" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο VW Golf Cabriolet

Η λειτουργία της οροφής ολοκληρώνεται σε μολις 9,5 δλ.

Το μήκος του τετραθέσιου μοντέλου είναι τα 4.246 χιλ.

Η χρήση μαλακής οροφής αφήνει 250 λίτρα ελεύθερα στο χώρο των αποσκευών, ανεξαρτήτως της θέσης της

Γνώριμο το εσωτερικό, χωρίς αλλαγές από την υπόλοιπη γκάμα των Golf

Επίσημα το νέο VW Golf Cabriolet!

Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/2/2011

Τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά στοιχεία της ανοικτής έκδοσης της έκτης γενιάς του Golf μόλις έδωσε η Volkswagen στη δημοσιότητα. Το αυτοκίνητο θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης σε λίγες ημέρες, ενώ θα χρησιμοποιεί μαλακή οροφή που ανοίγει σε 9,5 δλ.

 
Το κύριο χαρακτηριστικό του νέου ανοικτού Golf έκτης γενιάς είναι η μαλακή οροφή η οποία λειτουργεί με τη βοήθεια υλεκτρο-υδραυλικού μηχανισμού. Σύμφωνα με την εταιρεία ο χρόνος που απαιτείται για το άνοιγμα της είναι τα 9,5 δλ., ενώ η εν λόγω διαδικασία μπορεί να ολοκληρωθεί ακόμη και με το Golf να κινείται ως τα 30 χ.α.ω. Διαφορές που δύσκολα θα εντοπίσει κανείς με γυμνό μάτι είναι η μικρότερη κλίση του παρμπρίζ, καθώς και η χαμηλότερη οροφή. Εμπρός τα φώτα είναι δυνατόν να εξοπλιστούν με φανούς bi-xenon (επιπλέον εξοπλισμός), ενώ τα πίσω φωτιστικά είναι τεχνολογίας LED (βασικός εξοπλισμός).
Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.246x1.782x1.423 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.578 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος περιορίζεται στα 250 λίτρα, ανεξαρτήτως της θέσης της οροφής.

Επιπλέον στοιχεία αποτελούν: το αυτόματο roll-bar που ξεδιπλώνεται στην περίπτωση ανατροπής του αυτοκινήτου (βασικός εξοπλισμός), όπως είναι επίσης και οι πλευρικοί αερόσακοι (εκτός φυσικά από τους εμπρόσθιους), ο αερόσακος γονάτων για τον οδηγό, αλλά και το ESP.
Το αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με τη γνωστή γκάμα κινητήρων που περιλαμβάνει έξι υπερτροφοδοτούμενα σύνολα άμεσου ψεκασμού, με τις ιπποδυνάμεις από τους 105 έως τους 210 ίππους. Όλοι θα διατίθενται και με τα γνωστά αυτόματα κιβώτια DSG της εταιρείας, ενώ τρεις από αυτούς θα φέρουν την τεχνολογία BlueMotion. O πιο οικονομικός κινητήρας με τον οποίο θα εφοδιάζεται το μοντέλο θα είναι ο 1,6 λίτρων πετρελαίου (TDI) με τους 105 ίππους και την τεχνολογία BlueMotion που του εξασφαλίζει μέση κατανάλωση της τάξης των 4,4 λίτρων/100 χιλιόμετρα (CO2: 117 γρ./χιλιόμετρο).

Το αυτοκίνητο είναι άμεσα διαθέσιμο στη γερμανική αγορά, αφού όπως αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου οι πωλήσεις του ξεκινούν μόλις αύριο, με τις τιμές να εκκινούν από τα 23.625 ευρώ.

 

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »