• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulietta με νέο turbo 1.400άρη κινητήρα βενζίνης 150 ίππων, στην καινούργια έκδοση Sprint.

Το εσωτερικό τονίζει το σπορτίφ χαρακτήρα της έκδοσης με νέες επενδύσεις και χρωματισμούς.

Ο νέος 1.400άρης MultiAir των 150 ίππων προσφέρει γρήγορες επιδόσεις και πολύ καλή απόδοση, παρότι «τσιμπάει» λίγο σε κατανάλωση.

Στις στροφές, η νέα Giulietta Sprint εμφανίζεται υποδειγματικά απολαυστική και με κορυφαία οδηγικά χαρακτηριστικά.

Πλαϊνό σήμα «Sprint»

Σκουρόχρωμο πλαίσιο προβολέων ομίχλης, γρίλιες, θυρολαβές και πλαίσιο καθρεπτών.

Πιο σπορ πίσω προφυλακτήρας με διαχύτη.

18άρες μαύρες ζάντες (προαιρετικά).

Test: Alfa Romeo Giulietta Sprint 1,4 MultiAir 150 PS

Διαβάστηκε από 32008 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/3/2015

Δημιουργώντας ιστορικούς συνειρμούς, η νέα Alfa Romeo Giulietta Sprint αποτελεί μια ξεχωριστή σπορτίφ έκδοση της Giulietta, με πλήρη εξοπλισμό, αλλά και έναν νέο 1.400άρη turbo βενζινοκινητήρα 150 ίππων.

 
Στα γρήγορα:
• 1,4 turbo με 150 ίππους
• 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ.
• Μέση κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ.
• Κοστίζει 22.040 ευρώ

+ Εικόνα, ποιότητα, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, απόδοση-επιδόσεις, φρένα
- Χώρος για τα κεφάλια πίσω, κατανάλωση υπό πίεση

Το παρελθόν της Alfa Romeo είναι «βαρύ», με πολλές αγωνιστικές επιτυχίες και αυτοκίνητα που έχουν μπει στο libro d`oro της αυτοκίνησης. Ένα από αυτά είναι και η Alfa Romeo Giulietta Sprint του 1954, η πρώτη δηλαδή Giulietta, που έμελλε πρώτα να παρουσιαστεί σε κουπέ αμάξωμα και μετά σε κάμπριο και σεντάν. 60+1 χρόνια αργότερα, η Alfa Romeo επαναφέρει το όνομα «Sprint» σε μια νέα έκδοση της σύγχρονης Giulietta, με εξοπλιστικές κυρίως αλλαγές, αλλά και με το νέο 1,4 turbo (MultiAir) κινητήρα με 150 ίππους (μπορεί να παραγγελθεί και με τον γνωστό 1,6 diesel 105 PS). Τιμολογιακά, με την απόσυρση σε ισχύ και μετά την έκπτωση των 2.600 ευρώ, η νέα Giulietta Sprint 1,4 MultiAir 150 PS έχει τιμή 22.040 ευρώ, περιλαμβάνοντας ένα πλήρες επίπεδο εξοπλισμού με αρκετά μοναδικά στοιχεία. 

Ακόμη πιο ελκυστική
Η
Giulietta παραμένει ένα από τα πιο θελκτικά μικρομεσαία της αγοράς, παρότι φέτος συμπληρώνει 5 χρόνια σχεδόν αναλλοίωτης παρουσίας στην αγορά. Στην περίπτωση της Sprint, μέσω συγκεκριμένων αισθητικών επεμβάσεων η μικρομεσαία Alfa επιτείνει αυτό το χαρακτηρισμό, δίνοντας και μια έξτρα σπορτίφ αισθητική νότα. Οι αλλαγές στο αμάξωμα έχουν να κάνουν με τα ανθρακί φινιρίσματα σε γρίλια, προβολείς ομίχλης, θυρολαβές και εξωτερικούς καθρέπτες, τα λογότυπα «Sprint» στα πλαϊνά, αλλά και τα περιμετρικά αεροδυναμικά σπόιλερ, με έμφαση στο πίσω μέρος και τον δυναμικό διαχύτη. Πανέμορφες είναι και οι μαύρες 18άρες ζάντες με look της κορυφαίας Alfa Romeo 8C, που χρεώνονται όμως έξτρα 820 ευρώ (στάνταρ 17άρες).