Η νέα γενιά του Touran υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα που συναντάμε και στα υπόλοιπα VW
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα γενιά του Touran υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα που συναντάμε και στα υπόλοιπα VW

Με κινητήρα 1.2 TSI το νέο VW Touran

(12/4/2010)

Στην έκθεση αυτοκινήτου της Λειψίας που γίνεται αυτές τις ημέρες (10-18 Απριλίου) η VW παρουσίασε τη νέα έκδοση του μικρομεσαίου πολυμορφικού της που ακούει στο όνομα Touran. To νέο αυτοκίνητο φέρει τη σχεδιαστική γλώσσα των υπόλοιπων VW ενώ θα χρησιμοποιεί έξι μηχανικά σύνολα.

Το ιδιαίτερα πετυχημένο Touran μετρά 1,13 εκατομμύρια μονάδες έως σήμερα, ενώ το ποσοστό που έχει στην εν λόγω κατηγορία στη Γερμανική αγορά φτάνει έως και το εντυπωσιακό 50%. Το νέο μοντέλο είναι πλήρως ανασχεδιασμένο ιδιαίτερα στον εξωτερικό τομέα όπου φέρει πλέον όλα τα χαρακτηριστικά που συναντάμε και στα υπόλοιπα μοντέλα της VW (Golf, Polo κ.λ.π). Έτσι έχουμε νέους προφυλακτήρες και φανάρια τόσο εμπρός όσο και πίσω, και βελτιωμένη αεροδυναμική που από το 0,32 έφτασε στο 0,29 Cd. Εσωτερικά υπάρχει νέα κεντρική κονσόλα καθώς και νέο τριάκτινο τιμόνι, ενώ ούτε λίγο ούτε πολύ έως και 39 χώροι αποθήκευσης αντικειμένων μπορούν να βρεθούν στην καμπίνα των επιβατών.

Θα διατίθεται και με τρίτη σειρά καθισμάτων που το καθιστούν επταθέσιο

Θα διατίθεται και με τρίτη σειρά καθισμάτων που το καθιστούν επταθέσιο

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η πρακτικότητα παραμένει σε πολύ υψηλό επίπεδο, αφού τα τρία καθίσματα της δεύτερης σειράς σύρονται αυτόνομα, ενώ μάλιστα μπορούν να αφαιρεθούν πλήρως. Ως επιπλέον εξοπλισμός θα υπάρχει και τρίτη σειρά με δύο καθίσματα, τα οποία όταν δεν χρειάζονται αναδιπλώνονται στο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Ακόμη όμως και το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να διπλωθεί προς τα εμπρός για τη μεταφορά μεγάλου μήκους αντικειμένων, όπως μια σανίδα του σέρφ. O χώρος των αποσκευών ξεκινά από τα 695 λίτρα και με την αναδίπλωση της δεύτερης και τρίτης σειράς καθισμάτων φτάνει έως τα 1.913 λίτρα. Με την πλήρη αφαίρεση των καθισμάτων της δεύτερης σειράς μπορεί να φτάσει ακόμη και έως τα 1.989 λίτρα.
Συνολικά θα υπάρχουν έξι μηχανικά σύνολα, με δύο από αυτά να είναι βενζίνης και τέσσερα πετρελαίου, ενώ όλα είναι τετρακύλινδρα, υπερτροφοδοτούμενα και με τεχνολογία άμεσου ψεκασμού. Στη βάση των βενζινοκινητήρων είναι ο 1.2 TSI με την απόδοση στους 105 ίππους, και τη ροπή στα 175 Nm. Η μέση κατανάλωση του είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 149 γρ./χιλιόμετρο, ενώ αυτή η έκδοση θα διατίθεται και με την τεχνολογία BlueMotion. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει σύστημα start/stop και ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ η μέση τιμή της κατανάλωσης πέφτει στα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 139 γρ./χιλιόμετρο. Ο επόμενος βενζινοκινητήρας είναι ο 1.4 TSI με δύο εκδόσεις που αποδίδουν 140 και 170 ίππους αντίστοιχα. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, στη βάση έχουμε τον 1.6 TDI με 90 ίππους και κατανάλωση τα 5,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Ακολουθεί ο επίσης 1.6 TDI με 105 ίππους, και δύο δίλιτρες εκδόσεις με 140 και 170 ίππους αντίστοιχα. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε συστήματα όπως αυτό των εμπρός φανών με την τεχνολογία Dynamic Light Assist που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, καθώς και τη δεύτερη γενιά του συστήματος αυτόματου παρκαρίσματος που ακούει στο όνομα Park Assist 2.0.
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen