Tο Atlas διαφοροποιείται μέσω της ανασχεδιασμένης γρίλιας που αποκτά τώρα τρεις χρωμιωμένες μπάρες αντί για δύο.

Η ισχύς πηγάζει είτε από τον 2λιτρο TSI με απόδοση 235 άλογα σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης 4Μοtion είτε με το V6 ατμοσφαιρικό μοτέρ των 3,6 λίτρων.

Το σκηνικό στην καμπίνα δεν έχει αλλάξει.

Ανανεωμένο VW Atlas

4.833 Επισκέψεις στο άρθρο (6/2/2020)

Mέχρι και το μήκος του αυτοκινήτου άλλαξε μετά το facelift που έλαβε από την VW στην Έκθεση του Σικάγο.

Λίγο μετά την παρουσίαση της Cross Sport έκδοσης, η Volkswagen αποφάσισε, όπως αναμενόταν, να προχωρήσει στο φρεσκάρισμα του «κανονικού» Atlas, προσφέροντάς του ελαφρώς παραλλαγμένη εμφάνιση και νέα συστήματα τεχνολογίας.

Αισθητικά, το Atlas διαφοροποιείται μέσω της ανασχεδιασμένης γρίλιας που αποκτά τώρα τρεις χρωμιωμένες μπάρες αντί για δύο, των καινούριων προφυλακτήρων εμπρός και πίσω που αυξάνουν το μήκος του αυτοκινήτου κατά 7,62 εκατοστά και των επίσης νέων LED φωτιστικών σωμάτων. Μεγαλύτερες είναι αλλαγές στην πιο σπορ R-Line έκδοση που εξοπλίζεται με διαφορετικούς προφυλακτήρες, νέες ποδιές και νέα σχέδια στις 20 ή 21 ιντσών ζάντες.

Το σκηνικό στην καμπίνα δεν έχει αλλάξει, όμως τώρα, το εσωτερικό είναι πλουσιότερο σε τεχνολογία με την οθόνη των 8 ιντσών για το Composition Media σύστημα infotainment να προσφέρεται ως στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις εκτός από την βασική. O εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης σύστημα Digital Cockpit, Fender σύστημα ήχου, τριζωνικό έλεγχο κλιματισμού, ασύρματη φόρτιση, θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα τελεματικης Car-Net και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας.

Η ισχύς πηγάζει είτε από τον 2λιτρο TSI με απόδοση 235 άλογα σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης 4Μοtion είτε με το V6 ατμοσφαιρικό μοτέρ των 3,6 λίτρων απόδοσης 276 ίππων και 360 Νm ροπής. Και οι δύο επιλογές προσφέρονται μόνο με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της φίρμας.

Το εμπορικό του λανσάρισμα θα γίνει μέσα στην άνοιξη.
 

Toyota
test center