Το νέο Insignia OPC
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Insignia OPC

Τετρακίνητο το Insignia OPC

(16/4/2009)

Οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες και μερικά από τα στοιχεία του ταχύτερου Insignia έκαναν την εμφάνιση τους στο διαδίκτυο. Το αυτοκίνητο είναι άκρως εντυπωσιακό, ενώ εξίσου υψηλά βρίσκονται και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά

Εδώ και καιρό κυκλοφορούσαν φήμες σχετικά με την εξέλιξη του ταχύτερου Insignia από το τμήμα Opel Performance Center ή αλλιώς OPC που ασχολείται με τη βελτίωση των μοντέλων της γερμανικής φίρμας. Το μοντέλο πλέον είναι έτοιμο και οι πρώτες φωτογραφίες μαζί με μερικά τεχνικά στοιχεία κυκλοφόρησαν επίσημα. Το άκρως εντυπωσιακό όχημα που βλέπετε έχει τη μορφή του αυτοκινήτου παραγωγής που θα δούμε, και θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Βαρκελώνης στις 7 Μαϊου, ακριβώς 10 χρόνια μετά από την παρουσίαση του πρώτου αυτοκινήτου που έφερε το σήμα OPC.

¶κρως εντυπωσιακό αμάξωμα, ενώ ο κινητήρας αποδίδει 325 ίππους με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 6 δλ!

¶κρως εντυπωσιακό αμάξωμα, ενώ ο κινητήρας αποδίδει 325 ίππους με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 6 δλ!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η καρδιά του αυτοκινήτου δεν θα είναι άλλο από το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 2,8 λίτρων διάταξης V6 με την απόδοση να φτάνει τους 325 ίππους και τα 400 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του μοντέλου είναι τα 250 χιλιόμετρα της τελικής ταχύτητας (ηλεκτρονικά περιορισμένη), ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 6 δλ!
Τα εντυπωσιακά στοιχεία όμως δεν σταματούν εδώ, αφού για πρώτη φορά όχημα της σειράς OPC θα μεταδίδει την κίνηση του και στους τέσσερις τροχούς. Μάλιστα η τετρακίνηση Adaptive 4X4 θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα (eLSD), ενώ οι ρυθμίσεις της θα είναι ειδικά προορισμένες ώστε να βοηθούν στη γρήγορη οδήγηση. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, θα σταματά από δίσκους και υλικά τριβής της Brembo, ενώ θα πατά σε ελαστικά διαστάσεων 245/40 σε ζάντες 19 ιντσών με προαιρετικές τις 20άρες σε ελαστικά 255/35.
Η ανάρτηση είναι βελτιωμένη στα σημεία σε σχέση με τα απλά μοντέλα. Έτσι τα γόνατα McPherson που υπάρχουν εμπρός εξελίχθηκαν περαιτέρω με το σύστημα πλέον να ονομάζεται HiPerStrut (High Performance Strut), την ανάρτηση FlexRide να ρυθμίζεται σε τρεις θέσεις (Standard, Sport και OPC) ενώ συνολικά το σασί είναι κατά 10 χιλιοστά πιο χαμηλό. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Insignia OPC έχει κάνει αμέτρητα χιλιόμετρα στην πίστα του Nurburgring ώστε να μπορεί να τα βάλει στα ίσια με τους καλύτερους του είδους όπως το Audi S4, σύμφωνα με δηλώσεις του Hans Demant, διευθύνων σύμβουλου της Opel GmbH.
Toyota
moto