Στόχος είναι πάντα η οδηγική ευχαρίστηση στο Focus, αλλά η παγκόσμια τρίτη γενιά του συνδέεται με την τεχνολογία αιχμής που λανσάρει ο 1.000άρης Ecoboost.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στόχος είναι πάντα η οδηγική ευχαρίστηση στο Focus, αλλά η παγκόσμια τρίτη γενιά του συνδέεται με την τεχνολογία αιχμής που λανσάρει ο 1.000άρης Ecoboost.

Ford: Focus III 1.0 Εcoboost 125 PS vs. Focus II 1.6 Ti-VCT - Ο Βασιλιάς του downsizing

45.019 Επισκέψεις στο άρθρο

Η τρίτη γενιά του δημοφιλούς μικρομεσαίου σχεδιαστικά μπορεί να εμφανίζεται πιο συγκρατημένη με την αιχμηρότητα των προηγούμενων γενιών του (ειδικά της πρώτης), αλλά δεν έχει αντίπαλο στο θέμα του downsizing. O λόγος για τον hi-tech 1.000άρη τούρμπο Ecoboost 3κύλινδρο κινητήρα, που είναι διαθέσιμος σε εκδοχή 100 ίππων με 5άρι κιβώτιο ή 125 ίππων με 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων. Έκδοση 115 ίππων είχε το προηγούμενο Focus από ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο κινητήρα 1,6 λτ. με μεταβλητό χρονισμό…


Το προηγούμενο Focus περιοριζόταν σε λίγα, συμβατικά μηχανικά σύνολα.

Το προηγούμενο Focus περιοριζόταν σε λίγα, συμβατικά μηχανικά σύνολα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Εκείνο που παρέμεινε ίδιο είναι η προσήλωση στην οδική συμπεριφορά. Το σημερινό συνεχίζει με τον ίδιο ζήλο να είναι οδηγοκεντρικό, έχοντας για παράδειγμα ένα πολύ γρήγορο (ηλεκτρικό, πλέον) τιμόνι, αλλά επιπλέον τώρα είναι σαφώς πιο άνετο και πιο ραφιναρισμένο. Όπως είναι και πολύ πιο προσεγμένο ποιοτικά στο μοντέρνο και ακόμα πιο ευρύχωρο εσωτερικό του (προς ζημία όμως του χώρου αποσκευών), που ασπάζεται το new kinetic design της Ford. Υπάρχουν συστήματα που φρενάρουν μόνα τους το αυτοκίνητο (Low Speed City Safety), αλλά και γραφικά στο πίνακα οργάνων που εκπαιδεύουν τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται η νέα γενιά κινητήρων turbo (Ecoboost) που, σε συνδυασμό με 6άρια ή διπλού συμπλέκτη, κιβώτια ταχυτήτων, έχουν μεταφέρει την οδηγική εμπειρία, σε ένα νέο επίπεδο απόδοσης και οικονομίας. Με βάση ένα νέο (παγκόσμιο) πλαίσιο, το νέο Focus αριστεύει και στην παθητική ασφάλεια, όπου το παλιό αρκείτο στα 4 αστέρια.

Hyundai
OPEL