Στα θετικά στοιχεία του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται η καλή ποιότητα κύλισης.

Το εσωτερικό του συνδυάζει το μοντέρνο με το κλασικό.

Καλή χωρητικότητα για το πορτ-μπαγκάζ (310 λτ.), που έχει μεγάλο και ιδιαίτερα πρακτικό άνοιγμα.

Μία μικρή αεροτομή κοσμεί το πίσω μέρος.

Τα έξτρα οργανάκια στο εσωτερικό (το μεσαίο είναι χρονόμετρο για γύρο πίστας!), που δίνουν μια σπορ νότα στο Beetle της δοκιμής μας.

Ο κινητήρας του Beetle με τους 160 ίππους προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις, είναι πολιτισμένος και με λογική κατανάλωση.

Δοκιμή: VW Beetle 1,4 TSI

15.286 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/10/2012

Για τους αγοραστές του νέου Beetle που ο αρχικός TSI των 1,2 λίτρων δεν είναι «αρκετός», η VW προσφέρει και το γνωστό 1,4 TSI με 160 «άλογα» και σαφώς καλύτερες επιδόσεις.

 

Τη δεύτερη γενιά του σύγχρονου Beetle την πρωτογνωρίσαμε πριν από περίπου ένα χρόνο, με τη VW να μας παρουσιάζει το πιο «αντρικό» σκαθάρι όλων των εποχών. Αυτό συμβαίνει λόγω της λίγο πιο διαφορετικής σχεδιαστικής του προσέγγισης, αφού το αμάξωμα του νεότερου Beetle έχει πλατύνει σε σχέση με πριν (+84 χλστ.), ενώ παράλληλα έχουν τονιστεί τα «φουσκώματά» του για να κερδίσει σε δυναμισμό. Στο κομμάτι των κινητήρων τώρα, για την αρχική έκδοση του Beetle, η VW προσφέρει τον 1,2 TSI των 105 ίππων, όμως για εκείνους που θα θελήσουν να δώσουν μια πιο… αντρική χροιά και στην απόδοση και επιδόσεις, υπάρχει στη γκάμα η έκδοση με τον 1,4 TSI των 160 ίππων με έξτρα κόστος 3.000 ευρώ και πλήρη εξοπλισμό.


Παραμένει άνετο και σταθερό στο δρόμο

Το άπλωμα των διαστάσεων του νέου Beetle (εκτός του πλάτους έχει μεγαλώσει και σε μήκος), βοηθά το πάτημα του αυτοκινήτου στο δρόμο και προσφέρει σταθερότητα ανεξαρτήτως διαδρομής. Και σε σχέση με το προηγούμενο Beetle, ο οδηγός μπορεί να ευχαριστηθεί περισσότερο μια πιο απαιτητική διαδρομή και να στρίψει σαφώς πιο γρήγορα από κάθε άλλη φορά. Στα θετικά στοιχεία του αυτοκινήτου συγκαταλέγεται και η καλή ποιότητα κύλισης, ενώ η ανάρτηση φροντίζει έτσι, ώστε να φιλτράρονται αποτελεσματικά οι ανωμαλίες του οδοστρώματος.


Εσωτερικό-Χώροι: Ευχάριστο αλλά όχι ρετρό – Με καλή ευρυχωρία

Το εσωτερικό του Beetle χαρακτηρίζεται από τη διχρωμία των επενδύσεων και ειδικά, την οριζόντια φάσα στο χρώμα του αμαξώματος που διατρέχει όλο το θάλαμο των επιβατών. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν λιγότερα ρετρό στοιχεία απΆ ό,τι στο παρελθόν (μόνο το μικρό ντουλαπάκι πάνω από το κλασικό του συνοδηγού), από την άλλη βέβαια το φινίρισμα και η συναρμογή των σκληρών στην αφή πλαστικών είναι άψογα. Σε αρκετά καλά επίπεδα βρίσκονται και οι χώροι για τους 4 επιβάτες του αυτοκινήτου, ενώ το πορτ-μπαγκάζ στα 310 λίτρα μεταφέρει ικανοποιητικής ποσότητας αποσκευές.


Κινητήρας-Επιδόσεις: Εξαιρετικά πολιτισμένος και με χαμηλή κατανάλωση

Τον 1,4 TSI κινητήρα του Beetle με το κομπρέσορα και το turbo, τον έχουμε γνωρίσει και σε άλλα μοντέλα της VW. Με 160 ονομαστικούς ίππους και 240 Nm ροπής, το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την ευστροφία του, την ελαστικότητά του και τη «γλυκιά» του απόδοση μέχρι σχεδόν και τις 6.000 σ.α.λ., όπου βρίσκεται η γραμμή των «κόκκινων». Στο πεδίο των επιδόσεων, τα 8,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα είναι πολύ πιο γρήγορα από ό,τι ο οδηγός αντιλαμβάνεται στο ήσυχο εσωτερικό περιβάλλον του αυτοκινήτου, ενώ πολύ καλές είναι και οι ρεπρίζ. Το 6άρι κιβώτιο από την πλευρά του με τη μακριά 6η σχέση μειώνει την κατανάλωση στο ταξίδι.