Συνεργασία Toyota με το Δήμο Παρισιού

Συνεργασία Toyota με το Δήμο Παρισιού

(30/3/2011)

Η Toyota και η EDF παρέδωσαν τα κλειδιά τριών Plug-in Hybrid Vehicles (PHV) στο Δήμο της Πόλης του Παρισιού. Κατά τη διάρκεια της επόμενης τριετίας, τα οχήματα αυτά θα χρησιμοποιηθούν από διάφορες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να αξιολογηθεί η συνάφεια και η αποτελεσματικότητα αυτής της τεχνολογίας σαν μία βιώσιμη λύση για τη Γαλλική πρωτεύουσα.

Για την Toyota και την EDF, η νέα συνεργασία με την Πόλη του Παρισιού γίνεται στο πλαίσιο ενός προγράμματος δοκιμών ευρείας κλίμακας της τεχνολογίας PHV και της υποδομής φόρτισης, που ήδη περιλαμβάνει πάνω από 100 PHV στη Γαλλία και μία ειδική υποδομή φόρτισης. Το project λανσαρίστηκε την άνοιξη του 2010 με την Αστική Κοινότητα του Στρασβούργου και την υποστήριξη του Ταμείου Έρευνας που ελέγχει η Γαλλική Εταιρία για το Περιβάλλον και τη Διαχείριση Ενέργειας (ADEME).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πρόγραμμα δοκιμών PHV στη Γαλλία αποτελεί τμήμα ενός παγκόσμιου project με τη συμμετοχή 600 Prius Plug-in Hybrid, τα οποία κυκλοφορούν σε Ιαπωνία, ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία και 17 ακόμα Ευρωπαϊκές χώρες. Στόχος της Toyota είναι να επιταχυνθεί η αξιολόγηση της τεχνολογίας και των επιδόσεων των PHV. Η συνεργασία EDF-Toyota ιδρύθηκε στην Ευρώπη για δοκιμές των PHV σε πραγματικές συνθήκες στη Γαλλία το φθινόπωρο του 2007 και το 2008 επεκτάθηκε στη Βρετανία. Από τη δοκιμή της Γαλλίας που θα έχει την οικονομική υποστήριξη της ADEME θα προκύψουν αναλυτικές πληροφορίες για το βαθμό αποδοχής της νέας αυτοκινητιστικής φιλοσοφίας από τους οδηγούς πριν λανσαριστεί στην αγορά.

Η EDF θα ωφεληθεί καθώς θα αξιολογηθούν διαφορετικές λύσεις για την υποστήριξη της λειτουργικής υποδομής. Οι χρήστες θα μπορούν να επαναφορτίζουν τα αυτοκίνητά τους από σημεία φόρτισης εγκατεστημένα από την Sodetrel (100% θυγατρική της EDF) σε διαφορετικές περιοχές των υπηρεσιών μεταφορών της πόλης (“Transports Automobiles Municipaux”). Για διαδρομές στο Παρίσι και τα προάστια, οι χρήστες θα έχουν πρόσβαση στα σημεία φόρτισης εγκατεστημένα σε δημόσιους δρόμους και χώρους στάθμευσης (συνολικά από 150 μέχρι 200).

Για την ADEME, το project είναι μέρος του προγράμματος "research demonstrators" που λανσαρίστηκε το 2008, με σκοπό τη δοκιμή μελλοντικών τεχνολογιών μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου. Η βιομηχανία αυτοκινήτου αντιμετωπίζει σημαντικές προκλήσεις, που απαιτούν εναλλακτικές λύσεις έναντι των συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης. Το πρόγραμμα αυτό είναι ένα από τα έντεκα projects που επιλέχθηκαν σε εκδήλωση ενδιαφέροντος στο Demonstrators Fund για οχήματα χαμηλών εκπομπών ρύπων, το οποίο λανσαρίστηκε από την ADEME το 2008. Αυτό το πείραμα σε πραγματικές συνθήκες υπό την αιγίδα της Toyota και της EDT είναι απαραίτητο για να αξιολογηθεί η βιωσιμότητα των εν λόγω τεχνολογιών, η υιοθέτησή τους από τους καθημερινούς χρήστες, αλλά και η προετοιμασία για το μέλλον.

Το project συνεργασίας με την Πόλη του Παρισιού εντάσσεται στο πρόγραμμα μετακινήσεων δημοσίων προσώπων του Παρισιού. Στόχος του προγράμματος είναι η μείωση των εκπομπών των αερίων του θερμοκηπίου με χρήση μέσων μεταφοράς φιλικών προς το περιβάλλον. Εξετάζονται αρκετές δράσεις, όπως η διεύρυνση και η βελτίωση των δημοσίων μέσων μεταφοράς (τραμ, κλπ), η επέκταση φιλικών μέσων μετακίνησης (δίκτυο ποδηλατοδρόμων…) και η εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης (ηλεκτρικά μοτοποδήλατα, ηλεκτρικά ποδήλατα, Autolib - πρόγραμμα με ελεύθερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Παρίσι). Η Πόλη του Παρισιού επίσης στοχεύει να βελτιώσει το δημοτικό στόλο που ήδη περιλαμβάνει 44 υβριδικά αυτοκίνητα (βενζινοηλεκτρικά) εξοικονομώντας πάνω από ένα τόνο διοξειδίου του άνθρακα κάθε χρόνο ανά όχημα.
PEUGEOT NEW EVANS
4green