• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο e-Golf εξασφαλίζει μηδενικούς ρύπους και φορτίζει σε οποιαδήποτε παροχή ρεύματος οικιακού δικτύου.

Στη θέση του τυπικού στομίου για το καύσιμο, βρίσκεται η... πρίζα

Το επιπλέον βάρος του αυτοκινήτου, από το συσσωρευτή και το ηλεκτρικό σύστημα που φέρει, αγγίζει τα 250 κιλά.

Ο πίνακας οργάνων αντικατοπτρίζει τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του μοντέλου.

Ερχεται το ηλεκτρικό Golf!

6.407 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/2/2013

Λίγες μέρες πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στη Γενεύη, η VW αποκάλυψε το πρώτο ηλεκτρικό Golf, με ισχύ 115 ίππων και αυτονομία 175 χιλιομέτρων!

 
Όπως φαίνεται, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αρχίζουν να μπαίνουν στη ζωή μας. Σε αυτά που κυκλοφορούν μέχρι στιγμής στους ευρωπαϊκούς δρόμους, έρχεται και η VW να προσθέσει τη δική της άποψη γύρω από το θέμα. Το νέο Golf, ή καλύτερα e-Golf, βασίζεται στο ομώνυμο μοντέλο που κυκλοφόρησε πρόσφατα, με τη διαφορά όμως ότι στα σπλάχνα του δεν κρύβει ένα συμβατικό κινητήρα αλλά ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης. 

Τα πάντα είναι δομημένα γύρω από έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ισχύος 115 ίππων και ροπής 270 Nm, ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από έναν συσσωρευτή ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 26,5 kWh. Τα νούμερα αυτά εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και τελική ταχύτητα 135 χλμ./ώρα 

Μία πλήρης φόρτιση από οικιακό δίκτυο δεν απαιτεί περισσότερες από 5 ώρες, εξασφαλίζοντας αυτονομία 175 χλμ. Το e-Golf μάλιστα διαθέτει 3 διαμορφώσεις, Normal, Eco και Range. Η πρώτη είναι για κανονική χρήση. Η δεύτερη περιορίζει την ισχύ του κινητήρα στους 95 ίππους και τη μέγιστη ταχύτητα στα 120 χλμ./ώρα. Η τρίτη, τέλος, απενεργοποιεί τον κλιματισμό και μειώνει ακόμα περισσότερο την τελική ταχύτητα, στα 95 χλμ./ώρα.