21 εκατ. ευρώ για το προσωπικό της η SEAT

1.409 Επισκέψεις στο άρθρο (22/2/2019)

Η SEAT επένδυσε 21 εκατομμύρια ευρώ για την εκπαίδευση περισσοτέρων από 15.000 υπαλλήλων, εγκαινιάζοντας το πρόγραμμα Always Learning.

Η SEAT κάνει ένα ακόμη βήμα στις ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης που προσφέρει στους υπαλλήλους της προκειμένου να τους προετοιμάσει για τις μελλοντικές προκλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εταιρεία ξεκίνησε το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Always Learning", το οποίο είναι το μοναδικό στο είδος του στο ευρωπαϊκό εταιρικό περιβάλλον, διαθέτοντας περισσότερα από 150 μαθήματα -online και δια ζώσης διδασκαλίας- σχεδιασμένα για το μέλλον και διαθέσιμα για όλους τους επαγγελματίες.
 
Το πρόγραμμα παρέχει εκπαίδευση για περισσότερους από 15.000 υπαλλήλους, σε τομείς που σχετίζονται με την ψηφιοποίηση και τις νέες τεχνολογίες ώστε να αντιμετωπίσουν τον μετασχηματισμό του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας και την εξέλιξη των μελλοντικών θέσεων εργασίας.
 
 
Με το πρόγραμμα αυτό, το οποίο ολοκληρώνει την τρέχουσα εκπαιδευτική προσφορά της εταιρείας, η SEAT θέτει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τομέα της εταιρικής κατάρτισης, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να κάνουν τις δικές τους εκπαιδευτικές επιλογές, ακόμα κι αν το περιεχόμενο δεν έχει άμεση σχέση με την τρέχουσα εργασία τους. Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της στην απασχόληση και προσφέρει σε κάθε εργαζόμενο πρόσθετες δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης.

Τα μαθήματα "Always Learning" ενισχύουν τις εκπαιδευτικές δυνατότητες της εταιρείας και αποτελούν τον τρίτο πυλώνα που στηρίζει τη στρατηγική της σε αυτό τον τομέα. Οι άλλοι δύο πυλώνες περιλαμβάνουν το φάσμα των μαθημάτων που αποσκοπούν στην τελειοποίηση των δεξιοτήτων που χρειάζονται οι εργαζόμενοι στην τρέχουσα δουλειά τους και μια δεύτερη ομάδα θεμάτων που σχετίζονται με την εξέλιξη των εργαζομένων για την απόκτηση δεξιοτήτων για μελλοντικά επαγγέλματα στα πλαίσια του μεγάλου μετασχηματισμού του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το 2018 η SEAT αύξησε τον αριθμό των μαθημάτων που εστιάζουν σε θέματα σχετικά με το μέλλον κατά 237%.

Toyota
moto