" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Σειρά 3 της BMW, εξοπλίζεται, πλέον, με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού.

Το πολύ στιβαρό πλαίσιο, η πίσω κίνηση και οι σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζουν ακρίβεια και παιχνιδιάρικο χαρακτήρα στις στροφές.

Ο 1.600άρης TwinPower Turbo κινητήρας ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτήρα του μοντέλου, προσφέροντας δύναμη και λογική κατανάλωση.

Το αυτόματο 8άρι κιβώτιο της έκδοσης κοστίζει, αλλά αξίζει γιατί αναδεικνύει τα πλεονεκτήματα του μοτέρ και προσφέρει καθημερινή χρηστικότητα.

Δοκιμή: BMW 316i

Διαβάστηκε από 50037 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/1/2013

Συνδυάζοντας τη μεσαία μπερλίνα της με τον σύγχρονο 1.600άρη turbo κινητήρα βενζίνης, για πρώτη φορά στην ιστορία του κωδικού, η BMW 316i είναι αυτή που θα θέλαμε πάντα.

 
+ Κινητήρας 
+ Οδική συμπεριφορά 
+ Ποιότητα κατασκευής 
- ¶νεση ανάρτησης 
- Τραχύτητα κινητήρα 

Ήταν πάντοτε ένα πρόβλημα να συνδυάζεις premium προϊόντα αυτοκινήτου με «φτωχούς» κινητήρες που είναι συμβατοί με «φτωχά» κράτη όπως η Ελλάδα. Ακόμα και αν τα 2λιτρα μοτέρ έγιναν στο πρόσφατο παρελθόν δημοφιλή και εδώ, η τάση αυτή «μαζεύτηκε» γρήγορα εν όψει των οικονομικών, αλλά και των τεχνολογικών εξελίξεων. 

Εν ολίγοις, το downsizing, δηλ. τα μοτέρ χαμηλού κυβισμού και μεγάλης απόδοσης, είναι πλέον κοινός τόπος, αφού η τεχνολογία το επιτρέπει και η ανάγκη για οικονομία το επιτάσσει. Από αυτό τον σύγχρονο κανόνα δεν ξεφεύγει πλέον, έστω και καθυστερημένα, ένας από τους πιο εμβληματικούς κωδικούς της αυτοκίνησης. Η Σειρά 3 της BMW, εξοπλίζεται, πλέον, με 1.600άρι turbo μοτέρ και ο κωδικός 316i δεν είναι, πλέον, συνώνυμος του συμβιβασμού. 

Κινητήρας: Ό,τι χρειαζόταν
Με δεδομένο ότι, η 3άρα της BMW ξεκίνησε την καριέρα της σαν 2λίτρη (328i με 245 ίππους), η προσθήκη του κινητήρα που χρησιμοποιεί το μοντέλο της δοκιμής αυτομάτως αλλάζει τα δεδομένα όσον αφορά στην απόκτηση και στη συντήρησή της. 

Κάτω από το καπό της 316i υπάρχει ο 1.600άρης κινητήρας, με turbo και άμεσο ψεκασμό, TwinPower Turbo των 136 ίππων και των 220 Nm ροπής που γνωρίσαμε στη σειρά 1. Το μοτέρ αυτό, παρότι έχει να κινήσει σχεδόν 1,5 τόνο αμαξώματος, διεκπεραιώνει τις υποχρεώσεις του με ευκολία, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου. Στην έκδοση με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που δοκιμάζουμε, η απόκριση στο γκάζι είναι εξαιρετική, ενώ η 316i μπορεί να «πιάνει» εύκολα υψηλές ταχύτητες και να τις διατηρεί χωρίς ζόρια. 

Ο κινητήρας είναι ελαστικός και γραμμικός, αλλά έχει λίγο τραχιά λειτουργία και ακούγεται στις ψηλές στροφές, περισσότερο από ό,τι θα περίμενε κανείς για ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης. 

 

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »