|
ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ | Τιμές με Leasing |
LIVE: κίνηση στους δρόμους |
Το νέο C3 απέναντι σε Fiesta και Polo | |||
|
|||
ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ | |||
![]() | |||
|
Με αφορμή την έλευση του νέου Citroen C3 στην ελληνική αγορά, το τοποθετούμε απέναντι σε δύο από τα best seller της κατηγορίας. Πρόκειται για το Fiesta της Ford και το Polo της Volkswagen. Και τα τρία μικρά μοντέλα ικανοποιούν και με το παραπάνω, το καθένα με το δικό του τρόπο. | ||
![]() | |||
Το καινούριο C3 είναι μάλλον αδύνατο να περάσει απαρατήρητο ειδικότερα από τους νεότερους ηλικιακά. Δεν είναι μόνο οι πολλές καμπύλες που χαρακτηρίζουν το μεγαλύτερο σε διαστάσεις αμάξωμά του (σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο), αλλά και ο διακριτικός δυναμισμός που το διακατέχει. Πολύ θετικές κριτικές αποσπά και η συνολική εικόνα του θαλάμου των επιβατών τόσο σε σχεδίαση, όσο και σε ποιότητα κατασκευής, στην οποία η αναβάθμιση που υπάρχει γίνεται παραπάνω από αισθητή συγκριτικά με του προγενέστερου C3. Μεταξύ των πιο εντυπωσιακών στοιχείων του εσωτερικού είναι ο όμορφος πίνακας οργάνων με τους τρεις τεμνόμενους θόλους και το αναλογικό στροφόμετρο και ταχύμετρο (αντί ψηφιακού) και το κάλυμμα από πάνω, που θυμίζει σκέπαστρο. Παρ’ όλη την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων, δεν υπήρξε ανάλογο όφελος ως προς τους διαθέσιμους χώρους κυρίως για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι κυμαίνονται πιο κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, ο αέρας για τα πόδια είναι περιορισμένος για άτομα με ύψος γύρω στα 1,8 μ., ενώ και το ωφέλιμο πλάτος είναι μικρότερο έναντι των περισσοτέρων μικρών αυτοκινήτων. Ικανοποιεί όμως βαθύ πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων. Το 1,4 VTi (Variable valve lift and Timing injection) μηχανικό σύνολο, απόδοσης 108 πραγματικών ίππων (95 σύμφωνα με τη Citroen), ταιριάζει "γάντι" στο αμάξωμα του C3, καθώς είναι σε θέση να το κινήσει σε γρήγορους ρυθμούς, διατηρώντας σε λογικά επίπεδα την κατανάλωση βενζίνης. Η προθυμία του στο πάτημα του γκαζιού είναι αρκετά θετική, ενώ ικανοποιητικό είναι το τράβηγμα και η ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και κυρίως από τις μεσαίες και άνω, όπου ανεβάζει με ευκολία ρυθμούς. Βελτιωμένο παρουσιάζεται το νέο μικρό Citroen και σε οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, αποπνέοντας περισσότερη ασφάλεια στον οδηγό του, ο οποίος είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί πλήρως τα αποθέματα ισχύος του δυνατού κινητήρα. Οι τιμές του μοντέλου της Citroen με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων ξεκινούν από 13.000 ευρώ. ![]() |
|||
H νεότερη γενιά του Fiesta διαφοροποιείται τελείως από το μοντέλο που αντικατέστησε. Η σχεδίαση του ιδιαίτερα επιτυχημένου μικρού είναι πιο νεανική και δυναμική και βασίζεται πάνω στην φιλοσοφία Kinetic Design. Η συγκεκριμένη εικόνα λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στο Mondeo, με το οποίο θα διακρίνει ομοιότητες, τόσο μπροστά, όσο και στο πλάι, ενώ και στα δύο μοντέλα πίσω κυριαρχούν τα έντονα νεύρα και οι καμπυλωτές επιφάνειες. Εσωτερικά το Fiesta κεντρίζει το ενδιαφέρον για τον μοντέρνο σχεδιασμό του. Βεβαίως η ιδιόμορφη αισθητική στην κεντρική κονσόλα και στον πίνακα οργάνων σε κάποιους ίσως να φανεί παράξενη, όμως στα θετικά του λογίζονται οι πινελιές από τις επενδύσεις ασημί χρώματος, στο τιμόνι, στον επιλογέα των ταχυτήτων και στις