ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε: Νέο VW Beetle Cabrio 1,2 TSI
Διαβάστηκε από 6665 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2013
Παρουσιασμένο στην έκθεση του Los Angeles και φτιαγμένο για ανοιχτές βόλτες στην παραλία, το νέο Beetle Cabrio τρίτης γενιάς μπορεί να μοιάζει με extravaganza, αλλά στην ουσία είναι ένα πολύ προσγειωμένο project.
Κατά γενική ομολογία, το κλειστό Beetle μπορεί και συνδυάζει επιτυχημένα το σύγχρονο, το ρετρό, το δυναμικό και το χαλαρό στο αμάξωμά του κι έτσι συμβαίνει και με το ανοιχτό. Ο ξεσκούφωτος Σκαραβαίος είναι από τα αυτοκίνητα που θέλεις να κυκλοφορήσεις και δεν αισθάνεσαι περίεργα αν δεν είσαι οδηγός γυναικείου φύλου. Το χαρακτηριστικό του είναι η υφασμάτινη οροφή που, σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο, δεν είναι ολοστρόγγυλη, αλλά κάνει μία γωνία στο πίσω μέρος για χρηστικούς λόγους. Σε σχέση με το κλειστό, το Cabrio έχει το ίδιο μήκος και πλάτος, ενώ είναι ελαφρώς πιο χαμηλό. 


Εσωτερικό-χώροι: Στα πρότυπα του κλειστού 

Το εσωτερικό του Beetle Cabrio είναι πανομοιότυπο με του κλειστού. Η σχεδίαση είναι ρετρό, τα πλαστικά είναι σκληρά, το φινίρισμα μέτριο για VW, ενώ τα χρώματα, το ντουλαπάκι και τα φωτιστικά εφέ (στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής) ομορφαίνουν την ατμόσφαιρα. Οι χώροι είναι άνετοι. Η πρόσβαση πίσω εύκολη και η ορατότητα καλή, εκτός από τα 3/4 πίσω, που η οροφή αφήνει πολλά πράγματα να εννοηθούν. 


Οδική συμπεριφορά: Για τους λάτρεις του cruising

Μην ψάχνεστε για ζόρια στο νέο Beetle Cabrio. Το αυτοκίνητο είναι άνετο και ασφαλές όταν οδηγείται χαλαρά, δε θα πει όχι και όταν ανέβουν οι ρυθμοί, αλλά από εκεί και πέρα, το πλαίσιο θέτει κάποιους περιορισμούς. Αυτό είναι κάτι που ο μέσος οδηγός θα το καταλάβει από το κούνημα στον εσωτερικό καθρέπτη και τους τριγμούς στις πόρτες. Και αυτό μόνο με κατεβασμένη την οροφή.


Κινητήρας: Νέα ήθη

Ο κινητήρας του νέου Beetle Cabrio έχει ξεφύγει από τα παλιά του πρότυπα, καθώς ούτε boxer είναι, ούτε 1.800άρης turbo, αλλά ένας φιλικός, «πράσινος» και αρκετά αποδοτικός 1,2 TSI με 105 ίππους. Το γεγονός ότι έχει να κινήσει κάτι λιγότερο από 1,5 τόνο, φαίνεται στις επιδόσεις αλλά και στην «τσιμπημένη» κατανάλωση. 


Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του μοντέλου στο τεύχος 18 του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 30 Aπριλίου.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Golf R ή Audi RS3 τώρα που θα έχουν το ίδιο 5κύλινδρο μοτέρ;

Επίσημο: Τέλος το VW Touareg - Λέει αντίο με την έκδοση Final Edition

Volkswagen ID. Tiguan: Ο ηλεκτρικός «διάδοχος» του ID.4 έρχεται το 2026

Πρώτες τιμές για το νέο Volkswagen T-Roc - Πότε έρχεται στην Ελλάδα

Πατέντα της Volkswagen υπόσχεται ρύθμιση λειτουργιών με τα μάτια!

Πώς ο «Σκαραβαίος» της VW ζέσταινε την καμπίνα του με καυσαέρια - Έξυπνη τεχνολογία από άλλη εποχή!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πόσο καλό σε μετρήσεις & VFM είναι το full υβριδικό Honda HR-V e:HEV;

Νέες μάρκες στην Ελλάδα - Ποια αυτοκίνητα αξίζουν τα λεφτά τους;

Δοκιμή Mercedes C-Class, plug-in με 380 ίππους και 4κίνηση

Δοκιμή: CUPRA Terramar 1,5 eTSI 150 PS DSG7