Σε περιορισμένη παραγωγή, το Peugeot 3008 Hybrid4 βρίσκεται ήδη στις ευρωπαϊκές αγορές.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σε περιορισμένη παραγωγή, το Peugeot 3008 Hybrid4 βρίσκεται ήδη στις ευρωπαϊκές αγορές.

Peugeot - Τεχνολογία Stop & Start

(28/8/2012)

Στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις e-HDi, η Peugeot έχει εφαρμόσει ένα προηγμένο σύστημα Stop & Start, με το οποίο ο κινητήρας παύει να λειτουργεί κατά την προσωρινή ακινητοποίηση του οχήματος. Επίσης, στα μοντέλα που φέρουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, περιλαμβάνεται και ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση. Τέλος, οι εκδόσεις e-HDi ενσωματώνουν και άλλα στοιχεία, όπως τα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και τη βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος, που έχουν σαν αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων.


Το Peugeot 3008 HYbri4 κινείται από έναν 2λιτρο diesel κινητήρα, ενώ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εδράζει ο ηλεκτροκινητήρας.

Το Peugeot 3008 HYbri4 κινείται από έναν 2λιτρο diesel κινητήρα, ενώ στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου εδράζει ο ηλεκτροκινητήρας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Peugeot 3008 HYbrid4Παγκόσμια πρωτιά!
Το Peugeot 3008 HYbrid4 είναι το πρώτο υβριδικό ντίζελ αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, με πρωτοποριακή τεχνολογία σε παγκόσμιο επίπεδο. Για την κίνηση του φροντίζει ένας 2λιτρος τουρμποντίζελ κινητήρας HDi απόδοσης 163 ίππων, ο οποίος «συνεργάζεται» με έναν ηλεκτροκινητήρα που εφαρμόζει στους πίσω τροχούς, αποδίδοντας 37 ίππους. Το αποτέλεσμα είναι το μοντέλο της Peugeot να παρουσιάζει συνδυαστική ισχύ 200 ίππων και ροπή 500 Νm (200 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα και 300 Nm από τον πετρελαιοκινητήρα). Όλα αυτά καθιστούν το Peugeot 3008 HYbrid4 ως το πιο ισχυρό, αλλά και ταυτόχρονα οικονομικό τετρακίνητο μοντέλο, με κατανάλωση 3,8 λτ. ανά 100 χλμ. και εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η τελική ταχύτητα φτάνει στα 209 χλμ./ώρα, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ.Το Peugeot 3008 HYbrid4 δίνει τη δυνατότητα επιλογής τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης, τις Auto, ZEV, 4WD και Sport. Στη επιλογή Auto, η κεντρική μονάδα ελέγχει αυτόματα τον τρόπο «συνεργασίας» μεταξύ πετρελαιοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, ενώ στη θέση ZEV το αυτοκίνητο κινείται αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ για ορισμένα χιλιόμετρα. Αν πάλι οι απαιτήσεις σας είναι αυξημένες, τα προγράμματα οδήγησης 4WD και Sport είναι σε θέση να προσφέρουν τη μέγιστη δυνατή οδηγική απόλαυση!

home pro
test center