Σχεδιαστικά μπορεί να μη το δείχνει, αλλά το νέο Audi A3 δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό σου σε κάθε επίπεδο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σχεδιαστικά μπορεί να μη το δείχνει, αλλά το νέο Audi A3 δεν έχει καμία σχέση με τον προκάτοχό σου σε κάθε επίπεδο.

Audi: A3 III 1,4 TSI vs. A3 II 1,4TSI - Και ας μην του φαίνεται!

45.018 Επισκέψεις στο άρθρο

Μην σας ξεγελά η σχεδίαση του νέου Audi Α3, που διατηρεί την ίδια σχεδιαστική φόρμα με αυτή του προκατόχου του σε βαθμό που να περνά ουσιαστικά απαρατήρητο. Το Audi A3 τρίτης γενιά έχει κάνει άλματα σε όλους του τομείς. Η κυριότερη καινοτομία είναι η χρήση της νέας πλατφόρμας MQB του ομίλου VW.


Καλό και το παλιό αλλά το νέο έχει άλλη χάρη...

Καλό και το παλιό αλλά το νέο έχει άλλη χάρη...

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε συνολικά στην μείωση του βάρους. Έτσι, το καπό, τα εμπρός φτερά και το υποπλαίσιο της εμπρός ανάρτησης είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και παρά τη διατήρηση ανάλογων διαστάσεων (μήκος 4,23 μ.), το όφελος σε βάρος ξεπερνά τα 80 κιλά. Στον τομέα των κινητήρων, το νέο A3 κρατάει τη σημαία της τάσης του downsizing, αλλά ο 1,4 TFSI των 122 ίππων είναι νέος και ελαφρύτερος από τον προηγούμενο κινητήρα.Στο εσωτερικό, που είναι ακόμα πιο ευρύχωρο και ποιοτικό, το ταμπλό έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό, αλλά τη διαφορά κάνει είναι το νέο σύστημα infotainment, το οποίο διαθέτει μέχρι αναδυόμενο touchpad!.Οδηγώντας το νέο Α3 ανακαλύπτεις ότι το αποτέλεσμα δικαιώνει τους μηχανικούς της Audi. Στον επαρχιακό δρόμο και στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες ενώ στον αυτοκινητόδρομο ξεχωρίζει η σταθερότητα και η ποιότητα κύλισης. Το τιμόνι είναι ακριβές και τα φρένα δυνατά και αποτελεσματικά Για πρώτη φορά προσφέρεται και σύστημα Audi Drive Select, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να προσαρμόσει τη λειτουργία βασικών μονάδων, όπως τιμόνι, απόκριση γκαζιού και κιβωτίου (για το S-Tronic) ανάλογα με τις προσωπικές του προτιμήσεις.

FORD E-TRANSIT
OPEL