Αuto Εκολογές Exit Polls - Οι αναγνώστες του auto Τρίτη ξέρουν τι θέλουν!
Είναι φανερό ότι η μέση κατανάλωση ενός αυτοκινήτου θεωρείται πλέον πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του.(γράφημα 1)
Ενδιαφέρον έχει το 35% όσων είναι έτοιμοι να αγοράσουν, μόλις οριστικοποιηθεί η κατάσταση (γράφημα 2).
Η σχέση του πελάτη με την εταιρεία και μετά την αγορά έχει ιδιαίτερη σημασία για πολύ σημαντικούς λόγους (γράφημα 3).
Από τις απαντήσεις (γράφημα 4) είναι εμφανές ότι τα κριτήρια του σύγχρονου αγοραστή είναι πολύ πιο ψαγμένα, από τη τιμή αυτή καθΆ αυτή.
Οι λογικές απαντήσεις αναδεικνύουν την αναγκαιότητα πίσω από την αγορά νέου αυτοκινήτου (γράφημα 5).
Αuto Εκλογές Exit Polls - Οι αναγνώστες ξέρουν τι θέλουν!
Διαβάστηκε από2433αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/6/2012
Η έρευνα που διεξάγεται παράλληλα με την ψηφοφορία για τα καλύτερα σε κάθε κατηγορία, αναδεικνύει τις τάσεις της αγοράς μέσα από τη γνώμη των αναγνωστών του Auto Τρίτη.
Οι αναγνώστες του Auto Τρίτη είναι ώριμοι καταναλωτές που ξέρουν τι θέλουν!
Μέχρι στιγμής οι απαντήσεις που έχουν δοθεί σε κάθε μία από τις ερωτήσεις τις έρευνας αποκαλύπτουν το πού δίνουν προτεραιότητα οι καταναλωτές κατά την αγορά νέου αυτοκινήτου.
Ερώτημα: Πόσο σημαντική θεωρείτε ότι είναι η μέση κατανάλωση κατά την επιλογή νέου αυτοκινήτου;
Πορίσματα: Είναι φανερό (γράφημα 1) ότι η μέση κατανάλωση ενός αυτοκινήτου θεωρείται πλέον πολύ σημαντικός παράγοντας για την επιλογή του. Σαφώς, η τιμή της βενζίνης επηρεάζει το αποτέλεσμα, ενώ ο συνδυασμός της κατανάλωσης με τα ποσά των εκπομπών καυσαερίων, που πλέον αξιολογούνται χρηματικά από το κράτος, σημαίνει πως όσο λιγότερο, τόσο το καλύτερο.
Ερώτημα: Σκέφτεστε να αγοράσετε καινούριο αυτοκίνητο μέσα στο επόμενο 6μηνο;
Πορίσματα: Παρόλο που ένας στους δύο αναγνώστες απαντά «όχι» στην πρόθεση αγοράς νέου μοντέλου (γράφημα 2), πιο ενδιαφέρον έχει το 35% όσων είναι έτοιμοι να αγοράσουν, μόλις οριστικοποιηθεί η κατάσταση (πολιτικά και οικονομικά). Είναι λογικό ότι μέσα σε ένα περιβάλλον οικονομικής κρίσης, η πολιτική αβεβαιότητα απλά οδηγεί σε στασιμότητα λήψης αποφάσεων.
Ερώτημα: Πόσο σημαντικό θεωρείτε ότι είναι το after sales κατά την επιλογή νέου αυτοκινήτου;
Πορίσματα: Είναι από τους τομείς που τελευταία έχουν ανέβει πολύ στις προτεραιότητες του κοινού (όπως έχουν αναδείξει και παλαιότερες σχετικές ενέργειες του Auto Τρίτη) και όχι άδικα (γράφημα 3). Η σχέση του πελάτη με την εταιρεία και μετά την αγορά έχει ιδιαίτερη σημασία τόσο για τη εδραίωση της εμπιστοσύνης του, όσο και για την σωστή συντήρηση του αυτοκινήτου, που εξασφαλίζει ασφάλεια στην οδήγηση και υψηλή μεταπωλητική αξία.
Ερώτημα: Θα αγοράζατε νέο αυτοκίνητο μόνο επειδή έχει χαμηλή τιμή αγοράς;
Πορίσματα: Από τις απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση (γράφημα 4) είναι εμφανές ότι τα κριτήρια του σύγχρονου αγοραστή είναι πολύ πιο ψαγμένα, από τη τιμή αυτή καθΆ αυτή. Ο αγοραστής είναι πλέον ενήμερος για όλες τις παραμέτρους του προϊόντος και αποφασίζει συνδυαστικά, ανάλογα τις ανάγκες του. ¶λλωστε, όπως λέει και η λαϊκή ρήση, «η φτήνια τρώει τον παρά».
Ερώτημα: Η αγορά νέου αυτοκινήτου θεωρείτε ότι είναι...πολυτέλεια ή ανάγκη;
Πορίσματα: Εδώ οι ερωτηθέντες έχουν δώσει λογικές απαντήσεις (γράφημα 5) καθώς αναδεικνύουν την αναγκαιότητα πίσω από την αγορά νέου αυτοκινήτου, πάνω από την όποια διάθεση πολυτέλειας. Φυσικά αυτό σημαίνει ότι ο σύγχρονος Έλληνας αγοραστής είναι πολύ πιο συγκεκριμένος στις απαιτήσεις του και διατεθειμένος να δώσει τον… οβολό του μόνο σε ό,τι αξίζει ουσιαστικά και έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του.