Πολύ ενδιαφέρον είναι το νέο 208 που έχει όλα τα προσόντα να συνεχίσει την επιτυχημένη παράδοση της Peugeot στα μικρά μοντέλα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ ενδιαφέρον είναι το νέο 208 που έχει όλα τα προσόντα να συνεχίσει την επιτυχημένη παράδοση της Peugeot στα μικρά μοντέλα.

Oδηγούμε το νέο Peugeot 208

(10/4/2012)

Ενίοτε, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Το ολόφρεσκο Peugeot 208 αποτελεί έναν πανάξιο εκπρόσωπο της γαλλικής φίρμας σε μια κατηγορία με μεγάλο ειδικό βάρος. Από θέση ισχύος προκαλεί τους ανταγωνιστές του στην κούρσα για την κορυφή

Με μια ματιά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

· Κομψό, compact και ελαφρύ
· Κινητήρες από 68-155 ίππους
· Νέοι 3κύλινδροι κινητήρες 1,0 και 1,2 λτ.
· Έμφαση στην ποιότητα και την οδική συμπεριφορά
· Μέσα Μαίου στην Ελλάδα

&&&& &&&& Εν αρχή ήταν το 205, που τη δεκαετία του Ά90 άφησε εποχή με τον δυναμικό οδηγικό του χαρακτήρα και όχι μόνο στην κορυφαία έκδοση GTi. Μετά ήρθε το πανέμορφο, αλλά λιγότερο οδηγοκεντρικό 206, μια στροφή που ολοκληρώθηκε στο επίσης κουκλίστικο, αλλά άτολμο οδηγικά, 207. Σε κάθε περίπτωση όλα τα παραπάνω μοντέλα, που σημείωσαν περί τα 15.000.000 πωλήσεις, καθιέρωσαν την Peugeot ως κραταιά δύναμη στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Σήμερα όμως η Peugeot φέρνει πίσω τα καλά νέα, παρουσιάζοντας το 208, το οποίο τηρεί τις υποσχέσεις για chic εμφάνιση αλά 206, συνδυασμένη με γαργαλιστική οδηγική συμπεριφορά και αίσθηση αλά 205. Για να το πετύχει αυτό, το 208 είναι ελαφρωμένο από περιττά βάρη, έχει μικρότερες διαστάσεις και είναι εντελώς αλλαγμένο μέσα-έξω.

Έχει ταυτότητα και… αριθμό
Το 208 συνεχίζει την παράδοση της Peugeot στην ονομασία των μοντέλων της με αριθμό. Αυτό όμως που έχει περισσότερη σημασία είναι πως το 208 λανσάρει μια νέα σχεδιαστική λογική, που όσο υποκειμενικός και να είναι ένας παράγοντας όπως η εμφάνιση, δεν αφήνει το νέο γαλλικό μικρό να περνά απαρατήρητο. Έτσι το 208 απέκτησε νέα, χωρίς καμπύλες, μάσκα μπροστά, ενώ τα μπροστινά φώτα διαθέτουν ειδική εξοχή για τα στοιχεία LED ημέρας , τη στιγμή που τα πίσω σχηματίζουν ένα «C». Από τα πίσω φώτα ξεκινά και μια χαρακτηριστική πλευρική ακμή που εκτείνεται μέχρι το ύψος των μπροστινών καθρεφτών. Το 208 είναι διαθέσιμο τόσο σε τρίθυρη, όσο και πεντάθυρη εκδοχή, με έντονη διαφοροποίηση μεταξύ τους στην πίσω κολόνα: στο πιο πρακτικό πεντάθυρο, σχηματίζεται μια ιδιαίτερη καμπύλη σε συνδυασμό με το αμάξωμα, ενώ στο πιο δυναμικό τρίθυρο, η χρωμιωμένη φάσα στο κάτω μέρος του παραθύρου καταλήγει στο αμάξωμα.

Το πιο σημαντικό στοιχείο για το 208 είναι πως σε μια εποχή, που τα περισσότερα μοντέλα παίρνουν μπόι σαν τους έφηβους και κιλά σαν τους παντρεμένους, η Peugeot ακολουθεί διαφορετική τακτική. Έτσι, το βάρος σε σχέση με το 207 έχει μειωθεί (με το αυτοκίνητο να ξεκινά από 975 κιλά), τη στιγμή, που το μήκος του (3,98 μ.) είναι μικρότερο κατά 70 χλστ., το πλάτος κατά 20 χλστ. και το ύψος του κατά 10 χλστ. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως, ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει περιοριστεί στο Cd 0,29. Με 6 εκατ. κοντύτερο -σε σχέση με το 207- εμπρός πρόβολο και 1 εκατ. πίσω, το 208 είναι compact και το δείχνει…

Ελπίζουμε τη λογική της ελαφρότητας να ακολουθήσουν και οι τιμές του νέου Peugeot 208, που όμως δεν είναι ακόμα γνωστές για την ελληνική αγορά. Στην χώρα μας το νέο μοντέλο, το οποίο θα έχει στάνταρ 6 αερόσακους και ESP, αναμένεται στα μέσα Μαΐου αρχικά με τους κινητήρες 1,4 και 1,6 σε βενζίνη και diesel. Oι εκδόσεις με τους 3κύλινδρους κινητήρες, καθώς και αυτές με τον 1,6 τούρμπο των 156 ίππων θα ακολουθήσουν προς το τέλος του Ιούνιου-αρχές Ιούλιου.

&&&& Η αβάσταχτη ελαφρότητα…
Κάθε σημείο του 208 αποτέλεσε και μια μελέτη για εξοικονόμηση βάρους. Έτσι αλουμινένιο στοιχεία στην εμπρός ζώνη παραμόρφωσης, οι συγκολλήσεις λέιζερ στην οροφή, η ευρεία χρήση χάλυβα υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, τα ειδικά στοιχεία για τη μόνωση και η χρήση ανακυκλωμένων πλαστικών μερών έφεραν μια μείωση της τάξης των 110 κιλών στο βάρος σε σχέση με το 207 με τον ίδιο 1,4 HDi κινητήρα, τη στιγμή που το όφελος σε βάρος φτάνει και τα 173 κιλά με τον νέο 1.000άρη 3κύλινδρο κινητήρα. Μόνο από τα νέα 3κύλινδρα σύνολα η Peugeot γλίτωσε 25 κιλά. Από το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου αφαιρέθηκαν περί τα 23 κιλά, 20 από τον εσωτερικό εξοπλισμό, 15 από τον εξωτερικό και περί τα25 από όλο το αμάξωμα. Όλα αυτά φυσικά δεν έχουν σημασία μόνο στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, αλλά και το πώς το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται στο δρόμο. Να σημειώσουμε εδώ πως το 208 είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με πίσω 100% ανακυκλούμενο προφυλακτήρα, τη στιγμή που διαθέτει πλαίσιο και ανεμιστήρα ψυγείου που μπορούν επίσης να ανακυκλωθούν.
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen