• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

- Έχει 2λιτρο diesel με 184 άλογα - Κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,9 δλ. - Καίει 4,5 λτ./100 χλμ. - Κοστίζει 31.000 ευρώ

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Το Golf GTD κρύβει καλά τον hardcore οδηγικό του χαρακτήρα, ενώ μπορεί να στρίψει πολύ πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο diesel της σειράς.

Ο 2λιτρος diesel GTD διακρίνεται για την άφθονη ροπή του. Μπορεί να μην είναι εκρηκτικός, ωστόσο μπορεί να κρατήσει ιδιαίτερα χαμηλά την κατανάλωση.

Το DSG του GTD έχει πιο κοντή κλιμάκωση από αυτή του GTI, ώστε να βοηθήσει τις επιδόσεις.

Περισσότερο μουντό από ό,τι στο GTI, αλλά με την ίδια υψηλή ποιότητα κατασκευής είναι το εσωτερικό του VW Golf GTD.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρης ενδείξεων. Τα «κόκκινα» στην περιοχή των 5.000 σ.α.λ. στο στροφόμετρο, διαφοροποιούν την έκδοση έναντι του GTI (στις 6.000 σ.α.λ.).

Τα σπορτίφ καθίσματα του GTD έχουν κορυφαία πλευρική στήριξη. Οι καρό επενδύσεις συνδέουν το σήμερα με το χθες…

Λεπτομέρειες αμαξώματος

Η άνεση και η ποιότητα κύλισης είναι καλύτερες από αυτό που περιμένεις, αφού λάμπουν με την απουσία τους τυχόν «κοπανήματα» και θόρυβοι από την ανάρτηση.

Το τιμόνι με το Σύστημα Progressive Steering είναι ακριβές και πολύ γρήγορο όταν χρειαστεί.

Με το Σύστημα Driving Profile, ο οδηγός έχει 4 επιλογές από Eco έως Sport, αλλάζοντας τις ρυθμίσεις σε γκάζι, τιμόνι, κιβώτιο και ESP-XDS.

Δοκιμή: VW Golf GTD

35.061 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2013

Tο νέο Golf GTD έχει τον τρόπο του να εξιτάρει το σπορτίφ «εγώ» του οδηγού του, ενώ και η κατανάλωσή του αντιπαλεύεται αυτή μικρών diesel αυτοκινήτων.

 
Σε αντίθεση με το… τιμημένο Golf GTI, το Golf GTD στη χώρα μας δεν είναι γνωστό. Λόγω της γνωστής απαγόρευσης άλλωστε του diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέχρι και το 2011, η ύπαρξη ενός τέτοιου μοντέλου στην εν Ελλάδι γκάμα του Golf ουδέποτε είχε κάποιο εμπορικό ενδιαφέρον. Πλέον όμως, με την απελευθέρωση του diesel στις δύο μεγαλουπόλεις της χώρας και τον κατακλυσμό της αγοράς από πετρελαιοκίνητα μοντέλα, το νέο κορυφαίο diesel Golf έρχεται για να διεκδικήσει το δικό του μερίδιο στην καρδιά των οπαδών του σπορ μοντέλου της VW, έχοντας μάλιστα σαν προίκα μια πορεία 31 ετών στη γκάμα των αυτοκινήτων της μάρκας. 

Με κοστούμι GTI…
H εξωτερική σχεδίαση του νέου VW Golf GTD αποκτά το ίδιο, διακριτικά σπορ, πακέτο επεμβάσεων με αυτό του Golf GTI. Και πάλι, το γνώριμο αμάξωμα του Golf είναι ο καμβάς πάνω στον οποίο ζωγραφίζονται ο αλλαγμένος εμπρόσθιος προφυλακτήρας με την κυψελωτή αεραγωγή και τα πλαϊνά βράγχια των προβολέων ομίχλης, οι διακριτικές πλευρικές ποδιές, αλλά και τα σκουρόχρωμα πίσω φωτιστικά εξοπλισμένα με LED (όπως και τα μπροστινά). Οι διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων συμπυκνώνονται στο γκρι σιρίτι που διατρέχει τη μάσκα και τα φώτα του GTD έναντι κόκκινου στο GTI, στη μικρότερη διάσταση των ζαντών αλουμινίου (17 ίντσες στο GTD-18 στο GTI), αλλά και στη διπλή απόληξη της εξάτμισης του diesel μοντέλου, έναντι των δύο εξατμίσεων στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα του Golf GTI.