Τη γκάμα του νέου Toyota Auris συμπληρώνει μία υβριδική έκδοση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τη γκάμα του νέου Toyota Auris συμπληρώνει μία υβριδική έκδοση.

Toyota Auris

(27/9/2012)

Ένα ακόμη μεγάλο αστέρι της φετινής έκθεσης του Παρισιού, είναι η νέα (2η) γενιά του Toyota Auris. Τελικά, η Toyota πίστεψε στο όνομα, βάζοντας την Corolla «στην άκρη» και παρουσιάζοντας το 2ο Auris, στη mainstream μικρομεσαία κατηγορία. Στην πραγματικότητα, πρόκειται για μία μεγάλη αναβάθμιση για το μοντέλο που αντικαθίσταται, καθώς το νέο είναι εμφανώς διαφορετικό σε όλους τους τομείς εντός και εκτός. Έτσι, ακριβώς 6 χρόνια μετά το υπάρχον μοντέλο, το νέο έρχεται με μεγαλύτερο (κατά 3 εκατοστά στο μήκος) αμάξωμα, αλλά και βελτιωμένο χώρο αποσκευών στα 360 λίτρα. Φυσικά, η εμφάνιση είναι που τραβάει τα βλέμματα, με τη σχεδίαση να δίνει έμφαση στη μεγάλη εισαγωγή αέρα στο κάτω άκρο του προφυλακτήρα, αλλά και τα σφηνοειδή φωτιστικά από πάνω να θυμίζουν τα μοτίβα που εισήγαγε το Yaris 3ης γενιάς.

Στο πίσω μέρος, η λογική είναι το «οριζόντιο» άπλωμα των φωτιστικών, με τα μοτίβα να θυμίζουν έντονα το Lexus CT200h. Κάτι το οποίο ισχύει, σε μικρότερη έκταση, και στο εσωτερικό που έχει κερδίσει σε απτή ποιότητα και χώρους, αν και η σχεδίαση είναι λίγο περισσότερο συγκρατημένη. Επιπλέον αυτών, ένα από τα πλεονεκτήματα του Auris παραμένει η ολοκλήρωση της γκάμας με την υβριδική έκδοση, που χρησιμοποιεί το σύστημα Toyota Hybrid Synergy Drive που επιτρέπει κίνηση με μηδενικούς ρύπους και εκπομπές CO2 που δεν ξεπερνούν τα 89 γρ./χλμ. Την υπόλοιπη γκάμα απαρτίζουν οι γνωστοί (αλλά βελτιωμένοι σε κατανάλωση και εκπομπές CO2) κινητήρες, 1,33 και 1,6 λίτρων βενζίνης και 1,4 λτ. diesel με τεχνολογία Optimal Drive.


Τολμηρή και πιο δυναμική σχεδίαση για το αμάξωμα του νέου Auris, που -ακόμα και ως SW- δείχνει και πιο σπορ από το παρελθόν.

Τολμηρή και πιο δυναμική σχεδίαση για το αμάξωμα του νέου Auris, που -ακόμα και ως SW- δείχνει και πιο σπορ από το παρελθόν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

CORAL GAS PASXA
citroen