mono-sto-autotriti

Με κινητήρα πετρελαίου 1,6 λτ. και φιλοσοφία BlueMotion, το Polo στοχεύει στην οικονομία καυσίμου.

Η αίσθηση κορυφαίας ποιότητας είναι έκδηλη σε κάθε σημείο του ευρύχωρου εσωτερικού. Απόλυτα ικανοποιητικός ο εξοπλισμός της έκδοσης Trendline.

Εντυπωσιακή ροπή και ζωντανές επιδόσεις εξασφαλίζει στο Polo ο 1,6 TDI.

Αλμυρό το VW Polo 1,6 TDI BlueMotion, αλλά αν κάνει πολλά χλμ. το χρόνο μπορείς να κάνεις γρήγορα απόσβεση χάρη στη χαμηλή του κατανάλωση.

VW Polo 1,6 BlueMotion 90PS...Ροπή στην οικονομία!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/6/2012

Με κινητήρα πετρελαίου 1,6 λίτρων και φιλοσοφία...BlueMotion, το Polo στοχεύει στην οικονομία καυσίμου αποκτώντας όμως ακόμα πιο αλμυρή τιμή.

 
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1,6 ΤDI των 90 ίππων αποτελεί μια εναλλακτική για όσους θέλουν ένα VW Polo, αλλά κάνουν αρκετά χλμ. το χρόνο και η κατανάλωση της βενζίνης αποτελεί πρόβλημα. Οι οπτικές διαφοροποιήσεις εντοπίζονται στα λογότυπα TDI και BlueMotion στο πίσω μέρος, αλλά η μεγάλη διαφορά είναι στον… τιμοκατάλογο. Έτσι, το Polo 1,6 TDI κοστίζει 16.830 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο στην 3θυρη έκδοση Trendline, όταν το βενζινοκίνητο 1,2 TSI των 90 επίσης ίππων και στην αντίστοιχη έκδοση τιμολογείται στις 13.460 ευρώ
Οδηγώντας το «μεγάλο» πετρελαιοκίνητο Polo (θυμίζουμε υπάρχει και το 3κύλινδρο 1,2 TDI) δύο πράγματα μας κέρδισαν: η ροπή και η ευρωστία στις χαμηλές στροφές και φυσικά η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, τη μέση τιμή της οποίας μάλιστα διατηρήσαμε με λίγη προσοχή στα 3,9 λτ./100 χλμ! 

Παραμένει Polo
Κατά τα άλλα το πετρελαιοκίνητο Polo 1,6 TDI παραμένει… Polo. Ποιοτικό, άνετο, ήσυχο και ακλόνητο σε ευθείες, δε δείχνει τα παραπάνω του κιλά στις στροφές παραμένοντας -με τη βοήθεια του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού EDL- προβλέψιμο και συμπαγές, όπως ξέρουμε από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις. 
To στάνταρ σύστημα Start/Stop (μέρος της φιλοσοφίας BleuMotion μαζί με σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, ελαστικά χαμηλής τριβής και καλύτερη αεροδυναμική) δουλεύει αψεγάδιαστα.
Το θέμα είναι τα 3.370 ευρώ που στοιχίζει περισσότερο από το 1,2 TSI. Κάνεις πάνω από 25.000 χλμ. το χρόνο; Αν ναι, συμφέρει! 

Κινητήρας-Επιδόσεις: Στου TDI το ρυθμό
O 16βάλβιδος 1,6 TDI κινητήρας αποδίδει 90 ίππους, είναι ιδιαίτερα ελαστικός από χαμηλά, έχει σχετικά μεγάλο εύρος λειτουργίας, είναι ήσυχος, πολιτισμένος και χωρίς ιδιαίτερους κραδασμούς. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο και τη ροπή των 230 Nm στις 1.500-2.500 σ.α.λ. (!) κινεί ιδιαίτερα ευχάριστα το μικρό Polo. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,5 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Και φυσικά όλα αυτά με την κατανάλωση στα 3,7 λτ./100 χλμ. (εκπομπές CO2: 96 γρ./χλμ.).