• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο SEAT Leon με τον 1.000άρη TSI κινητήρα απόδοσης 115 ίππων και DSG κιβώτιο. Πως τα καταφέρνει στο δρόμο;

Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή: το Leon θέλει να δώσει στον οικογενειάρχη μια πιο «εύγευστη» οδηγική εμπειρία και μοιάζει να το… ευχαριστιέται όταν το βάλει κανείς σε πιο γρήγορο τέμπο.

Από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα της κλάσης του το Leon, καταφέρνει ακόμα και στα 1.000 κυβικά να παρασύρει τον οδηγό σε έναν σπορτίφ ρυθμό.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου SEAT Leon.

Zoom στις λεπτομέρειες του ανανεωμένου SEAT Leon.

Δοκιμή: Νέο SEAT Leon 1,0 λτ. με 115 PS & DSG

Διαβάστηκε από 34049 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/8/2017

Η SEAT έκανε λίφτινγκ στο Leon και εμείς το δοκιμάζουμε. Δείτε τώρα τι μοτέρ φοράει, πως είναι στο δρόμο και τι αλλαγές έγιναν στο εσωτερικό του. Πως σας φαίνεται;

 
What is new
- Με 1,0 λτ. Turbo 115 ίππων
- Καίει 7,4 λτ./100 χλμ.
- Διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές
- Από 15.395 ευρώ το 5d
 
Στο απόλυτα φυσιολογικό επίπεδο των τεσσάρων ετών από το λανσάρισμα της τρέχουσας γενιάς του Leon, η SEAT το έβαλε ξανά στο σχεδιαστήριο για να το φρεσκάρει. Όπως είναι λογικό η έκταση των αλλαγών δεν είναι μεγάλη, όχι μόνο επειδή πρόκειται για λίφτινγκ, αλλά επειδή σχεδόν ανέκαθεν το Leon είχε ένα ξεχωριστό στιλ, το οποίο πιο εύκολα άλλαζε ολόκληρο, παρά στα σημεία. Το λίφτινγκ λοιπόν σπάνια ήταν εύκολη άσκηση γύρω από το Leon γιΆαυτό και οι επεμβάσεις γίνονται προσεκτικά.
 
Η νέα μάσκα εμπρός, πιο πλατιά πλέον και πιο ευδιάκριτη, είναι η βασική αλλαγή μαζί με ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και στα δύο άκρα. Τα φωτιστικά σώματα επίσης απασχόλησαν τους σχεδιαστές και κυρίως στην εσωτερική τους διαμόρφωση όπου υπάρχει νέο μοτίβο και νέα «ταυτότητα» χάρη στα φώτα ημέρας με LED. Το Leon γενικά και πριν την ανανέωση αγαπούσε τα LED και διέθετε και Full LED επιλογή για τους προβολείς εμπρός. Στο νέο μοντέλο μπήκαν LED και πίσω (από την Χcellence, την τρίτη έκδοση και πάνω) ενώ τα εμπρός όταν ζητηθούν με Full LED εφοδιάζονται με ένα ακόμα πιο ισχυρό και λαμπρό σύστημα. Αισθητές αλλαγές έγιναν και στο εσωτερικό και όχι μόνο στην προσθήκη πιο ακριβών συστημάτων infotainment, που μοιάζει πια κάτι εύκολο για όλες τις εταιρείες και τους λύνει τα χέρια διότι ένα νέο μόνιτορ μπορεί να αλλάξει και την αισθητική του ταμπλό χωρίς να αλλάζει το ίδιο το εσωτερικό ως δομή. Τεχνικά, εμείς δοκιμάζουμε τον γνώριμο 1.000άρη βενζινοκινητήρα με άμεσο ψεκασμό και 115 ίππους σε συνδυασμό όμως με κιβώτιο DSG, ένα ζευγάρωμα που δεν ήταν δυνατό στα προ ανανέωσης μοντέλα. 
 
Οι τιμές για τον εν λόγω κινητήρα ξεκινούν από 15.695 ευρώ για το τρίθυρο αμάξωμα σε έκδοση Style (SC όπως το λέει η SEAT) ενώ το πεντάθυρο ζητά λιγότερα 15.345 διότι έχει και έκδοση Reference, ενώ η Style ανεβαίνει στα 16.045 ή στα 18.245 ευρώ μαζί με το DSG κιβώτιο όπως της δοκιμής μας. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • el savio

    To eixa noikiasei se diesel sth germania kai ekana sxedon 1000km kai pragmatika den perimena na einai toso poiotiko se olous tous tomeis. Epishs to lane assist kai automatic braking douleuoun panta se anti8esh me to opel astra pou eixa dokimasei ligo kairo prin. 8ewrw oti to leon einai polu timio autokinhto gia ta lefta tou.

      1
  • Παναγιωτης

    - Μικρή κεντρική οθόνη, λεπτή στεφάνη τιμονιού, DSG χωρίς χειριστήρια στο τιμόνι αυτα τα θεωρώ εκ μερους μου ασκοπες παρατηρησεις ,λεπτη στεφανη τιμονιου συνεπάγεται με ποιο γρηγορη οδηγηση ,ο οδηγος δεν θα στενοχωρηθεί γιατι δεν εχει dsg,Και οσο για τα χειριστήρια που λειπουν απο το τιμονι δεν πειραζει ,στο φαναρι οταν τον πιασει η αν εχει συνοδηγο θα αλλαζει εκεινος το σταθμο ,εδω που τα λεμε ολοι βαζουν στικακια με mp3 και παει η λιστα τραγουδιου λέγοντας.Η καταναλωση για εμενα παιρνει απο το 0 εως το 10- 7,γιατι ακομη κανεις δεν εχει φθασει το suzuki swift και το c3 σε καταναλωση.

      1
  • Vicarious

    Η οθόνη είναι όντως αστεία μικρή! Καλύτερα να μην την έβαζαν. Κατά τ' άλλα, αφού θέλουν τα το διαχωρίσουν από το Golf ως πιο σπορτίφ, θα μπορούσαν να βάλουν μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Αλλά σε κάθε περίπτωση θα το προτιμούσα σίγουρα από ένα Golf και μάλλον από όλα τα αντίστοιχα μοντέλα στην αγορά με εξαίρεση το Focus. Παρεμπιπτόντως, ένα συγκρητικό μεταξύ Leon 115 και Focus 125 θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον!

     
  • latvala

    @Παναγιωτης Ο συντακτης εννοουσε πως δεν υπαρχουν χειριστηρια για το dsg στο τιμονι,οχι χειριστηρια για το multimedia κλπ.Αυτα,απ οσο ξερω,τα εχει.Φαινεται και στη φωτο του εσωτερικου...