" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To ανανεωμένο Ford Focus βρίσκεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

Tο εμπρός τμήμα του μικρομεσαίου μοντέλου φέρει τη στιλ Aston Martin μάσκα.

Tα πίσω φανάρια έχουν αλλάξει ελάχιστα, ωστόσο τα γραφικά τους έχουν διαφοροποιηθεί σε σχέση με τη σημερινή γενιά.

Το ανανεωμένο Ford Focus θα εφοδιάζεται με τον νέο 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 και 180 ίππους.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Ford Focus συναντάμε έναν κόσμο πιο… απλό, με λιγότερους διακόπτες και κουμπιά.

Η station wagon εκδοχή του ανανεωμένου Ford Focus ονομάζεται Turiner.

Ανανέωση για το Ford Focus

Διαβάστηκε από 16868 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/3/2014

Το ανανεωμένο Ford Focus εντυπωσίασε στο Σαλόνι της Γενεύης τόσο για το επιθετικό παρουσιαστικό του, όσο και για τους εξαιρετικούς EcoBoost κινητήρες με τους οποίους εφοδιάζεται.

 
To ανανεωμένο Ford Focus βρίσκεται στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, αποκαλύπτοντας τη φρέσκια εμφάνισή του, η οποία είναι δανεισμένη από τα τελευταία μοντέλα της φίρμας. Πιο συγκεκριμένα, το εμπρός τμήμα του μικρομεσαίου μοντέλου φέρει τη στιλ Aston Martin μάσκα, που –αναμφίβολα- αποτελεί ένα πολύ εντυπωσιακό και επιθετικό παρουσιαστικό. Τα φωτιστικά έχουν επανασχεδιαστεί, καθώς και ο προφυλακτήρας, τόσο ο εμπρός όσο και ο πίσω. Ακόμα, τα πίσω φανάρια έχουν αλλάξει ελάχιστα, ωστόσο τα γραφικά τους έχουν διαφοροποιηθεί σε σχέση με τη σημερινή γενιά.

Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Ford Focus συναντάμε έναν κόσμο πιο… απλό. Η Ford άφησε τους πολλούς διακόπτες - κουμπιά και τοποθέτησε ένα νέο infotainment σύστημα, που απλοποίησε τις λειτουργίες, τις οποίες χρειάζεται άμεσα ο οδηγός-επιβάτης. Επίσης, η σχεδίαση του τιμονιού έχει αλλάξει, καθώς και το κόκπιτ έγινε πιο εργονομικό.

Όσον αφορά στα μηχανολογικά σύνολα, το ανανεωμένο Ford Focus θα εφοδιάζεται με τον νέο 1,5 λτ. EcoBoost κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 150 και 180 ίππους. Ακόμα, ο νέος 1,5 λτ. πετρελαιοκινητήρας (TDCi) θα διατίθεται και αυτός σε δύο εκδοχές, των 95 και 120 ίππων. Φυσικά, από την γκάμα των κινητήρων δε θα μπορούσε να λείπει και ο βραβευμένος 1,0 λτ. EcoBoost κινητήρας, ο οποίος –σύμφωνα με τη Ford- αποτελεί τον πρώτο κινητήρα που δεν είναι υβριδικός σε οικογενειακό αυτοκίνητο με εκπομπές ρύπων CO2 100 γρ./χλμ. Κατά 14% αναβαθμισμένος σε θέματα κατανάλωσης και απόδοσης είναι ο 2,0 λτ. TDCi diesel.

Η Ford δήλωσε ότι ο σκελετός του ανανεωμένου μοντέλου είναι πιο στιβαρός, ενώ διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης και συστήματα που βοηθούν στην ευστάθεια του αυτοκινήτου (Electronic Stability Programme, Electronic Power Assist κλπ.). Επίσης, ανάμεσα στα προηγμένα «καλούδια» υπάρχει και το Pre-Collision, το οποίο δεν επιτρέπει συγκρούσεις με ταχύτητες έως και 50 χλμ./ώρα (μέχρι τώρα ήταν έως τα 30 χλμ./ώρα), αφού το σύστημα πέδησης επεμβαίνει αυτόματα και φρενάρει το όχημα.

Το Ford Focus facelift παρουσιάζεται επίσημα στο κοινό, στο Σαλόνι της Γενεύης, με τις φήμες να αναφέρουν ότι σύντομα θα υπάρξει και μία ισχυρότερη έκδοση (ST) του μικρομεσαίου αυτοκινήτου, καθώς και ένα plug-in hybrid Focus, το οποίο θα δανειστεί την τεχνολογία από το plug-in C-MAX.