Τεράστια απήχηση το πρώτο Test Drive του νέου Focus
(3/3/2011)
Καθώς 100 κουρασμένοι αλλά ευχαριστημένοι bloggers, συμμετέχοντες και καταναλωτές επιστρέφουν στην πατρίδα τους μετά το Focus Global Test Drive στη Μαδρίτη της Ισπανίας, η προσοχή της Ford στρέφεται τώρα στην αξιολόγηση του αριθμού των αναρτήσεων στα blog, των προβολών βίντεο, των tweets και των σχολίων από το πρώτο event του είδους στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, και στην αυξανόμενη απήχησή του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Οι διάσημοι οδηγοί αγώνων Justin Bell και Tanner Foust ήταν εκεί, έτοιμοι να ενημερώσουν, να διδάξουν και να προσφέρουν συναρπαστικό θέαμα στην πίστα υψηλών ταχυτήτων. Οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε οδηγικές προκλήσεις που ήταν βασισμένες σε τέσσερις θεματικές ενότητες – αρχίστε να οδηγείτε ταχύτερα, ασφαλέστερα, οικολογικότερα και πιο έξυπνα – για να μπορέσουν να αντιληφθούν γρήγορα το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του. Το στοιχείο του συναγωνισμού που υπήρχε στις προκλήσεις βοηθούσε τους συμμετέχοντες να κερδίζουν ακόμα περισσότερα χρήματα για το φιλανθρωπικό σκοπό που είχαν επιλέξει. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, η Ford προσέφερε πάνω από 400.000 δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς.20 ακόμα άτομα με ισχυρή επιρροή σε κοινωνικά μέσα – δημοσιογράφοι του internet και bloggers – επιλέχθηκαν ειδικά από τη Ford για συμμετοχή. Ανάμεσά τους ήταν η Justine Ezriak, ή iJustine σύμφωνα με τους πολυάριθμους οπαδούς της. Η 26-χρονη Αμερικανίδα έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο twitter και στο YouTube και διατηρεί ένα πολύ δημοφιλές blog. Ένα από τα βίντεο που τράβηξε για το event κέρδισε διακρίσεις στο YouTube σε 18 χώρες.
Οι συμμετέχοντες μπορεί να επιστρέφουν στα σπίτια τους, αλλά το event συνεχίζεται. Ο καθένας από τους 40 συμμετέχοντες θα παραλάβει τώρα ένα νέο Focus που θα το οδηγεί στην πόλη του για έξι εβδομάδες. Τα άτομα αυτά έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν βίντεο και blogs με θέμα την εμπειρία τους από το αυτοκίνητο και την απήχησή του στην τοπική κοινότητα. Μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία για περαιτέρω δημοτικότητα του θέματος και συγκέντρωση δωρεών για το φιλανθρωπικό σκοπό τους.