Alfasud Giardinetta
3 Φωτογραφίες »

Alfasud Giardinetta

Από το 4θυρο σεντάν μέχρι station wagon

13.832 Επισκέψεις στο άρθρο (19/1/2024)

Η Alfasud έκανε ντεμπούτο σε 4πορτο σενταν σχήμα, ενώ ένα χρόνο αργότερα προστέθηκε στη γκάμα μια πιο σπορtίφ 2πορτη εκδοχή της, η Alfasud TI (Turismo Internationale). Μέχρι το 1975 έκαναν την εμφάνισή τους δύο ακόμα αμαξώματα, η 3θυρη station wagon «Giardinetta» και η πιο premium L (Lusso) που αντικαταστάθηκε το 1976 από την 5Μ.


Η Alfasud μας συστήθηκε με έναν 4κύλινδρο boxer 1,186 κυβικών, με δύο εκκεντροφόρους (έναν σε κάθε κεφαλή) και ένα μονό Solex και απέδιδε 63 ίππους, ενώ στην συνέχεια «φόρεσε» ένα διπλό Weber αυξάνοντας την ισχύ στους 68 ίππους.

Η σπορ Alfa Romeo Sprint και οι ισχυρότεροι boxer

Το 1976, λανσαρίστηκε η Alfasud Sprint (αργότερα σκέτο Alfa Romeo Sprint). Η Sprint ήταν ένα σπορ μοντέλο, αποκλειστικά 2πορτη, βασιζόταν εξ`ολοκλήρου στην Alfasud, αλλά είχε χαμηλότερη και πιο αιχμηρή σχεδίαση. Μαζί με την Sprint έκαναν την εμφάνισή τους και μεγαλύτεροι-ισχυρότεροι boxer κάτω από το καπώ της Alfasud.

Από 1.300 έως 1.500 κυβικά και με ισχύ από 75 έως και 105 ίππους στις ισχυρότερες Quadrifoglio Verde εκδόσεις, οι boxer κινητήρες της Alfa Romeo άφησαν ιστορία, καθώς έδωσαν νέα διάσταση στα «φθηνά» γκάζια και μάλιστα με λίγα κυβικά. Αξίζει τέλος να αναφερθεί ο 1.700άρης Boxer που βρέθηκε κάτω από το καπό της Sprint QV στο τέλος της καριέρας της, με απόδοση 118 ίππων!

Σελίδα 1Alfa Romeo Alfasud: Η πρώτη Alfa με κίνηση εμπρός άφησε εποχή
Σελίδα 2Από το 4θυρο σεντάν μέχρι station wagon
Σελίδα 3Τα ιταλικά συνδικάτα & τα προβλήματα σκουριάς
test center
KIA