
Το ανανεωμένο Fiesta με τον κινητήρα των 125 ίππων θα κυκλοφορήσει μέσα στο 1ο τρίμηνο του 2013.
Πως σας φαίνεται ο χιλιάρης του Focus όταν τον φοράει το Fiesta;
14.439 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2012)
Μπορεί τα 125 άλογα στο Focus να οριοθετούν τη μέση της γκάμας του μοντέλου, στο Fiesta όμως κάνουν θαύματα. Πως σας φαίνεται λοιπόν ο χιλιάρης κινητήρας στο Fiesta;
autotriti team
Όπως και να το κάνουμε 125 άλογα σε ένα μικρό αυτοκίνητο είναι αρκετά. Κάποτε ήταν η ιπποδύναμη ενός GTI της κατηγορίας ενώ και σήμερα τέτοια δύναμη σε ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο υπόσχεται πολλά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μόνο που εδώ η υπόσχεση δεν έχει να κάνει μόνο με τις επιδόσεις. Σαφώς, η αναβάθμιση σε σχέση με τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη που αντικαθιστά είναι τεράστια, αφού εκτός από τα 125 άλογα, έχει και 200Nm ροπής εκ των οποίων τα 170 αποδίδονται σταθερά από τις 1.400 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. Ναι, το Fiesta τραβάει σαν ντίζελ. Τραβάει τόσο που πάει παντού με τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς να δείχνει να χρειάζεται καν την πρώτη και τη δευτέρα όταν ξεκινάει! Και για το προσπέρασμα, το όβερμπουστ δίνει 30 Nm ακόμη για τουλάχιστον 30δλ συνεχόμενα. Μια μικρή «κλωτσιά» επιτάχυνσης.
Η δεύτερη υπόσχεση έχει να κάνει με την οικονομία. Γιατί το μοτέρ αυτό γεννήθηκε βασικά για οικονομία. Έτσι το Fiesta παρά τους 125 ίππους του δηλώνει κατανάλωση κάτι ψιλά πάνω από 3,5 λτ./100χλμ. και μάλιστα με μηδενικά τέλη (99γρ. CO2 ανά χλμ.)
Και μιλάμε για το γρηγορότερο Fiesta, τουλάχιστον μέχρι να έρθει το επόμενο ST με τους 180 ίππους (από 1,6 λίτρα τούρμπο). Τα νούμερα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακά. Πάντα για το μοτέρ που στο Focus κάποιοι λοιδόρησαν ως «μικρό». Το τι μπορεί να κάνει αυτό το μοτέρ φαίνεται ξεκάθαρα στο Fiesta και απαντά όλες τις απορίες που μπορεί να είχαν αρκετοί για το αν αρκεί για το Focus.
Με μια ματιά στο πόσο καλύτερο είναι το Fiesta με αυτό το μοτέρ σε σχέση με το πώς ήταν με το 1.600άρι (που ήταν το ψωμοτύρι της γκάμας του Focus) είναι αρκετή για να πείσει και τους πιο δύσπιστους.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνεται το Fiesta με 125 άλογα; Πως σας φαίνεται όταν έχει τόσο χαμηλή κατανάλωση και ροπή επιπέδου ντίζελ; Πως σας φαίνεται τώρα το μοτέρ αυτό της Ford;
ΠΟΛΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!ΠΟΛΥ..ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΤΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΖΟΡΙΖΕΙΣ ΛΙΓΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Η ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ <<ΕΝΤΥΠΑ>>ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΑ ΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ!!ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ 3ΚΥΛΙΝΡΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥΡΜΠΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ,ΚΑΙ ΓΡΑΜΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΡΟΣ ΣΤΡΟΦΩΝ,ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ..ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ..ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΩ ΤΩΡΑ.ΑΛΛΟ ΤΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΣΕ ΓΡΑΜΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΜΟΤΕΡ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΗΣ FORD ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.ΑΛΛΑ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΒΑΣΙΚΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ..
Καλά αυτό με τα 3,5 L / 100 είναι αστείο. Ούτε στα όνειρά του δε βγάζει τέτοιο νούμερο ο 1.0L EcoBoost. Οικονομικός κινητήρας, πράγματι, αλλά δεν είναι scooter. Στα ίδια με τον ανταγωνισμό παίζει η κατανάλωση.
para poly kalh kinhsh apo thn ford!!!!!
Αντιλαμβανομαι απολυτα την στεναχωρια των νοσταλγων των ατμοσφαιρικων κινητηρων και ιδιως οσων αγορασαν τον παλιο 1.6 αλλα αν μπορω να εχω 125 αλογα και ροπη στο Θεο με 1000 κυβικα θα τα προτιμησω χωρις συζητηση.Πιστευει κανενας οτι η FORD θα ρισκαρε την αξιοπιστια της με εναν κινητηρα που δεν ειχε δοκιμασει εξαντλητικα? Μαζι με τον καλο 1200αρι του νεου Clio θα ειναι οι αποκαλυψεις της χρονιας στα μεσαιου κοστους αυτοκινητα.
ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΣΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ FIESTA. ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΥΒΙΚΑ ΩΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΙΝΗΣΕΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ, ΤΟ ΑΜΑΞΩΜΑ. ΣΤΟ FOCUS ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ, ΑΡΑ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΠΙΕΖΕΤΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ, ΕΝΩ ΣΤΟ FIESTA ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ, ΟΤΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ (ΚΑΙ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΑΚΡΙΒΩΝ) ΥΛΙΚΩΝ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΠΙΕΣΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ, ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΥΞΑΝΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΝΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΑ.
Πιστεύω με τις λίγες μηχανικές γνώσεις που έχω οτι σαν κινητήρας θα ταίριαζε πιο πολύ στο fiesta παρά στο focus λόγω κυβικών αλλά κ βάρους χωρίς φυσικά να ρίχνω το δεύτερο διότι είναι αμαξάρα και ποιοτικά κ εμφανισιακά απλώς το fiesta με τον 1000αρη θα πετύχει και χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης αλλά και τιμής που κοιτάνε σχεδόν όλοι τις μέρες μας...μακάρι να βγει θα στείλει πολύ κόσμο αδιάβαστο αλλά κυρίως τον ανταγωνισμό
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΤΟ FOCUS ΜΕ ΤΟΝ 1.0L 125 PS ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΟΤΙ ΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ...ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΟΥΣΑ. ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ C-MAX 1.8L, ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΣΤΟ FOCUS ΦΥΣΟΥΣΕ ΣΤΟ FIESTA ΘΑ ΠΕΤΑΕΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΙΕΙ! ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ FORD (ΚΑΤΟΧΟΣ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ FORD ΜΕ 425.000ΚΜ ΣΥΝΟΛΙΚΑ)
Συμφωνώ απόλυτα με τον DJ LEPE. Ως ιδιοκτήτης ενός Fiesta Sport 1.6, διατηρώ κάποιες αμφιβολίες για το εάν ο νέος κινητήρας 1.0 θα έχει την ίδια συμπαγή και γεμάτη αίσθηση που ταιριάζει γάντι στο αυτοκίνητο. Αναμένουμε λοιπόν να δούμε εάν τελικά έπρεπε να περιμένουμε για τον ecoboost ή αν κάναμε καλή επιλογή με τον TI-VCT...
Πράγματι, ο 1600 είναι οικονομικός αλλά ο νέος χιλιάρης είναι οικονομικότερος. ¨Οταν το πιέζεις θα σου κάψει, αλλά με ροπή από τις 1400στροφές απλά δεν χρειάζεται να το πιέσεις. Εκεί είναι που ο 16άρης υστερεί, αφού βγάζει τη ροπή του 2000 στροφές πιο ψηλά και χωρίς να την κρατάει για ένα φάσμα 3000rpm όπως κάνει το 1000άρι. Οσο για ψόφισμα ψηλά, τί να πω; Το αυτό αμάξι θα το πάρεις αν έχεις προτεραιότητα την οικονομία σε καύσιμο. Αν θές να τα στήνεις, πάρε ένα μικρό Gti.
Συμφωνώ απόλυτα με τον DJ LEPE. Πάντως εξ ιδίας εμπειρίας (Fiesta sport 1.6) δεν είμαι σίγουρος εάν το νέο 1.0 μοτέρ θα έχει την ίδια συμπαγή και ολοκληρωμένη αίσθηση με τον 1.6 TI-VCT ο οποίος και ταιριάζει γάντι στο Fiesta. O καιρός θα δείξει ποιο είναι καλύτερο και εν τέλει εάν οι κάτοχοι του Fiesta 1.6 κάναμε σωστή επιλογή ή έπρεπε να περιμένουμε..
Μιας και αναφέρατε το 1.2TSi ,επειδή τον έχω στο Ibiza ,όσο οι στροφές είναι έως 2.500rpm καίει αντικειμενικά λίγο.Εξάλου δεν έχει νοήμα να τον πιέζεις περισσότερο γιατι στις 1.700rpm ανοίγει το turbo.Όντως στις 5.000rpm κρεμμάει σα σταφύλλι και είναι λογικό.Είναι ρυθμισμένος να έχεις ροπή χαμηλά,άρα κ χαμηλή κατανάλωση. Μετά τις 4.000 καίει σαν κλασσικό turbo=πολύ.
Απλά πράγματα.
@GTA3:Ποιος ο λόγος να στροφάρεις τους 1.2 πάνω από τις 5000 rpm όταν στον tce 115 PS από τις 4000rpm και στον 1.2 tsi 105 PS από τις 4100rpm η αποδιδόμενη ροπή αρχίζει και πέφτει?!!?!?Απλά στον καραpushαρισμένο 1.0 Εcoboost 125PS(1.2 bar ct,1.3 bar overboost!!!),η μέγιστη αποδιδόμενη ροπή διαρκεί ως τις 4500rpm!!!!Tώρα το σχόλιο σου για γραμμικότητα απλά το παραβλέπω μιας και ο 1.2 tsi έχει maximum ροπή από τις 1550 σταθερή μέχρη τις 4100 και ο ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ(έχω κάνει test drive το Focus 1.0 125 PS) 1.0 125 PS έχει maximum ροπή από τις 1400 σταθερή ως τις 4500...
