mono-sto-autotriti
4 θηρία: Τι κοινό μπορεί να έχουν;

4 θηρία: Τι κοινό μπορεί να έχουν;

4.802 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2022)

Tι κοινό μπορεί να έχει η Mercedes S-Class, το Ford Explorer, το Skoda Kodiaq και η ηλεκτρική Mercedes EQS; Οι μετρήσεις του Auto Τρίτη Test Center δίνουν την απάντηση.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη

Το AutoΤρίτη είναι το μοναδικό μέσο αυτοκινήτου που κάνει τόσες πολλές και τόσο ειδικές μετρήσεις σε κάθε τομέα αξιολόγησης με στόχο την πλήρη ενημέρωση του αναγνώστη σχετικά με όλα τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς. Ο τομέας των χώρων είναι ένας από τους πολλούς πάνω στον οποίο γίνονται μετρήσεις βασισμένες σε ειδικά όργανα. Πολλοί αγοραστές ενδιαφέρονται για τους χώρους στο πίσω κάθισμα (οι μετρήσεις για τα γόνατα και τον «αέρα» για το κεφάλι γίνονται με ένα ειδικό ανδρείκελο που ονομάζουμε «Λυκούργο» και το οποίο προσομοιώνει  το μέσο άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά),  αλλά και στο χώρο αποσκευών. Η μέτρηση του χώρου αποσκευών γίνεται με τη μέθοδο του Ταμερλάνου. Μετρήσεις γίνονται με ειδικό ηλεκτρονικό όργανό και για το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα, τόσο σε στάση, όσο και σε διάφορες ταχύτητες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κάθεσαι σαν πασάς στη Mercedes S-Class

Πολυτελείς υπερλιμουζίνες είναι φτιαγμένες κυρίως για τους πίσω επιβάτες και η S-Class δεν αποτελεί εξαίρεση. Εκεί νιώθεις πως ταξιδεύεις όχι business, αλλά First Class με δικό σου κλιματισμό και θερμαινόμενα καθίσματα-πολυθρόνες, τη στιγμή που το μακρύ μεταξόνιο της έκδοσης Long εξασφαλίζει 35 εκατοστά αέρα για τα γόνατα. Αυτός είναι και ο μεγαλύτερος που έχουμε μετρήσει ποτέ!

Στο πίσω κάθισμα του Ford Explorer βολεύονται 3 με «πλάτες αεροδρόμιο»

Με μήκος πάνω από 5 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και μεταξόνιο 3.025 χλστ., αν η καμπίνα του Ford Explorer δε θύμιζε… γκαρσονιέρα, θα προξενούσε σίγουρα εντύπωση. Έτσι, οι παρεχόμενοι χώροι είναι απλά τεράστιοι τη στιγμή που το ωφέλιμο φάρδος είναι το μεγαλύτερο που έχουμε μετρήσει ποτέ. Αυτό σημαίνει πως ακόμα και πλαταράδες να είναι, πίσω μπορούν να κάτσουν 3 επιβάτες χωρίς να στριμώχνονται οι ώμοι τους. Ακόμη και η τρίτη σειρά των 2 καθισμάτων, που βυθίζονται ανεξάρτητα και ηλεκτρικά εφόσον δεν χρησιμοποιούνται, μπορεί να φιλοξενήσει χωρίς περιορισμούς ενήλικους επιβάτες. Τα 3 καθίσματα της δεύτερης σειράς είναι ανεξάρτητα με τα ακριανά να σύρονται εμπρός πίσω και το μεσαίο να είναι σταθερό.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
4 ELASTIKA STEGNO VREGMENO
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel