• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η συγκεκριμένη Mercedes-AMG E63 αποτελεί δημιούργημα του βελτιωτικού οίκου Posaidon.

Εκτεταμένες βελτιώσεις στο εξωτερικό με ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες σε πολλά σημεία.

Η «καρδιά» της AMG E63 είναι ο V8 biturbo κινητήρας των 5,5 λίτρων με αλλαγμένα τα σωθικά.

Ο αεροδυναμικός διαχύτης, όπως και οι απολήξεις της εξάτμισης είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Το ταμπλό του βελτιωμένου γερμανικού μοντέλου δεν έχει χάσει στοιχεία από την πολυτέλεια του.

Η καμπίνα φιλοξενεί αυστηρά δυο επιβάτες, αφού υπάρχουν μόνο δυο καθίσματα. δάνειο από την Mercedes-AMG C63 Black Series.

AMG E63 με 1.034 PS

7.049 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/7/2016

Ο βελτιωτικός οίκος Posaidon δημιούργησε μια «θηριώδους» ιπποδύναμης Mercedes-AMG E63 η οποία μετά από αρκετές παρεμβάσεις αποδίδει 1.034 άλογα.

 
Με το ντεμπούτο της επερχόμενης Mercedes-AMG E63 να αναμένεται, οι Γερμανοί βελτιωτές της Posaidon επέλεξαν ένα ξεχωριστό τρόπο να αποχαιρετίσουν το απερχόμενο μοντέλο, δημιουργώντας μια AMG E63 με απόδοση πάνω από 1.000 ίππους.

Η άκρως βελτιωμένη AMG E63 μετά την εγκατάσταση του βελτιωτικού πακέτου RS850 του οίκου, αποδίδει 1.034 άλογα με 1.400 Nm ροπής, από τον V8 biturbo κινητήρα των 5,5 λτ. και σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των Γερμανών της Posaidon είναι η πιο ισχυρή «βολτάδικη» Mercedes που έχει κατασκευαστεί.


Φυσικά για να συμβεί αυτή η τεράστια αύξηση ιπποδύναμης τα σωθικά του κινητήρα έχουν αλλαχτεί ολοκληρωτικά, ενώ βελτιώσεις έχει δεχτεί και το κιβώτιο ταχυτήτων προκειμένου να διαχειριστεί την μετάδοση της «θηριώδους» ροπής. Παράλληλα οι άνθρωποι της Posaidon έχουν φροντίσει και το αμάξωμα του μοντέλου με ανθακονημάτινες προσθήκες, ώστε να μειωθεί το βάρος, ενώ η καμπίνα φιλοξενεί αυστηρά δυο επιβάτες, αφού υπάρχουν μόνο δυο καθίσματα. δάνειο από την Mercedes-AMG C63 Black Series.

Τέλος, στον τομέα των επιδόσεων το σεντάν μοντέλο της γερμανικής μάρκας, καταφέρνει να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,8 δλ. με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 368 χλμ./ώρα, ενώ για να σταματήσει από αυτές τις ταχύτητες, οι Γερμανοί έχουν φροντίσει να τοποθετήσουν εξαπίστονες δαγκάνες με δίσκους 420 χλστ. μπροστά και τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 360 χλστ. πίσω.