@GTA3:Αν κάποιος θέλει στροφάρισμα απλά παίρνει ατμόσφαιρα!!!!¶λλωστε το στροφάρισμα μετά τις 4000 για τον tce 115 PS-1.0 Ecoboost 100 PS,4100 για τον 1.2 tsi 105 PS και 5000 για τον 1.0 Ecoboost 125 PS,είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΥΣΙΟ,καθώς από κει και πέρα αρχίζει και πέφτει η αποδιδόμενη ροπή...
Φίλοι μου έχω το ford focus 1.0 125 ps με 8.900 χλμ (μοιρασμένα σε πόλη και εκτός πόλης) και μέση κατανάλωση 6,1 λίτρα, με ροπές χιλιοοκτακοσαριού. Φανταστείτε ένα αυτοκίνητο σαν το fiesta με 200 κιλά λιγότερα τι κατανάλωση και τι δύναμη θα έχει. Κακά τα ψέματα οι ατμοσφαιρίκοι κινητήρες των κορεάτικων και γιαπωνέζικων κατασκευαστών ιστερούν πλέον παρά τις φιλότιμες προσπάθειές τους. Το αν παρουσιάσει βλάβες ή όχι ο κινητήρας μένει να αποδειχθεί στο μέλλον, αν όμως κρίνουμε την κριτηκή που δέχθηκε VW όταν πρωτοπαρουσίασε τους TSI κινητήρες χωρίς τελικά να επεληθεφθούν οι κασσάνδρες το μέλλον είναι λαμπρό. Θα τολμήσω να κάνω μία πρόβλεψη ότι την επόμενη πενταετία οι ανατολικοί κατασκευαστές και ιδιαίτερα οι κορεάτες, που αρέσκονται στις αντιγραφές, θα έχουν υιοθετήσει τέτοιους κινητήρες.
Καλά τα πυροτεχνήματα και τα όποια μεταξωτά κάλλη,αλλά η ουσία μετράει,και ειδικά τώρα που τα οικονομικά είναι περιορισμένα.
Τι κακό είχε το ατμοσφαιρικό μοτέρ των 125 αλόγων.Δεν γίνεται δίχως βλάβες να έχεις ροπές μεγάλες κάτω των 2000 κυβικών με turbo,και αυτό είναι μαθηματικός βέβαιο στην πράξη και όχι στην θεωρία.Χαμηλή κατανάλωση έχεις όταν δεν το πιέζεις,και το πας ήρεμα και σταθερά,με την όποια ροπή μπορεί σε αυτήν την κατάσταση να αποδώσει.Όταν όμως χρειαστείς όλη την ροπή,τότε βλέπεις το πόσο χαμηλή κατανάλωση έχει.
Θα το μάθουνε και σε λίγο οι περισσότεροι.¶μα πληρώνεις,μαθαίνεις και με το παραπάνω,και δεν λες μόνον.
βρε παιδια το εχετε οδηγησει? πως το λετε τελειο?
Η ερωτηση που θελω να κανω για το χιλιαρι με τα 125 αλογακια ειναι αν ψοφαει ψηλα κ τι γραμμηκοτητα εχει.Για παραδειγμα πως τα παει απεναντι στον γνωστο 1.2tsi κ στον επισης γνωστο 1.2tce? O πρωτος λενε οτι λαχανιαζει μετα τις 5χ στροφες,συμβαινει κατι αντιστοιχο με τον ecoboost?
Το Fiesta ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο. Αυτος ο καινουριος κινητηρας θα βοηθησει αρκετα τις πωλησεις. Νομιζω οτι ειναι η καλυτερη προταση στα 1000 κυβικα...
apla telio
Επιτέλους,οι επιδόσεις που έλειπαν τώρα θα είναι εδώ....
ΜΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ : ΤΕΛΕΙΟ !! ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΤ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΤΟ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟ 1.000ΑΡΙ ΤΗΣ FORD ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΑΡΕΤΕΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡΜΙΝΙ ΦΙΕΣΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ Κ ΠΑΛΙ.ΕΧΩΝΤΑΣ ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ,ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ HI TECH ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ,ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΤΕΡ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ ΤΟΥ 1.4 ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΕΣ.ΑΣ ΜΗΝ ΑΔΙΚΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΤΟ 1.6 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ.ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 08 ΤΟΤΕ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΟΣΤΑΖΕ 120 ΜΕ 125HP ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΙΧΕ Κ ΜΕΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ,ΒΑΣΙΣΤΗΚΕ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ FOCUS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΡΕΚΟΡ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΜΕ 115HP META ME TI-VCT Κ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ FIESTA ME 134HP ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΣ Κ ΛΙΓΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ Η ΜΗ ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ TURBO ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΣΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ Κ ΤΑ TURBO ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ,ΤΟ ΦΙΕΣΤΑ 1.000 ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΜΑΤΑ Κ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ 1.000 ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΛΑΜΠΡΟ.
telio. xoris pola logia