911 GT3 RS «κουρεμένη γουλί»

911 GT3 RS «κουρεμένη γουλί»

3.548 Επισκέψεις στο άρθρο (26/1/2017)

Ένας ιδιαίτερος Γερμανός αποφάσισε να απαλλάξει την κορυφαία Porsche από τα περιττά βάρη της ουράς.

Συνήθως, όταν κάποιος αγοράζει ένα γρήγορο αυτοκίνητο και θελήσει να το βελτιώσει ξεκινά να προσθέτει. ¶λογα, αεροδυναμικά βοηθήματα, πλάτος ελαστικών, μέγεθος τροχών, όλα παρουσιάζουν αυξητικές τάσεις. Συνήθως. Γιατί υπάρχουν και μερικοί ξεχωριστοί άνθρωποι, οι οποίοι ακολουθούν το ρεύμα του μινιμαλισμού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η τεράστια  αεροτομή της GT3 RS φαίνεται πως χάλαγε την αισθητική και την καθαρότητα των γραμμών του μοντέλου, για αυτό και αποφάσισε να κουρέψει «γουλί» την 911. Τα 220 κιλά κάθετης δύναμης αποχαιρετούν το πίσω μέρος, ενώ δεν υπάρχει ούτε η χαρακτηριστική αναπτυσσόμενη αεροτομή-σήμα κατατεθέν της 911 τα τελευταία 30 χρόνια. Σκοπός ήταν η όσο το δυνατόν πιστότερη αναπαράσταση των κλασικών 911 της δεκαετίας του 60 και 70.
 
Από εκεί είναι εμπνευσμένες και οι νέες ζάντες 19 και 20 ιντσών εμπρός-πίσω, φόρος τιμής στις αντίστοιχες των αγωνιστικών αυτοκινήτων της κατηγορίας Grand Am στην οποία κυριαρχούσε η γερμανική εταιρία.

Εικόνα από το εσωτερικό δεν υπάρχει, όμως το λευκό roll cage που φαίνεται πίσω από τα παράθυρα φανερώνει τον εντελώς σκληροπυρηνικό χαρακτήρα του μοντέλου, ο οποίος έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την απουσία αεροτομής.
Να θυμίσουμε ότι η 911 GT3 RS αποδίδει 500 ίππους από τον ατμοσφαρικό 4λιτρο boxer, ο οποίος στροφάρει μέχρι τις 8.800 στροφές και χαρίζει επιτάχυνση 0-100 σε 3.4 δλ. και τελική 320 χλμ./ώρα. Λογικά η τελευταία πρέπει να έχει ανέβει εν τη απουσία του γιγαντιαίου spoiler, αλλά για τη συμπεριφορά στις στροφές των πολλών χιλιομέτρων κρατήστε μια επιφύλαξη.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green