρώματα, ένα εκ των οποίων είναι αυτό του μοντέλου, που δοκιμάσαμε (τα άλλα δύο είναι ένα γκρι και ένα τιρκουάζ). Σε συνδυασμό με τις νέες επιλογές στο εσωτερικό οι πελάτες έχουν δυνατότητα για περίπου 1.300 συνδυασμούς στην επιλογή τους.

Κινητήρας: Καλή ροπή και χαμηλή κατανάλωση
Ο νέος, 16βάλβιδος, 1,3 λτ. κινητήρας πετρελαίου τεχνολογίας MultiJet II, αποδίδει 85 ίππους, αλλά το κυριότερο 200 Nm ροπής στις μόλις 1.500 σ.α.λ. Αξιοσημείωτη είναι φυσικά η κατανάλωση των μόλις 3,5 λτ./100 χλμ., χάρη και στο στάνταρ σύστημα Start/Stop. Στην πράξη ο κινητήρας κινεί ευχάριστα το μικρό της Fiat, αφού είναι εύρωστος από τις χαμηλές στροφές. Με 90 γρ.CO2/χλμ. το diesel Punto 2012, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. 

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Fiat Punto 2012 0,9 TwinAir

Εσωτερικό – χώροι: Ενδιαφέρον με καλές ανέσεις
Σε σχέση με το πρό 2012 μοντέλο, στο ανανεωμένο Punto 2012 ουσιαστικές οπτικές αλλαγές δεν υπάρχουν στο εσωτερικό, ωστόσο τη διαφορά κάνουν κάποιες λεπτομέρειες. Έτσι σε μερικά σημεία, όπως στο ταμπλό, έχουν τοποθετηθεί καλύτερης ποιότητας πλαστικά, ενώ υπάρχουν και νέοι χρωματισμοί. Σε ότι αφορά τους χώρους δεν υπάρχει καμία αλλαγή και έτσι παραμένουν υπεραρκετοί για 4 ενήλικες με τις αποσκευές τους (πορτ μπαγκάζ 275 λτ.)

Στο δρόμο: Ευχάριστο και άνετο
Ασφαλές, ουδέτερο και γενικά ευχάριστο εμφανίζεται το Punto 2012 στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα καλή άνεση στους επιβάτες του. Είναι σταθερό στην ευθεία και ευέλικτο στην πόλη, ενώ το τιμόνι της έκδοσης που δοκιμάσαμε έδειξε πιο σφιχτό και πιο ευχάριστο σε αίσθηση. Υπάρχει φυσικά και η επιλογή CITY, που η επιλογή της ελαφραίνει ιδιαίτερα το σύστημα διεύθυνσης σε βαθμό που να μπορεί κανείς να γυρίσει το τιμόνι με το ένα… δάκτυλο. 

Στις στροφές το αυτοκίνητο είναι ευχάριστο, ικανό και προοδευτικό, όταν κανείς ξεπεράσει τα όρια της πρόσφυσής του. Εμφανίζει μικρές κλίσεις στο αμάξωμα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τη σύμπραξη και του στάνταρ ESP. Στην αξιόλογη οδηγική εικόνα συμβάλει και ο θετικός επιλογέας με καλό κούμπωμα και λογικές διαδρομές. Κανένα παράπονο δεν έχουμε και από τα φρένα, τόσο από πλευράς αίσθησης, όσο και αποτελεσματικότητας με την απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα να περιορίζεται στα 39,7 μ.

Συμπέρασμα
Το μικρό της Fiat έχει καλόγουστη εμφάνιση, μέσα και έξω και πλήρη εξοπλισμό. Ο κινητήρας diesel είναι σύγχρονος, αποδοτικός και οικονομικός, ενώ στο δρόμο είναι άνετο και αρκετά ενδιαφέρον οδηγικά. Ωστόσο είναι ένα μοντέλο που κουβαλάει αρκετά χρόνια στην πλάτη του, αφού πρόκειται για κάτι που παρουσιάστηκε το 2005, και αυτό έχει αρχίσει να φαίνεται στη λεπτομέρεια της κατασκευής. 

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Fiat Punto 2012 0,9 TwinAir

Tags: FIAT PUNTO