Το Golf GTD κρύβει καλά τον hardcore οδηγικό του χαρακτήρα, ενώ μπορεί να στρίψει πολύ πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο diesel της σειράς.

Το Golf GTD κρύβει καλά τον hardcore οδηγικό του χαρακτήρα, ενώ μπορεί να στρίψει πολύ πιο γρήγορα από οποιοδήποτε άλλο diesel της σειράς.

Στο δρόμο

40.262 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2013)

Στο δρόμο: Στρίβει γρήγορα – πατάει άνετα
Το νέο VW Golf GTD αποζημιώνει στο έπακρο τους λάτρεις της σπορ οδήγησης, την ίδια στιγμή που στην καθημερινή κίνηση προσφέρει άνεση και ποιότητα κύλισης υψηλού επιπέδου. Διαθέτει ένα νέο πλαίσιο που πλέον μπορεί να συγκαταλέγεται στα καλύτερα της αυτοκίνησης σε ό,τι αφορά στην ακαμψία και το βάρος του (πλατφόρμα MQB), ενώ παράλληλα υιοθετεί το τιμόνι με το Σύστημα Progressive Steering του Golf GTI, το οποίο κονταίνει την κρεμαγιέρα σε γρήγορους ρυθμούς (μόλις 2,1 στροφές από άκρη σε άκρη). Στην πράξη και στον ανοικτό δρόμο, το GTD φθάνει με ευκολία και απόλυτη ασφάλεια στην τελική του χωρίς να επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, ενώ οι αλλαγές πορείας γίνονται με ακρίβεια και αμεσότητα. Στις στροφές από την άλλη, ο οδηγός έχει πλήρη έλεγχο των τεκταινομένων και μπορεί οι τάσεις υποστροφής να είναι πιο συχνές και ελαφρώς πιο έντονες από ό,τι στο GTI (ελέω και του αυξημένου βάρους στον εμπρόσθιο άξονα), το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS όμως φροντίζει ώστε να παραμείνει η ουρά του αυτοκινήτου στη θέση της. Κορυφαία για αυτοκίνητο επιδόσεων είναι η άνεση και η ποιότητα κύλισης που προσφέρει η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, η οποία τονίζει τον πολιτισμένο χαρακτήρα του GTD, ενώ σε αυτό το μοτίβο έρχεται και η ηχητική απουσία του κινητήρα από το εσωτερικό, με ένα ειδικό αντηχείο να αλλάζει τα δεδομένα μόνο όταν ο οδηγός επιλέξει το «Sport» στο Driving Profile.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center