χειρολαβές των εμπρός θυρών. Αφρώδες υλικό καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Η θέση οδήγησης χαρακτηρίζεται πολύ καλή, υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι, ενώ το πορτμπαγκάζ είναι της τάξης των 295 λίτρων. Το Fiesta είναι ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως της κατάστασης του οδοστρώματος. Το υδραυλικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού αντικαταστάθηκε με ηλεκτρικό (EPAS), του οποίου το βάρος μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης και τη γωνία των τροχών ώστε να παρέχει ευκολία στους ελιγμούς. Στις ευθείες το αυτοκίνητο είναι σε θέση να κινηθεί με υψηλές ταχύτητες, παρουσιάζοντας πολύ καλή σταθερότητα, ενώ εξίσου ασφαλές είναι και σε μια διαδρομή με στροφές. Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. είναι κατά Fiesta αποδίδει 96 ίππους, γεγονός που επιδρά θετικά στον τομέα των επιδόσεων και έχει χαρίσει στο αυτοκίνητο την απαραίτητη σβελτάδα. Ο κινητήρας παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και είναι ελαστικός, γεγονός που εκτιμάται στις αστικές μετακινήσεις, καθώς ο οδηγός δε χρειάζεται να καταφεύγει συχνά στον πολύ καλό σε αίσθηση επιλογέα των ταχυτήτων. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τα 12.085 ευρώ για τον κινητήρα των 1,4 λίτρων. ![]() |
|||
Το καινούργιο Polo ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στον τομέα της ποιότητας, με τη συνολική του εικόνα να παραπέμπει σε ανώτερης κατηγορίας αυτοκίνητο και να το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μικρά μοντέλα. Στο θάλαμο των επιβατών του νέου Polo κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, η οποία είναι υψηλότερη έναντι όλων των υπολοίπων μικρών αυτοκινήτων και συγκρίνεται με μεγαλύτερων μοντέλων. Χαρακτηριστικό που οφείλεται τόσο στο αφρώδες, παχύ πλαστικό, που έχει χρησιμοποιηθεί σε ολόκληρη την επιφάνεια του ταμπλό, όσο και στη στιβαρή συναρμογή των επιμέρους επιφανειών. Σχεδιαστικά απουσιάζουν τα όποια νεανικά στοιχεία που ίσως αναζητήσουν οι νέοι σε ηλικία αγοραστές, ωστόσο σε κάθε περίπτωση αποζημιώνονται από την πολύ καλή εργονομία, πρακτικότητα και θέση οδήγησης. Επίσης, όσον αφορά στους χώρους, τέσσερις ενήλικοι επιβάτες θα μετακινηθούν χωρίς παραχωρήσεις και το πορτ μπαγκάζ των 280 λτ. τοποθετείται λίγο πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. που κινεί το Polo με ισχύ 85 ονομαστικών ίππων (92 στο δυναμόμετρο), εμφανίζει καλό τράβηγμα, ελαστικότητα και προθυμία στο να ανεβάζει ρυθμούς μέχρι την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου, επιταχύνοντας σε ικανοποιητικούς ρυθμούς το αμάξωμα των 1,1 περίπου τόνων. Ωστόσο χάνει λίγο σε ζωντάνια γεγονός που αποτυπώνεται και στις μετρήσεις. H παρουσία του κινητήρα του Polo γίνεται αισθητή στην καμπίνα των επιβατών, στοιχείο που αποτελεί ένα από τα αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου και δεν ταιριάζει με το συνολικά πολιτισμένο και άνετο χαρακτήρα του. To Euro 5 1,4 MPI μοτέρ του καινούργιου Polo φέρει νέα ηλεκτρονική μονάδα και σύστημα ψεκασμού, εμφανίζοντας χαμηλή κατανάλωση βενζίνης(5,9 λτ./100 χλμ.). Οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν από τις 13.690 ευρώ για την πεντάθυρη έκδοση με τον 1,4 κινητήρα. ![]() |
|||
| |||
»Σχολιάστε την είδηση
![]() | |||
![]() | |||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tags: CITROEN C3, FORD FIESTA, VOLKSWAGEN POLO, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
περισσότερα νέα & άρθρα » |