Μεταξύ των τριών εναλλακτικών λύσεων που προσφέρει η οικογένεια της Citroen C4 εσείς ποια θα επιλέγατε; Διαβάστε το αναλυτικό μας θέμα πριν αποφασίσετε...

Μεταξύ των τριών εναλλακτικών λύσεων που προσφέρει η οικογένεια της Citroen C4 εσείς ποια θα επιλέγατε; Διαβάστε το αναλυτικό μας θέμα πριν αποφασίσετε...

Τα 3 πρόσωπα της Citroen C4

13.841 Επισκέψεις στο άρθρο

H Citroen C4 μπορεί να καλύψει τις ανάγκες κάθε αγοραστή μιας και το γαλλικό μοντέλο είναι διαθέσιμο σε 3 παραλλαγές αμαξώματος: κλασικό μικρομεσαίο, crossover και πολυχρηστικό.

Η Citroen είναι μια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που επενδύει στην καινοτομία και στη διαφορετικότητα. Από αυτό μόνο χαμένη δεν έχει βγει μιας και στο παρελθόν έχει κερδίσει πολλά στοιχήματα. Βλέπε τον θρυλικό  για την τεχνολογική του υπεροχή «βάτραχο» DS, το μοναδικό σε απλότητα και πρακτικότητα 2CV ή την Xantia με την ενεργητική υδροπνευματική ανάρτηση. Σήμερα η γαλλική φίρμα εξακολουθεί να ταράζει τα νερά με σχεδιαστικά διαφορετικές και τεχνολογικά προηγμένες προτάσεις. Το Citroen C4 είναι κοντά σε αυτό το πνεύμα και μάλιστα η γαλλική φίρμα χρησιμοποιεί το όνομά του για 3 διαφορετικά μοντέλα, που καλούνται να εξυπηρετήσουν διαφορετικές ανάγκες σε διαφορετικές κατηγορίες: C4 στα μικρομεσαία χάτσμπακ οικογενειακά, C4 Cactus στα crossover και C4 Picasso/ Grand C4 Picasso στα πολυχρηστικά-οικογενειακά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


3 όψεις του νομίσματος
Με το πρώτης γενιάς C4 που παρουσιάστηκε το 2004, η Citroen αν μη τι άλλο έκλεψε τις εντυπώσεις με την ιδιαίτερα τολμηρή σχεδίαση του. Στο 2ης γενιάς μοντέλο η γαλλική φίρμα ακολούθησε λιγότερο εκκεντρική αισθητική δίνοντας έμφαση στην κομψότητα, που είναι τονισμένη στην ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, που κυκλοφορεί σήμερα.  Είναι ένα κλασικό μικρομεσαίο 5θυρο χάτσμπακ 4.329 χλστ. Tα περίεργα, με το μήκους 4.157 χλστ. C4 Cactus ξεκινούν από την ονομασία. To μικρό crossover της γαλλικής φίρμας ναι μεν έχει το C4 στο όνομά του, αλλά βασίζεται στο πάτωμα του (προηγούμενου) C3! Όσο για τη σχεδίαση; Απλά καμία σχέση. Αυτά που κάνουν τη διαφορά, εκτός από τα στενόμακρα LED, τις ιδιαίτερες ράγες οροφής και τους «πρησμένους» προφυλακτήρες είναι τα πλαστικά «air bumps» στο πλάι, που έχουν μέσα τους παγιδευμένο αέρα και υπόσχονται προστασία από τις μικρογρατζουνιές.  Η δε απόσταση από το έδαφος είναι εμφανώς μεγαλύτερη στα 130 χλστ. H περίπτωση του C4 Picasso είναι εντελώς διαφορετική και αυτό γιατί το μήκους 4.438 χλστ. μικρομεσαίο πολυχρηστικό (4.602 χλστ. το 7θέσιο Grand C4 Picasso) δε βασίζεται στην «ώριμη» πλατφόρμα του υπάρχοντος C4, αλλά σύγχρονη EMP2 των Peugeot 308-3008, που διακρίνεται για το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την αυξημένη ακαμψία της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN