• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Audi A6 φτάνει τα 4,9 μέτρα και διαθέτει ιδιαίτερα υψηλή τεχνολογία

Θα είναι διαθέσιμο από τις αρχές του 2011, ενώ θα εξοπλίζεται με 2 κινητήρες βενζίνης και 3 πετρελαίου, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και το υβριδικό

Εσωτερικά η εικόνα θυμίζει τo μεγαλύτερo Α7, ενώ η πολυτέλεια κινείται σε κορυφαίο επίπεδο

Οι χώροι είναι σίγουρα από τους πολύ καλούς στην κατηγορία αφού το μεταξόνιο φτάνει τα 2.912 χιλ.

Το σύστημα ΜΜΙ διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen εξοπλίζεται με ενισχυτή ισχύος 1.300 Watt!

H υβριδική έκδοση θα συνδυάζει τον δίλιτρο TFSI των 211 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 45 ίππων

Επίσημα το νέο Audi A6!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/12/2010

Το νέο A6 της Audi είναι πλέον γεγονός. Το σεντάν των 4,9 μέτρων μόλις παρουσιάστηκε από τη γερμανική φίρμα και διαθέτει ότι ακριβώς χρειάζεται για να πρωτοστατήσει στην κατηγορία του: μεγάλο μέγεθος, υψηλή ποιότητα, κορυφαία τεχνολογία και εξοπλισμό, αλλά και πληθώρα εκδόσεων με αποκορύφωμα την υβριδική!

 
Σε σχέση με το μοντέλο που αφήνει πίσω, το νέο A6 είναι ελαφρώς μικρότερο σε μήκος, και χαμηλότερο, αλλά έχει μεγαλώσει σε πλάτος και μεταξόνιο. Έτσι οι διαστάσεις του είναι τα 4.915x1.874x1.455 χιλ. για ΜxΠxΥ και 2.912 χιλ. ενώ ο χώρος αποσκευών είναι τα 530 λίτρα.

Εσωτερικά η πολυτέλεια πλησιάζει αυτή των μεγαλύτερων Α7/Α8 αφού ανάλογα με την έκδοση τα εμπρός καθίσματα να μπορούν να δεχθούν έως και κλιματισμό με λειτουργία μασάζ! Το μοντέλο χρησιμοποιεί το τελευταίας γενιάς σύστημα ψυχαγωγίας MMI που περιλαμβάνει οθόνη αφής 8 ιντσών, και συνδέεται αυτόματα με το διαδίκτυο. Πιο συγκεκριμένα γίνεται άμεση σύνδεση με την Google, ενώ για τους χάρτες του GPS επίσης χρησιμοποιούνται οι αντίστοιχοι από το Google Earth!
To υψηλό επίπεδο εξοπλισμού συνεχίζει και στην επιλογή του ηχοσυστήματος που προέρχεται από την Bang & Olufsen με ενισχυτή ισχύος 1.300 Watt, καθώς και τη χρήση συστημάτων όπως τα: lane assist, pre-sense, adaptive cruise control (με λειτουργία stop&go), αλλά και park assist. Τέλος, υπάρχει σύστημα που ανιχνεύει οχήματα από το αντίθετο ρεύμα (με σχετική κάμερα στο πάνω μέρος του παρμπρίζ) και περιστρέφει τις δέσμες του φωτός σε άλλη κατεύθυνση, ενώ το μοντέλο θα μπορεί να εξοπλιστεί ολοκληρωτικά με φώτα τεχνολογίας LED (επιπλέον εξοπλισμός).

Το αμάξωμα αποτελείται από το συνδυασμό ελαφριών υλικών συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του αλουμινίου (20% του αμαξώματος), το οποίο συνολικά υπολογίζεται έως και 15% πιο ελαφρύ από ένα αντίστοιχο ατσάλινο, ενώ ο αεροδυναμικός συντελεστής του A6 φτάνει το 0,26 Cd.

Στον τομέα της μετάδοσης η Audi επιστρατεύει τα γνωστά χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων, αλλά και το αυτόματο «continuously variable multitronic», καθώς και το επτατάχυτο S-tronic με διπλό συμπλέκτη, ανάλογα πάντα με την έκδοση. Η κίνηση θα μεταφέρεται στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς (μέσω του γνωστού συστήματος quattro), ενώ η υποβοήθηση θα είναι ηλεκτρομηχανική, και το ESP θα περιλαμβάνει λειτουργία διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στις εκδόσεις με την κίνηση εμπρός.

