
Η απόδοση του γνωστού V10 των 5,2 λίτρων ανέβηκε στους 560 ίππους και τα 540 Nm στις 6.500 σ.α.λ. και πλέον το R8 βάζει (περισσότερη) φωτιά στην άσφαλτο. Οι αλλαγές είναι πολλές με το R8 GT να χρησιμοποιεί πιο λεπτό παρμπρίζ, πλαστικά πίσω παράθυρα, και πολλά αλουμινένια του μέρη να έχουν αντικατασταθεί με ανθρακονημάτινα, ενώ και στο εσωτερικό έχει γίνει δίαιτα που περιλαμβάνει από νέα πατάκια, έως και πιο ελαφριά καθίσματα. Η δίαιτα αυτή είχε αποτέλεσμα τη μείωση της τάξης των 100 κιλών (1.525 από 1.625 κιλά), με την αναλογία κιλών ανά ίππο να πέφτει στο εντυπωσιακό 2.72! Ως αποτέλεσμα οι επιδόσεις έγιναν ακόμη καλύτερες σε σχέση με την έκδοση των 520 ίππων, αφού πλέον τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,6 δλ., τα 0-200 χ.α.ω. έρχονται σε 10,8 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 320 χ.α.ω. Η έκδοση θα είναι συλλεκτική αφού μόνο 333 αριθμημένα οχήματα θα κατασκευαστούν, ενώ δεν πρέπει να ξεχάσουμε ότι η μετάδοση θα γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αποκλειστικά του αυτόματου κιβωτίου R-tronic. Τέλος, η τιμή του στη Γερμανία θα ξεκινά από τις 193.000 ευρώ.
Ford Kuga με Bridgestone Weather Control A005!
Έρχεται νέο 7θέσιο SUV από την Dacia
Ανανεώθηκε και μεγάλωσε το 5θυρο ΜΙΝΙ
Επίσημο: Νέα Skoda Fabia με έως 150 άλογα
Πρεμιέρα για το ισχυρότερο Land Rover Defender V8
Ηλεκτροκίνητες 9 στις 10 νέες Aston Martin το 2030
Τότε θα δούμε το μονοθέσιο της Haas για το 2021
Λάθη, μπαντιλίκια και σωσίματα στο Nurburgring!
Aτμοσφαιρική Ferrari «τρελαίνει» κόσμο με τον ήχο της
Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος Σήμερα
Ψάχνεις καλό & οικονομικό Συνεργείο; Δες εδώ!
Με 1 κλίκ, στην πόρτα σου. Βρες Ανταλλακτικά.
Αλλάζεις Λάστιχα; Mπες-Βρες και Προσφορές!