• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι κινητήρες βενζίνης/πετρελαίου της σειράς SKYACTIV θα έχουν κορυφαίες σχέσεις συμπίεσης, ενώ θα είναι και αισθητά πιο οικονομικοί

Τα αυτόματα κιβώτια SKYACTIV-Drive θα επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου που θα φτάνει έως και το 7%

Η τεχνολογία SKYACTIV περιλαμβάνει πολλούς τομείς όπως: κινητήρες, κιβώτια, και αμαξώματα. Τα νέα αμαξώματα θα είναι πιο ελαφριά κατά 8% και πιο στιβαρά κατά 30%

Τεχνολογία SKYACTIV από τη Mazda

Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/10/2010

H ιαπωνική εταιρεία μας δίνει μια πρόγευση της υψηλής τεχνολογίας SKYACTIV που θα χρησιμοποιήσει στο άμεσο μέλλον. Αυτή περιλαμβάνει υψηλής απόδοσης βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες, κιβώτια αλλά και αμαξώματα, ενώ την ίδια στιγμή υπόσχεται ότι το νέο Mazda 2 θα είναι το πιο οικονομικό όχημα στην κατηγορία του!

 
Η Mazda ετοιμάζει πολλαπλές εξελίξεις στο άμεσο μέλλον, στα πλαίσια του προγράμματος εξέλιξης που ονομάζει SKYACTIV. Αυτό θα περιλαμβάνει τομείς εξέλιξης όπως οι κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου), τα κιβώτια (αυτόματα και χειροκίνητα), αλλά και νέα αμαξώματα. Πιο αναλυτικά, οι νέοι βενζινοκινητήρες (SKYACTIV-G) θα αποδίδουν 15% περισσότερη ροπή, θα έχουν μικρότερη κατανάλωση κατά επίσης 15%, ενώ το σημαντικότερο στοιχείο τους θα είναι η αυξημένη συμπίεση που θα φτάσει το 14.0:1, η οποία θα είναι η υψηλότερη σε βενζινοκινητήρα παραγωγής. Στην περίπτωση αυτή, ο κινητήρας του νέου Mazda 2 που θα δούμε στο μέλλον, θα επιτυγχάνει έως και 4,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα μέση τιμή κατανάλωσης, που αυτομάτως θα το φέρει στην κορυφή της κατηγορίας του, και μάλιστα χωρίς τη βοήθεια υβριδικής ή ηλεκτρικής τεχνολογίας!

Οι πετρελαιοκινητήρες (SKYACTIV-D), θα έχουν παραπλήσια συμπίεση (14.0:1) που επίσης θα είναι η πιο χαμηλή σε πετρελαιοκινητήρα παραγωγής, με την κατανάλωση εδώ να πέφτει κατά 20%, ενώ θα χρησιμοποιείται υπερτροφοδότηση δύο σταδίων με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση ροπής από τις χαμηλές στροφές έως και το όριο των 5.200 σ.α.λ. Σε κάθε περίπτωση αυτοί θα τηρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 που θα ισχύσουν στο μέλλον.

Το αυτόματο κιβώτιο (SKYACTIV-Drive) θα συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία από τα κιβώτια απείρων σχέσεων (CVT) αλλά και από αυτά που χρησιμοποιούν διπλό συμπλέκτη, ενώ συνολικά θα επιτυγχάνεται περεταίρω οικονομία καυσίμου που θα φτάνει έως και το 7%. Αντίστοιχα τα νέα χειροκίνητα κιβώτια (SKYACTIV-ΜΤ) θα είναι σημαντικά πιο ελαφριά αλλά και compact σε μέγεθος (σε σχέση πάντα με αυτά που θα αντικαταστήσουν), ενώ κύριο χαρακτηριστικό τους θα είναι οι μειωμένες τριβές.

Τέλος, τα αμαξώματα περιλαμβάνουν νέα σασί και πλατφόρμες (SKYACTIV-Body, SKYACTIV-Chassis). Αυτά υπόσχονται μειωμένο κατά 8% βάρος, και την ίδια στιγμή αυξημένη ακαμψία κατά 30%, ενώ θα φέρουν και ανανεωμένη ανάρτηση εμπρός/πίσω με μείωση στο βάρος κατά 14% σε σχέση με τις υπάρχουσες αναρτήσεις.

Tags: MAZDA 2