Ο 2λιτρος diesel GTD διακρίνεται για την άφθονη ροπή του. Μπορεί να μην είναι εκρηκτικός, ωστόσο μπορεί να κρατήσει ιδιαίτερα χαμηλά την κατανάλωση.

Ο 2λιτρος diesel GTD διακρίνεται για την άφθονη ροπή του. Μπορεί να μην είναι εκρηκτικός, ωστόσο μπορεί να κρατήσει ιδιαίτερα χαμηλά την κατανάλωση.

Κινητήρας-επιδόσεις

40.358 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2013)

Κινητήρας-Κιβώτιο: Γρήγορος συνδυασμός με οικονομία… diesel
Η ειδοποιός διαφορά του VW Golf GTD έναντι του Golf GTI είναι φυσικά η ύπαρξη ενός diesel κινητήρα κάτω από το καπό του πρώτου. Πρόκειται για τον γνωστό στην Ευρώπη, 2λιτρο 16βάλβιδο TDI, ο οποίος στην περίπτωση του GTD έρχεται στην πιο ισχυρή εκδοχή του (184 PS). H ροπή είναι υπέρ-του δέοντος άφθονη (380 Nm μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.), το στροφόμετρο έχει ψηλά τα κόκκινα στις 5.000 σ.α.λ. και στις 5.500 σ.α.λ. τον κόφτη, ενώ η ροπή στέλνεται στους εμπρός τροχούς μέσω του πολύ καλού DSG αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 6 προεπιλεγμένες σχέσεις. Στην πράξη, λείπει μεν η εκρηκτικότητα του 2λιτρου TFSI του GTI, ωστόσο η πλούσια ροπή του κινητήρα προσφέρει πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού και παράλληλα, γεμίζει γρήγορα το στροφόμετρο μέχρι και τα κόκκινα. Σοφή επίσης και η επιλογή της VW να προσδώσει μια πιο σφιχτή κλιμάκωση στο DSG του GTD έναντι αυτού του GTI, κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα σε γρήγορες επιταχύνσεις στην ευθεία. Αυτό φάνηκε και στο πεδίο των μετρήσεών μας, εκεί όπου το ισχυρότερο diesel Golf έγραψε 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 7,0 δλ. (6,9 δλ., -0,7 δλ. σε σχέση με το GTI), ενώ και οι ρεπρίζ είναι αντίστοιχα γρήγορες. Να σταθούμε λίγο τέλος και στο κομμάτι της κατανάλωσης, εκεί όπου το GTD με επιλεγμένο το «Eco» στο σύστημα Driving Profile εντυπωσιάζει όντας σε θέση να μειώσει σημαντικά τις απαιτήσεις του σε καύσιμο με πραγματική μέση τιμή στα 6,0 λτ./100 χλμ. να είναι εύκολο να επιτευχθεί. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

citroen
test center