Τεράστια απήχηση το πρώτο Test Drive του νέου Focus

Τεράστια απήχηση το πρώτο Test Drive του νέου Focus

(3/3/2011)

Καθώς 100 κουρασμένοι αλλά ευχαριστημένοι bloggers, συμμετέχοντες και καταναλωτές επιστρέφουν στην πατρίδα τους μετά το Focus Global Test Drive στη Μαδρίτη της Ισπανίας, η προσοχή της Ford στρέφεται τώρα στην αξιολόγηση του αριθμού των αναρτήσεων στα blog, των προβολών βίντεο, των tweets και των σχολίων από το πρώτο event του είδους στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, και στην αυξανόμενη απήχησή του.

Μέχρι σήμερα, έχουν γίνει 797 tweets για το event, με συνολική επισκεψιμότητα 10,6 εκατομμυρίων οπαδών. Ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube από κάποιον blogger ήταν το τέταρτο πιο πολυσυζητημένο φιλμ του Σαββατοκύριακου, ενώ έχει προβληθεί 208.000 φορές. Και οι ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο που δημοσιεύτηκαν στο Flickr και στο Facebook παρήγαγαν συνολικά 1.762 Likes (Μου Αρέσει) και 166 Comments (Σχόλια). Οι 100 συμμετέχοντες από 13 χώρες ταξίδεψαν στη Μαδρίτη για να δοκιμάσουν τις ικανότητες του νέου Ford Focus επί τρεις ημέρες στο Εθνικό Ινστιτούτο Αεροδιαστημικής Τεχνολογίας (INTA). Οι εκεί εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν πολλά διαφορετικά είδη οδικών επιφανειών, όπως πίστες υψηλών ταχυτήτων, ασφαλτοστρωμένες διαδρομές και πίστες δοκιμών που αντιγράφουν όλες τις πιθανές δυσκολίες τις οποίες μπορεί να αντιμετωπίσει ένας οδηγός σήμερα. Από τους 100 συμμετέχοντες, οι 40 επιλέχθηκαν μέσω της σελίδας του Facebook Focus Global Test Drive. Οπαδοί της Ford από όλο τον κόσμο προσκλήθηκαν να υποβάλλουν την αίτησή τους μέσω βίντεο, εξηγώντας για ποιο λόγο έπρεπε να είναι από τους πρώτους που θα οδηγήσουν τον νέο παγκόσμιο μοντέλο της Ford. Επίσης κλήθηκαν να επιλέξουν ένα φιλανθρωπικό σκοπό για τον οποίο η Ford θα προσέφερε 10.000 δολάρια - εάν ήταν ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Ο κάθε συμμετέχων έφερε μαζί του ένα άτομο-συνοδό σ’ αυτό το ταξίδι-εμπειρία ζωής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Οι διάσημοι οδηγοί αγώνων Justin Bell και Tanner Foust ήταν εκεί, έτοιμοι να ενημερώσουν, να διδάξουν και να προσφέρουν συναρπαστικό θέαμα στην πίστα υψηλών ταχυτήτων. Οι συμμετέχοντες έλαβαν μέρος σε οδηγικές προκλήσεις που ήταν βασισμένες σε τέσσερις θεματικές ενότητες – αρχίστε να οδηγείτε ταχύτερα, ασφαλέστερα, οικολογικότερα και πιο έξυπνα – για να μπορέσουν να αντιληφθούν γρήγορα το αυτοκίνητο και την τεχνολογία του. Το στοιχείο του συναγωνισμού που υπήρχε στις προκλήσεις βοηθούσε τους συμμετέχοντες να κερδίζουν ακόμα περισσότερα χρήματα για το φιλανθρωπικό σκοπό που είχαν επιλέξει. Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών, η Ford προσέφερε πάνω από 400.000 δολάρια για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

20 ακόμα άτομα με ισχυρή επιρροή σε κοινωνικά μέσα – δημοσιογράφοι του internet και bloggers – επιλέχθηκαν ειδικά από τη Ford για συμμετοχή. Ανάμεσά τους ήταν η Justine Ezriak, ή iJustine σύμφωνα με τους πολυάριθμους οπαδούς της. Η 26-χρονη Αμερικανίδα έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς στο twitter και στο YouTube και διατηρεί ένα πολύ δημοφιλές blog. Ένα από τα βίντεο που τράβηξε για το event κέρδισε διακρίσεις στο YouTube σε 18 χώρες.

Οι συμμετέχοντες μπορεί να επιστρέφουν στα σπίτια τους, αλλά το event συνεχίζεται. Ο καθένας από τους 40 συμμετέχοντες θα παραλάβει τώρα ένα νέο Focus που θα το οδηγεί στην πόλη του για έξι εβδομάδες. Τα άτομα αυτά έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν βίντεο και blogs με θέμα την εμπειρία τους από το αυτοκίνητο και την απήχησή του στην τοπική κοινότητα. Μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτή την ευκαιρία για περαιτέρω δημοτικότητα του θέματος και συγκέντρωση δωρεών για το φιλανθρωπικό σκοπό τους.
ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw