• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο SEAT Leon με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 115 ίππων και DSG κιβώτιο. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο;

Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή: το Leon θέλει να δώσει στον οικογενειάρχη μια πιο «εύγευστη» οδηγική εμπειρία και μοιάζει να το… ευχαριστιέται όταν το βάλει κανείς σε πιο γρήγορο τέμπο.

Από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα της κλάσης του το Leon, καταφέρνει ακόμα και στα 1.000 κυβικά να παρασύρει τον οδηγό σε έναν σπορτίφ ρυθμό.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου SEAT Leon.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου SEAT Leon.

Δοκιμή: Νέο SEAT Leon 1,0 λτ. με 115 PS & DSG

Διαβάστηκε από 23983 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/6/2017

Διακριτικές αλλαγές για ένα διακριτικό αυτοκίνητο: με ένα τυπικό λίφτινγκ στο μέσον της καριέρας της τρίτης γενιάς του, το SEAT Leon θέλει να αφυπνίσει την αγορά και να τραβήξει περισσότερη προσοχή πάνω του.

 
What is new
- Με 1,0 λτ. Turbo 115 ίππων
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές
- Από 15.395 ευρώ το 5d
 
Στο απόλυτα φυσιολογικό επίπεδο των τεσσάρων ετών από το λανσάρισμα της τρέχουσας γενιάς του Leon, η SEAT το έβαλε ξανά στο σχεδιαστήριο για να το φρεσκάρει. Όπως είναι λογικό η έκταση των αλλαγών δεν είναι μεγάλη, όχι μόνο επειδή πρόκειται για λίφτινγκ, αλλά επειδή σχεδόν ανέκαθεν το Leon είχε ένα ξεχωριστό στιλ, το οποίο πιο εύκολα άλλαζε ολόκληρο, παρά στα σημεία. Το λίφτινγκ λοιπόν σπάνια ήταν εύκολη άσκηση γύρω από το Leon γι’αυτό και οι επεμβάσεις γίνονται προσεκτικά.
 
Η νέα μάσκα εμπρός, πιο πλατιά πλέον και πιο ευδιάκριτη, είναι η βασική αλλαγή μαζί με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα δύο άκρα. Τα φωτιστικά σώματα επίσης απασχόλησαν τους σχεδιαστές και κυρίως στην εσωτερική τους διαμόρφωση όπου υπάρχει νέο μοτίβο και νέα «ταυτότητα» χάρη στα φώτα ημέρας με LED. Το Leon γενικά και πριν την ανανέωση αγαπούσε τα LED και διέθετε και Full LED επιλογή για τους προβολείς εμπρός. Στο νέο μοντέλο μπήκαν LED και πίσω (από την Χcellence, την τρίτη έκδοση και πάνω) ενώ τα εμπρός όταν ζητηθούν με Full LED εφοδιάζονται με ένα ακόμα πιο ισχυρό και λαμπρό σύστημα. Αισθητές αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό και όχι μόνο στην προσθήκη πιο ακριβών συστημάτων infotainment, που μοιάζει πια κάτι εύκολο για όλες τις εταιρείες και τους λύνει τα χέρια διότι ένα νέο μόνιτορ μπορεί να αλλάξει και την αισθητική του ταμπλό χωρίς να αλλάζει το ίδιο το εσωτερικό ως δομή. Τεχνικά, εμείς δοκιμάζουμε τον γνώριμο 1.000άρη βενζινοκινητήρα με άμεσο ψεκασμό και 115 ίππους σε συνδυασμό όμως με κιβώτιο DSG, ένα ζευγάρωμα που δεν ήταν δυνατό στα προ ανανέωσης μοντέλα. 
 
Οι τιμές για τον εν λόγω κινητήρα ξεκινούν από 15.695 ευρώ για το τρίθυρο αμάξωμα σε έκδοση Style (SC όπως το λέει η SEAT) ενώ το πεντάθυρο ζητά λιγότερα 15.345 διότι έχει και έκδοση Reference, ενώ η Style ανεβαίνει στα 16.045 ή στα 18.245 ευρώ μαζί με το DSG κιβώτιο όπως της δοκιμής μας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • jimeta

    ‘Ερώτηση στο περιοδικό,εφόσον είναι ίδιο με το golf τότε γιατί να πάρει κάποιος το golf και όχι το Leon να γλιτώσει και λεφτά στην τιμή της αγοράς και στα σέρβις,η μόνη διαφορά που έχουν είναι στο σχεδιασμό του ταμπλό και στα πιο παχιά αρμαφλέξ που βάζει η vw για να φαίνεται πιο ποιοτικό και καλά,αρμαφλέξ σαν αυτά που βάζουν οι υδραυλικοί στα καλοριφέρ εεεεε.Από αξιοπιστία δε ούτε λόγος να γίνεται.

      24
  • France

    Αποτυχημενο το συγκεκριμενο λεον, ασχημο ντιζαϊν δε μοιάζει στα προηγουμενα λεον που ειχαν όμορφο νιζαιν κι αυτο φαινεται εξάλλου και απο τις πωλησεις

      8
  • Stauros

    καλή τιμή δεν λέω ...αλλά πα'λι με ακαμπτο άξονα πίσω ....αν εβγαινε σε σενταν ..μπορει να ποτλαγε πιο πολυ!

      6
  • latvala

    Καλυτερα απο ποτε πουλαει το λεον.Αν το δει καποιος απο κοντα,εχει τεραστια διαφορα μεσα κι εξω,απ οτι αν το βλεπει σε εικονες.Τα χρωματα που εχουν τα αμαξια των δοκιμων το ριχνουν

      2
  • DNA

    Η εκδοση ST (station wagon) είναι πιο ενδιαφερουσα. Την αδικούν οι φωτογραφιες και δεν αρεσει γενικώς...

      1
  • Tasos

    Επειδή τα οδηγώ συνέχεια Jimeta και αυτό και το facelift Golf,το Golf είναι καλύτερο σαν αυτοκίνητο συνολικά.Σε ποιότητα και προσοχή σε λεπτομέρεια είναι στο υπογράφω το καλύτερο στη μικρομεσαία κατηγορία με διαφορά,ενώ έχει πολύ καλή ηχομόνωση είναι σταθερότατο στο δρόμο ακόμα και με πολλά χλμ και θεωρώ πως το μόνο που του λείπει είναι μια πιο σπορτίφ συμπεριφορά.Επίσης για κάποιο λόγο ο 1000άρης του Golf είναι λίγο πιο νωχελικός από του Leon. Το Leon τώρα είναι η ευχάριστη έκπληξη καθώς ενώ δεν το περίμενα είναι πολύ ευχάριστο,σταθερό,ευθύβολο ενώ ο χιλιάρης πυροβολεί και ταξίδι κάνεις ξεκούραστα,καθώς έχει καλή ροπή.Ποιοτικά είναι μισό κλικ πίσω από το Golf, ενώ το ίδιο ισχύει και σε κύλιση καθώς και ηχομόνωση.Θεωρώ πως παρότι φαίνεται να μοιάζουν τελικά έχουν διαφορά.Αν ήταν πάντως να επιλέξω αυτοκίνητο θα επέλεγα το Leon. Όσο για τα προβλήματα υπομονή και θα δούμε αν θα βγάλουν κάτι.