Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η ποσότητα του καυσίμου που θα εισχωρήσει στον κινητήρα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης, αλλά και από τις συνθήκες που επικρατούν πριν και μετά την έγχυση του καυσίμου.

Πώς λειτουργεί ένα σύγχρονο σύστημα τροφοδοσίας;

65.515 Επισκέψεις στο άρθρο

Η συνεχής προσπάθεια για αύξηση της αποδοτικότητας και ταυτόχρονα τα όλο και αυστηρότερα όρια εκπομπών ρύπων, ανάγκασαν τις εταιρείες να δημιουργήσουν ηλεκτρονικά ελεγχόμενα συστήματα ψεκασμού του καυσίμου. Σε αυτά τα συστήματα, η διαδρομή του καυσίμου ξεκινά από τον χώρο αποθήκευσής του και με τη βοήθεια μίας αντλίας «ταξιδεύει» προς τον κινητήρα με απώτερο σκοπό να φτάσει στο μπεκ, όπου και θα ψεκαστεί για να γίνει η καύση. Τι σημαίνει όμως ηλεκτρονικά ελεγχόμενη καύση; Στα σύγχρονα αυτοκίνητα, η ποσότητα του καυσίμου που θα εισχωρήσει στον κινητήρα εξαρτάται από τις συνθήκες οδήγησης, αλλά και από τις συνθήκες που επικρατούν πριν και μετά την έγχυση του καυσίμου. Ειδικοί αισθητήρες συλλέγουν τα δεδομένα από αυτές τις συνθήκες και η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου είναι αυτή που θα αποφασίσει πότε θα ψεκαστεί το καύσιμο, σε τι ποσότητα και με τι διάρκεια. Για παράδειγμα, η θερμοκρασία και το φορτίο του κινητήρα, η ποσότητα και η θερμοκρασία του εισερχόμενου αέρα και τα καυσαέρια που προκύπτουν από την καύση του μείγματος αξιολογούνται από την ECU με αποτέλεσμα η καύση να είναι πολύ πιο ακριβής και ποιοτικότερη, με θετικό αντίκτυπο στην απόδοση, την οικονομία και τις εκπομπές ρύπων.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SPRING CHECK MERCEDES
test center