Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου

- Μέσα σε 2 μήνες κάναμε σχεδόν 4.500 χλμ.
- Κανένα πρόβλημα με τα μηχανικά του μέρη δεν έχει εμφανίσει το ASX.
- Ο κινητήρας είναι ιδιαίτερα φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου.

Καμία αστοχία συναρμογής.

Οι μηχανισμοί ρύθμισης είναι απόλυτα λειτουργικοί.

Οι επενδύσεις είναι σε άριστη κατάσταση.

Πολλές οι θέσεις για μικροαντικείμενα.

Οργώσαμε τις παραλίες

4.031 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/10/2012

Μετά τον τακτικό έλεγχο συντήρησης, το δικίνητο Mitsubishi ASX «μας», ήταν έτοιμο για καλοκαιρινές περιπέτειες. Έτσι, δεν χάσαμε την ευκαιρία να του φορτώσουμε σχεδόν 4.500 χλμ. μόλις σε 2 μήνες!

 
- ¶νεση, ευκολία και φιλικότητα στην οδήγηση, κατανάλωση, σχεδίαση, ποιότητα κύλισης, χώροι
- Τεχνητή αίσθηση τιμονιού, 
σκληρά πλαστικά

Συμπληρώνοντας στα χέρια της συντακτικής ομάδας του Auto Τρίτη περίπου 10 μήνες, το ιαπωνικό crossover μοντέλο «μας» αποδεικνύει καθημερινά πόσο πρακτικό, αξιόπιστο και ευχάριστο είναι στη καθημερινότητα. Μετά την αλλαγή λαδιών που κάναμε, του φορτώσαμε σχεδόν 4.500 χλμ. γυρνώντας από παραλία σε παραλία και όχι μόνο. Έτσι, το κοντέρ του γράφει πλέον 12.960 χλμ. και ούτε για μια στιγμή δεν μας έχει απασχολήσει ακόμα η έλλειψη τετρακίνησης. Εντάξει δε χιόνισε, ούτε στις παραλίες πήγαμε μέχρι το νερό, αλλά το ASX έχει καλύψει απόλυτα τις ανάγκες μας για μικρές εξορμήσεις, ακόμα και όταν χρειάστηκε να πατήσει πέρα από την άσφαλτο. Το κυριότερο όμως είναι ότι, δεν έχει κάνει τσικ και παραμένει ιδιαίτερα οικονομικό στην κατανάλωσή του.
Στην καθημερινότητα
Ακόμα και με τη συνεχή χρήση του κλιματισμού, η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 6,0-,7,0 λτ./100 χλμ., ενώ με λίγη προσπάθεια, η κατανάλωση μπορεί να κυμανθεί και κοντά στα 5 λτ./100 χλμ.!: Όταν «δουλεύει» στις χαμηλομεσαίες στροφές, ο 1,6 κινητήρας -με μεταβλητό χρονισμό ΜΙVEC και απόδοση 117 ίππους- είναι ιδιαίτερα ελαστικός και κινεί με ευκολία το αμάξωμα.
Ένα από τα ατού του ASX είναι και η ευκολία χειρισμού του ακόμα και μέσα στην πόλη, χάρη στα μαλακά του πηδάλια και την ικανότητα του τιμονιού να «κόβει» αρκετά. Τέλος, ο κλιματισμός δουλεύει άψογα και είναι αρκούντως δυνατός για να κρατάει δροσερή την καμπίνα ακόμα και με εξωτερικές θερμοκρασίες 40οC.
Εσωτερικό 
Αυτό που πρέπει να σημειώσουμε είναι η τονισμένη πρακτικότητα του εσωτερικού με τους πολύ καλούς εσωτερικούς χώρους. Υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες, ενώ η πτώση της πλάτης του πίσω καθίσματος γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, προσφέροντας ένα εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης η χωρητικότητα του οποίου φτάνει στα 1.219 λτ.. Τα πλαστικά στην καμπίνα  παραμένουν γεροδεμένα, χωρίς τριγμούς ή αστοχίες συναρμογής.Τόσο οι ταπετσαρίες, όσο και η επένδυση του «ουρανού» παραμένουν σε άριστη κατάσταση, σχεδόν σαν καινούργια, χωρίς ίχνος φθοράς. Επίσης όλοι οι μηχανισμοί ρύθμισης των εμπρός καθισμάτων λειτουργούν άψογα χωρίς σκαλώματα ή άλλες ενδείξεις φθοράς.