Κινητήρες
Το Audi A6 θα εξοπλίζεται με δύο βενζινοκινητήρες, και τρεις κινητήρες πετρελαίου ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και η υβριδική του έκδοση που θα κάνει χρήση της τεχνολογίας που παρουσιάστηκε στο υβριδικό Q5. Όλα τα μηχανικά σύνολα διαθέτουν τεχνολογία start&stop, και ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και άμεσου ψεκασμού.

Ο «βασικός» κινητήρας βενζίνης είναι ο V6 των 2,8 λίτρων (FSI) ο οποίος αποδίδει 204 ίππους και 280 Nm ροπής (με το αυτόματο κιβώτιο multitronic καταφέρνει 0-100 χ.α.ω. σε 7,8 δλ., τελική ταχύτητα 240 χ.α.ω., κατανάλωση 7,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και ρύπους CO2: 172 γρ./χιλιόμετρο).

Ο πιο δυνατός βενζινοκινητήρας είναι ο επίσης V6 στην έκδοση 3.0 FSI που με μηχανικό υπερτροφοδότη αποδίδει 300 ίππους και 440 Nm ροπής (0-100 χ.α.ω. σε 5,5 δλ., τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χ.α.ω., κατανάλωση 8,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και ρύποι CO2: 190 γρ./χιλιόμετρο).

Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας της έκδοσης 2.0 TDI αποδίδει 177 ίππους και 380 Nm ροπής (με χειροκίνητο κιβώτιο σημειώστε: 0-100 χ.α.ω. σε 8,7 δλ., τελική ταχύτητα 228 χ.α.ω., κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και ρύποι CO2: 129 γρ./χιλιόμετρο).

Ο V6 υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 3,0 λίτρων θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, εκ των οποίων η πρώτη αποδίδει 204 ίππους και 400 Nm ροπής από τις 1.250 σ.α.λ. (με το multitronic κιβώτιο σημειώστε: 0-100 χ.α.ω. σε 7,2 δλ., τελική ταχύτητα 240 χ.α.ω., κατανάλωση 5,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και ρύποι CO2: 137 γρ./χιλιόμετρο).

Τέλος, η δεύτερη και κορυφαία έκδοση του 3.0 TDI αποδίδει 245 ίππους και 500 Nm ροπής από τις μόλις 1.400 σ.α.λ. (0-100 χ.α.ω. σε 6,1 δλ., τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χ.α.ω., κατανάλωση 6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και ρύποι CO2: 158 γρ./χιλιόμετρο).

Η υβριδική έκδοση
Σε δεύτερη φάση η Audi θα παρουσιάσει και την υβριδική έκδοση του νέου A6, που θα αποτελεί το δεύτερο υβριδικό μοντέλο της μετά το Q5. Το μοντέλο θα κάνει χρήση τεχνολογίας παραπλήσιας με του Q5, συνδυάζοντας το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο TFSI σύνολο με τους 211 ίππους με έναν ηλεκτροκινητήρα που θα του προσφέρει επιπλέον 45 ίππους και 211 Nm ροπής. Ως αμιγώς ηλεκτρικό, θα μπορεί να κινηθεί για την απόσταση των 3 χιλιομέτρων με ταχύτητα που δεν θα ξεπερνά τα 60 χ.α.ω. ενώ στιγμιαία θα μπορεί να λειτουργήσει ως ηλεκτρικό έως και στην ταχύτητα των 100 χ.α.ω. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε 7,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα θα σταματά στα 238 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του θα είναι τα μόλις 6,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 θα περιορίζονται στα 142 γρ./χιλιόμετρο. Το μοντέλο θα είναι προσθιοκίνητο με τη μετάδοση να περνά στους τροχούς μέσω του κιβωτίου Tiptronic 8 σχέσεων.

Η διάθεση του νέου Audi A6 θα αρχίσει στις αρχές του επόμενου έτους, με τιμές που στη Γερμανία θα ξεκινούν από τις 38.500 ευρώ.

Tags: AUDI A6